Indlæg af archiem

    Heysa


    Jeg hørte et rigtig fedt Dance track på MTV for et par dage siden. Det er en dame stemme der synger og i musikvideon ser man en tennis bane og samtlige lækre chicks der står og spiller. Der er også en mand der sidder og smug kigger :)


    Nogen der ved hvad denne sang hedder?


    Har vi ikke lige haft den oppe og køre over dit reply? :D

    Haha, nu sammenligner jeg heller ikke med hvad man gør i alt almindelighed. Jeg ved da godt det er normalt i karate og meditation og sådan noget. Men slap dog af med alt det der Hannibal Lecter..


    At komme over en lille kommentar ser du ud til at have svært ved.

    Quote

    Originally posted by VulpesDK
    Twim Emps var nok et af de fedeste kills jeg har prøvet til dato. Hvis man kender dem går de enrage efter et par min. Det fik vi ved 5%, og alle døde som fluer, vi regnede med et wipe. Men da den går enrage vil den også selv midste liv, så den døde akkurat da vores sidste mand faldt :D Lyden på Vt gik sådan: Noooooooo-yeeeeess!! Var en fed følelse!


    Haha, lyder fedt :D

    Jeg vejer godt og vel 57 kg og jeg er 165 cm, men jeg er meget sent ud med at vokse i højden, så det kan komme når som helst.
    Jeg vil selvfølgelig gerne have en kostplan for at tabe mig og samtidig for en flottere krop, men også bare for at have en plan så man bedre kan overskue hverdagen i hvad man spiser.

    Quote

    Originally posted by AbeTis


    Så retter jeg dig ved at sige at man SKAL kunne engelsk for at spille dette spil! som du sagde det ikke var.


    Man SKAL også kunne engelsk selvom man spiller på et fransk realm?

    Quote

    Originally posted by Lecter
    Du kunne tjekke http://www.slankigen.dk . Der får man vist tilsendt en ny kostplan hver uge, og så er det gratis.


    Siden kan ikke vises.
    Jeg søger kostplan fordi jeg gerne vil have en flot og forholdsvist muskuløs bygning, men stadig ikke for store muskler - gerne skjulte muskler hvis det er det udtrykket hedder. Det kunne være godt med en kostplan som man kunne følge dagligt, morgen, middag, aften så man har et langt større overblik over hvad man spiser, hvordan og hvor meget.

    Quote

    Originally posted by AbeTis


    Det er det jo så.. Grunden til de har lavet realms til tyskland, frankrig, osv. er fordi at Tyskland og Frankrig (eksemple) de hører eller læser NADA engelsk i deres hverdag.. Alle spillefilm, computerspil osv, er oversat til tysk. Det er derfor mange tyskere er så ringe til engelsk.. Det samme gælder frankrig... Alle andre lande i europa oversætter man ikke engelske film til modersproget. Derfor formoder man at mange kan engelsk i de andre lande.


    Nej men jeg har jo heller ikke sagt noget forkert så?


    Det var bare en kommentar til alexanderII der skrev; "de skriver bare som de tror det er! hvis man ska spille WoW, så ska man lærer engelsk først!"


    Det er jo netop sådan at realms er fordelt i verdensdele (eller lande) som Kina, Frankrig og Tyskland. Så det er jo ikke et must at kunne snakke engelsk.


    Kashmir - Rocket Brothers styrer!

    Fik altså lige griner på da jeg læste den her del: "Lidia Alvarado havde i sin skede skjult en 27 centimeter lang og 10 centimeter bred metalcylinder, hvori smuglervarerne lå. "


    :D

    Quote

    Originally posted by Lecter
    Archie: Det er jo et rigtigt tetrisspil. Ikke folk der sidder og slukker og tænder lys manuelt ;)


    Prøv at læs beskrivelsen over videoen.


    Ahaha, hvor er jeg dum. Det kunne næsten heller ikke passe :D

    Heysa


    Jeg søger et program der ligesom kan manipulere ens stemme. Der må gerne være 2 funktioner; Manipulering af lydfiler og en hvor du simpelthen kan lyde helt anderledes ved at snakke ind i mikrofonen live.
    Hvis overstående er lidt svært at forstå, skal jeg nok forklare senere. Men tror nogle af jer ved hvad jeg mener. Nogen der har sådan et program?