Indlæg af Eikorn

    Har før spillet en del poker på nettet, via et ganske glimrende program, dette kan jeg dog ikke huske hvor jeg fandt så ledet nu efter et nyt, evt det samme som jeg havde.


    Det skal være gratis (FunMoney)
    Og der skal også være mulighed for turneringer med( (Funmoney)


    Hvis det er nogen hjælp havde min gamle klient meget med Gus Hansen at gøre, han deltog aktivt i turneringerne.


    Nogle der kan anbefale en side?
    Eller som ved hvad det jeg havde fær, hed.


    På forhånd tak


    Tusind tak :D


    Og, ja, så skulle de stå omvendt :P

    Når man ser, fx, udenlandsk fodbold på udenlandsk tv er oddsene ikke skrevet på samme måde som i DK, hvor tallene sådan set bare angiver hvor mange gangme man får pengene igen (fx 2.30).


    Til mit spørgsmål:
    I engelske fodbold er oddsene for mesterskabet pt
    Man utd 6/5
    Chealsea EVENS
    Liverpool 1/100


    (Måske skal tallene stå omvendt)


    Kan nogen forklare mig hvad disse tal indikerer?

    Problem solved.


    Tak til spyware doctor ;)



    Måden min spyware var på synes jeg er mærkelig, burde sådanne filer ikke prøve at skjule sig?
    Istedet skrev de allesammen at der lige netop var noget galt med min computer.

    Jeg er begyndt at opleve en masse problemer.
    Får en advarsel nede fra de ikoner i højre hjørne. Hvor der i en talebobbel står at jeg har en infectieret computer og at min comp speed nu er reduceret med 47% og min inet forbindelse med 39%. Når man klikker i boblen kommer man ind på http://www.thespyguard.com, altså en reklame for en antivira.
    Min startside er ændret til en side der hedder http://www.safetyhomepage.com, hvor der også står at min computer er inficeret og at jeg skal købe et af deres programmer?
    Jeg får en masse popups, nogle af dem, igen, om at mit system er i fare og jeg skal trykke ok for at hente antispyware.
    Mens jeg skriver nu har jeg lige fået beskeden "Security Alert: SPyware found. Your computer is infected with the last version of PSW.x-Vir trojan. PSW trojans can steal your..", denne besked kom fra en af de før omtalte chatbubbles fra de aktive ikoner nede i højre hjørne. Fra en af de der gule advarsersels trkanter med et sort "!". Ved klik havner jeg på http://www.thespyguard.com igen.
    Nu kom der så et popup som fortalte at hvis jeg hentede deres program ville min privacy level ´stige fra 17% til 100%.
    Tilbage til sagen:
    Har fået en ekstra "security bar" i min IE. Den kan ikke fjernes og er igen reklame for alt mulig beskyttelse?


    Hvad skal jeg gøre?
    Er min computer så meget i fare som der står?
    Skal jeg få nogle af de prgrammer?
    Skal jeg hente et andet spyware program for at komme af med det?


    Jeg har Norton antivirus, fuldt opdateret. Den kan ikek finde noget, selvom den fandt noget tidligere i dag som den fjernede. Det var i øvrigt der problemer startede. Men nu finde rden intet.


    --EDIT--
    http://www.404dnserror.com/
    Bliver sendt ind på den side når jeg prøver at komme ind på min skoles blackboard for at finde lektier.
    Kan ikke komme ind.

    Selv kører jeg en sti lder læner sig meget op af det denne tråd er omkring.


    Jeg er 18/33 specced, med en forbedret udgave af TuF, nemlig HoR!


    Det er utrolig godt, jeg kan nemt outdpse rogues. De eneste der ligger mig forud er nogle af vores DW warriors. Men på multiple targets er jeg dem langt overlegen.


    Fury ftw i guess.


    Lol, kommer sjældent over 20.

    Hvis du har en stærk computer er det meget muligt den ligger på 64 FPS fast - Hvis altså du har sat 64 FPS til at være det maximale under Video options

    Søger:
    Et program der kan optage lyd, så hvis jeg hører noget på nettet vil jeg kunne optage det og evt lægge det ud på min .mp3-afspiller.


    På forhånd tak.


    :(


    Det var da alligevel en gang lort.


    Se mig feks, jeg er banned, uden at have snydt på nogen måde, hvilket du sikkert klapper i dine små hænder af. Da det er den mentalitet du kan lide in-game?


    Udover så generaliserer du, "Næ det er aldersgruppen fra 10-18 der ødelægger det for alle den som ikke gider snyde, og de skal bare ud af spillet.", hvad skal det nu ligne?
    Jeg kan da afsløre at jeg ligger i den aldersgruppe og jeg har da aldeles ikke ødelagt noget, så hvorfor burde jeg "ud af spillet?

    Quote

    Originally posted by fookhar


    Du skrev lige du ikke PvPer? :)


    Og hvorfor skulle det ikke være det værd? Hvis man kan lide at PvPe er det vel det værd, og rank 13 og 14 udstyret er sgu da ret vildt.


    Jeg pvp'er ikke MERE ;)


    Og nej det er ikke det værd overhovedet fra mit synspunkt, jeg ville selv kun kunne bruge max 2 dele af det. Og jeg gider ikke bruge et par måneder af mit liv bare for 2 ting, som i øvrigt kan blive erstattet af raids. Aye raids tager tid, men at pvp er et fuldtidsjob, hvis man skal være 13-14.

    Selv pvper jeg ikke da det ikke er det værd.


    Men kan ikke se hvordan i kan undgå at lave mere end 20k om dagen?


    De dage jeg går med i vores team og pvp'er kan vi da lave 100k på en aften. Vores team er også pro, men altså der er langt fra 20k til 100k