Hmm. Mine nye naboer kan ikke lide techno ;o)

  • Hahahaa ;D


    Frygtede det også da vi flyttede her over hvor jeg bor nu, vores naboer er en gammel præst og hans kone.


    Det eneste de sagde da min mor sagde undskyld over mit musik, var at de var ligeglade, de kunne godt selv lide musik, så det var rart at høre på. 8o

  • Stod du så med :oops:
    Nu bor jeg selv i parcelhus på en lille villavej - og den side mit vindue peger mod bor der i de 2 næste huse ældre kvinder som er halvdøve alligevel :P
    Men ellers ja, man modere sig lidt, dog super irriterende når folk brokker sig over subwoofer når der bliver set film...


    Men hørebøffer til musik, især om natten, er en god ting...
    Lige nu knalder Brennan & Heart med en 110-120 decibel i mine hørebøffer..


    EDIT: Glemmer jeg at lukke et vindue derimod, så går der ikke længe før der står en ude ved døren eller telefonen ringer først, hvilket selvsagt ikke bliver hørt..

  • Quote

    Originally posted by Carsten_DK
    Jow. Jeg Har da ok-hørebøffer ( Icemat Siberia) men jeg bruger briller, så de klemmer lidt. Bliver jo dog nødt til at bruge dem nu.


    Det er ikke ok-hørebøffer :razz:
    Du har to ting du skal imorgen så... :))
    1)
    Backup kontaktlinser så du kan få hørebøfferne på uden problemer.


    2)
    Ned til din lokale hifi-klub og købe nogle sennheiser


    Jeg er spræng fyldt af gode idéer, ikke? :idea:

  • Tja, nu er jeg så heldig at min vindue vender ud til en herre som arbejder på en olieplatform og dermed næsten aldrig er hjemme - så ingen klager herfra, kun lige fra de gamle når jeg ikke har opdaget de er kommet hjem. :$

  • Damn, du passer da godt nok ikk ind i den stereotypiske 50-årige mand :))


    Du hører techno til sent på natten og så vidt jeg husker var du ikk videre ked af at blive single :P


    Hvorfor kan man ikke have sådan nogle forældre istedet for de hønisser man har?


    Edit: Hos mig ska jeg lige passe lidt på med subwooferen, der står på gulvet... Underboen har været oppe kl. 2 og spørge om jeg ikke gad skruge lidt ned
    Men det er også kun indtil jeg får bygget mig en fod til den, så den ikke knalder lige gennem gulvet og ned til underboen :)


    Da jeg boede hos de gamle ku jeg squ aldrig høre høj musik :boxed: Der sku altid skruges ned til et punkt, hvor det lød som stereohøjttalere fra Bilka

  • Jeg håber også på at komme til at bo lidt væk fra alle andre, så CW'erne kan få frit løb engang.. Det er sgu lidt tamt hele tiden at skulle ta hensyn.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Mit værelse ligger ud til ingenting, derfor ingen problemer med dem. Men elterne sover lige unde mig, så bliver de lidt sure når man fyrer op for Ringenes herre - de to tårne, halv 3 om natten med med mit dejlige 7.1 surroundsound.... X( :finger:


    DoGK

    Har byttet den stationære ud med laptop:
    [SIZE=10]Pentium Dual-Core
    4 Gb DDRIII
    160 Gb - sataII
    nVidia Geforce 9300M GT
    15",6 - screen
    win7 ultimate

  • Quote

    Originally posted by DGK TheHppChickn
    Mit værelse ligger ud til ingenting, derfor ingen problemer med dem. Men elterne sover lige unde mig, så bliver de lidt sure når man fyrer op for Ringenes herre - de to tårne, halv 3 om natten med med mit dejlige 7.1 surroundsound.... X( :finger:


    DoGK


    Tror jeg på da!!! :9xo



    Også kun mine forældre der flipper lidt når jeg fyrer op under et par BOSE højtalere... :D



  • hahahah lol XD




    hvad angår lydniveauer - jeg bor på kollegie :/ - der er seriøst skod lydisolering. List surt når man er glad for høj musik - men et par gode sennheiser saves the day every time :D

  • Quote

    Originally posted by Carsten_DK
    Der blev banket på¨mit vindue kl. 01.20. Hmm. "Vi er nogle, der skal op i morgen" :dance:


    Damn. Jeg troede, der var ordentligt lydisoleret :ph34r:


    Plejer jeg også at sige til den bums af en hippi vi har boende inde ved siden af.. Kan heller ikke fordrage techno ;)

  • Quote

    Originally posted by Han$en


    Plejer jeg også at sige til den bums af en hippi vi har boende inde ved siden af.. Kan heller ikke fordrage techno ;)


    måske hedder han carsten??? XD


    no offence carsten :dance:

  • Quote

    Originally posted by AnDeN_DK


    Det er nu slet ikke så svært :) Sjov historie egentlig :))


    Hvad er Speed metal, nu metal, death metal, heavy metal og osv så? :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Hvad er Speed metal, nu metal, death metal, heavy metal og osv så? :boxed:


    glem ikke black metal og punk metal :))

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2