En bekendt der skylder en penge.

  • Hmmm... jeg ved hvor jeg skal henvende mig, hvis jeg skal bruge et blodigt tæskehold. Et tæskehold, der skærer struber over, smadrer hoveder og trækker penge ud af folks røvhuller og så til den utroligt lave pris.... 300 kr pr. mand. Det synes jeg godt nok er billigt da ;) ....He he

  • hmm... minder mig om min eks, hun har lånt mit anlæg og ca. 600 kr. til et buskort, hun havde lige fået arbejde osv. men lidt efter slår hun op med mig (vi var sammen på det tidspunkt) siger jobbet op (hun arbejdet sammen sted som mig i bistroen jeg var bare i butikken) og nu høre jeg sjældent fra hende :-(.... ved ikke om jeg får mine pnge eller ej, men mit anlæg skal jeg fandme nok få igen på den ene eller den anden måde, det er nok det bedste anlæg jeg har ejet/ejer.... er bare lidt røv sådan noget, ikke engang kæresten kan man stole på længer ;(

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Hmmm... jeg ved hvor jeg skal henvende mig, hvis jeg skal bruge et blodigt tæskehold. Et tæskehold, der skærer struber over, smadrer hoveder og trækker penge ud af folks røvhuller og så til den utroligt lave pris.... 300 kr pr. mand. Det synes jeg godt nok er billigt da ;) ....He he


    Har en kollega der snakker om en "finger-knækker" fra Lolland - det er noget med at betale ham en plov og så besøger han folk og knækker fingrene opad 8o

  • Jeg ville nok bare skide på de 300 kroner, og strege ham fra listen over venner.
    Desværre er dit problem ikke noget der er mig ubekendt.
    Min søster lånte 6.000 af mig for nogle år siden, som vi aftalte hun kunne betale af med lidt hver måned.
    Jeg så ingen penge, og ringede ikke til Tæskehold eller noget andet.
    Jeg blev selvfølgelig pisse sur på hende og kontaktede hende ikke i et års tid. Vi så faktisk ikke hinanden i det år.
    Da hun så en dag manglede en barnepige til datterern ringede hun til mig. Sagde at hun bare kunne komme med niecen, hvis hun havde mønter med til mig.
    Hun kom så om fredagen, medbringende niece og 3.000 kr. Hun hentede niecen dagen efter og lagde de sidste penge samtidig....


  • Det må føles rart... snakker I så sammen nu?

  • Quote

    hmm... minder mig om min eks, hun har lånt mit anlæg og ca. 600 kr. til et buskort, hun havde lige fået arbejde osv. men lidt efter slår hun op med mig (vi var sammen på det tidspunkt) siger jobbet op (hun arbejdet sammen sted som mig i bistroen jeg var bare i butikken) og nu høre jeg sjældent fra hende :-(.... ved ikke om jeg får mine pnge eller ej, men mit anlæg skal jeg fandme nok få igen på den ene eller den anden måde, det er nok det bedste anlæg jeg har ejet/ejer.... er bare lidt røv sådan noget, ikke engang kæresten kan man stole på længer


    det var satme et dyrt buskort :)

  • Nå men når nu vi er i gang med at reklamere, så vil jeg godt meddele at jeg kan skaffe polakker herop,
    de fjerner knæskaller for 1500,- inc rejse og det hele, og ja det er begge knæ der blive blæst af....

  • Quote

    Originally posted by SureShot-


    det var satme et dyrt buskort :)


    det var til et halv eller helårs kort på 4 zoner mener jeg... det koster ca. 2500 for en student (hun går på handelsskolen)