Hmm. Mine nye naboer kan ikke lide techno ;o)

  • Quote

    Originally posted by Carsten_DK


    Ok.Jeg generer vist ikke nogen, ved at poste dette billede: Moooaaarrrhhh:


    Tjah, jeg kan ikke engang kommentere.. Kigger jo ikke rigtig efter den generation når jeg tjekker damer ud :D


    Sådan mest i 16-18 års alderen :D

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Carsten har i hvertfald (så vidt jeg husker) haft et billede af sig selv som avatar.


    Ellers en yndig datter :)


    Jeg kan nu huske den der politi-ting TEMMELIG langt tilbage synes jeg :)

  • Det var da en sød datter du har... Hvor bor hun henne? :) .. Mht til topic, køb nogle sennheiser, de er supreme til musik. Koster godt nok en bondegård, men man slipper for klager.


    Bor også selv i et villa kvarter, og når jeg går i bad kan jeg godt lide at høre musik sammentidig, så den får fulde hammer fordi badet ligger lidt langt væk fra værelset og vandet larmer jo.. Nå, men man kunne altså høre min musik 100 meter nede for enden af vejen, så fik lige en bunke klager af hele vejen :( :( :(

  • Quote

    Originally posted by DXC
    Det var da en sød datter du har... Hvor bor hun henne? :) .. Mht til topic, køb nogle sennheiser, de er supreme til musik. Koster godt nok en bondegård, men man slipper for klager.


    Bor også selv i et villa kvarter, og når jeg går i bad kan jeg godt lide at høre musik sammentidig, så den får fulde hammer fordi badet ligger lidt langt væk fra værelset og vandet larmer jo.. Nå, men man kunne altså høre min musik 100 meter nede for enden af vejen, så fik lige en bunke klager af hele vejen :( :( :(


    Derhjemme gik jeg vidst også for at larme lidt hos naboerne. Pudsigt nok syntes mine forældre ikke det var slemt, men de var trodsalt heller ikke hjemme når larmen stod på :$


    Vandet fra en bruser larmer ikke altid så meget, da man kan godt risikere at høre folk hygge sig derude ;)

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Derhjemme gik jeg vidst også for at larme lidt hos naboerne. Pudsigt nok syntes mine forældre ikke det var slemt, men de var trodsalt heller ikke hjemme når larmen stod på :$


    Vandet fra en bruser larmer ikke altid så meget, da man kan godt risikere at høre folk hygge sig derude ;)


    Hvad er der nu galt i det? :P


    Det er da at slå 2 fluer med et smæk.. Intet svineri bag efter 8)

  • Quote

    Originally posted by Han$en
    Derhjemme gik jeg vidst også for at larme lidt hos naboerne. Pudsigt nok syntes mine forældre ikke det var slemt, men de var trodsalt heller ikke hjemme når larmen stod på :$


    Vandet fra en bruser larmer ikke altid så meget, da man kan godt risikere at høre folk hygge sig derude ;)


    Hvad er der nu galt i det? :P


    Det er da at slå 2 fluer med et smæk.. Intet svineri bag efter 8)[/quote]


    Intet galt i det, medmindre det er 2 bekendte som lige skal ytre sig mens man sidder i stuen. Vandet larmede i hvertfald mindre end hende, og jeg kunne ikke helt koncentrere mig om at læse Ringenes Herre. Også selv om bøgerne er møg spændende.

  • Quote

    Originally posted by Carsten_DK


    Intet galt i det, medmindre det er 2 bekendte som lige skal ytre sig mens man sidder i stuen. Vandet larmede i hvertfald mindre end hende, og jeg kunne ikke helt koncentrere mig om at læse Ringenes Herre. Også selv om bøgerne er møg spændende.


    Hehe. Lyder fuldstændig som mig selv, da jeg var i jeres alder :T[/quote]


    I hvertfald en sær situation at være i. Valgte ikke at nævne det, selvom jeg nu godt kunne have moret mig over det.

  • Quote

    Originally posted by Carsten_DK


    Hmm. Jeg har da før postet et billede af mig selv:


    Jeg må give dig ret.. det er efter moderen at datteren har fået det gode useende :))