Indlæg af archiem

    Quote

    Originally posted by celfa



    Jeg har melodien. Men man kan jo ikke pm'e dig X(


    Skriv din msn eller noget. Jeg kan hverken PM andre, eller EDIT mine reply's.. Jeg ved ikke hvorfor, jeg tror ikke jeg fik sendt en mail fra Tweak. Men skriver du ikke lige din msn?

    Quote

    Originally posted by RAC
    Jeg plejer at drømme at jeg spiser noget, ved ikke hvorfor. Maden er som regel is, lagkage, bøf, Hamburger junkfood osv.


    Nu kommer den klamme del.
    Når jeg vågner er den del af puden min mund har været i kontakt med fuldstændig indsavlet i fråde.


    .. Tak fordi du gav mig mareridt

    Quote

    Originally posted by CheezEDippaH


    Gjorde de ikke ;)


    En af mine bedste venner var dernede (jeg fik besøg, så måtte melde afbud), han siger det var højt ja, men det hele værd! :D


    Nåå okay, men hvorfor kan jeg ikke hente den over LimeWire?

    Mit yndlingsafsnit er Afsnit 6 - "Løft ikke hunden" hvor Frank tilfældigt møder sin ungdomskæreste i en affaldscontainer på jagt efter et guldur. Casper er rystet over, at Frank har datet en, der kan falde så dybt. Hun inviterer Frank og Mia til middag. De ankommer med en halv flæskesteg som gave, og det udvikler sig til en voldsom pinlig affære.


    Det er så godt det afsnit!

    Jeg skal se den med en ven i aften, er der ikke nogen der kan fortælle lidt om hvorfor den er god og være lidt mere specifikke?

    Et eller andet... "Pack it up.. It all falls down.. We're gonna get it together, round and round, round it goes.". Det der er markeret med bold kan jeg huske, det andet jeg skriver er når man synger med på en sang man ikke kender :D

    Hey, jeg hørte en rigtig fed sang igår inde i byen. Den går for det meste sådan her, hvor en mande stemme synger: "Round and round", det er ikke Bodyrockers, men en mellem ting mellem Dance og Elektronik. Håber I kender sangen!

    Jeg har en uhyggelig drøm som også er meget mærkelig at forklare fordi at den ikke lyder uhyggelig, og så har jeg en uhyggelig drøm i traditionel forstand.
    Den drøm som er meget mærkelig har jeg haft et par gange, det er virkeligt svært at forklare.. Det er ligesom bare små og store pinde eller pæle der varierer størrelse hele tiden, og nogle gange kommer der så KÆMPE firkanter som jeg ikke kan bære.. Jeg ved ikke hvad det betyder, hvis det overhovedet betyder noget - men når jeg vågner er jeg mega bange, og alt er uvirkeligt :/


    Den anden kalder jeg bare et mareridt. Jeg står i et mørkt slot, hvor mig og min far og mor bor. Uden min lillebror. Jeg går så ligeså stille op ad trappen, og prikker min far på skulderen (det er midt om natten), min fars ansigt er så blevet formet til en slags zombie eller mutant.. Jeg bliver selvfølgelig pisse bange og løber højere op i slottet hvor min "far" er efter mig, så banker jeg på en kæmpe dør hvor jeg ved min mor er, hun står også med ryggen til, og da jeg går hen og prikker henne på ryggen efter hjælp, vender hun sig om og jeg ser et uhyggeligt hekse-ansigt, så slutter drømmen.

    Quote

    Originally posted by ^Genzo^


    han spurgte hvad det betød på DANSK, kan du ikke læse?


    Undskyld ^Genzo^.. Jeg troede bare godt at drengen kunne forstå engelsk. Min fejl.