• Det er absolut og særdeles forfærdenligt.. Hold da k¤#& hvor er der kommet utrolig meget voldsom dårlig dansk musik inden for de sidste par år.. Det slår da godt nok alt med flere længder..


    Ham Tue West fjolset lyder som Peter Belli i en utrolig nok DÅRLIGERE version, hvis det da er muligt..


    Jeg nægter konsekvent at høre radio herhjemme fra længere, jeg gider simpelthen ikke det lort længere..


    Tue West / Nick Og Jay OMFG!!!! med det musik vi præsterer at lancere herhjemme går det sq ikke længe før vi får et rygte i stil med Tyskland og deres musik.


    Goddamn awful is what it is.


  • Nemlig... Lige min tanke ... ;)

  • Jeg synes nu at der er kommet en del godt dansk musik ud på markedet i de sidste par år.. Tue west er en af dem... Johnny Deluxe for at nævne en anden...


    Så er der jo en smule hip hop også.. Suspekt Ingen slukker the starz for lige at nævne en enkelt..


    Og så er der kommer en hulens mase godt hiphop ud via Undergrunden.dk som desværre er blevet lukket..


    Så jeg synes nu ikke at det er så ringe endda...

  • syntes tue west lød som en ny udgave af C.V. Jørgensen, lige indtil jeg oplevede ham live...what a flop......


    nik & Jay har jeg hadet siden jeg hørte dem første gang, indtil jeg hørte 1 dag tilbage....sry men den sang giver sq noget at tænke på...fik bl.a. en m8 af stofferne (so far) med den......og har en mor der er på vej væk pga kræft.......nå anyway den sang kan de sq ikke selv have skrevet.......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.


  • :cheers:

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Og lige nu kan jeg så høre Tue West fra Herning Torv ..


    Så er det da bare at sætte en god skive på anlægget, og så volumen i øst. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Er han også bonde ? :))


    Quote

    Fra Tuewest.dk
    Men Tue Wests musikalske karriere går endnu længere tilbage. Helt tilbage til dengang, han blot var en ganske lille dreng i Hundested og voksede op med udsigt til Kattegat og Knud Rasmussens hus. En dag så han trommeslageren Animal i The Muppet Show på tv, og hans liv blev forandret på stedet. Han blev fan, og kimen blev lagt til en fremtid som trommeslager, som siden teenageårene har været hans levebrød.


    Ja .. Sjællandsk bonde .. *G*


    Hvert år ved denne tid mener Cityforeningen, Herning Cykelklub, torvemesteren og Kulturellen.dk at der skal ske noget i Herning .. (Gør der ik voldsom tit ..) Så i går var der "Open By Night" til klokken 22 .. (Ja, fedt koncept .. Night klokken 22 .. ) Og i dag har der så været cykelløb, med efterfølgende koncert med Tørfisk - Dem med VLTJ hvis nogen udenfor Midt- og Vestjylland kender dem .. *G* ( http://www.torfisk.dk ) og nu Tue West .. I morgen overlader de scenen til bl.a. Søs Fenger (Mener det er hende) og Søren Sko ..


    Ja og næste weekend er der så Blues og Rockfestival på Torvet ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Ja .. Sjællandsk bonde .. *G*


    Shit... Troede lige det måske kunne forklarer ham ... Men det er så nok en blanding af at hans far godt kunne li at smide knægtens boller op i en skruetvinge ... og så lodse ham i fjæset som en lille sidehobby ... :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Der findes også bønder på Sjælland .. Og de kan ik engang snakke dansk .. :))


    Jeps. Ved det godt .... Kører jo rundt på hele sjælland i alle yderkrogene for at lave mit arbejde ...


    ..... og nej, der er ikke mange der kan snakke dansk i danmark ..... :boxed: