Indlæg af K.Hvoldal

    Quote

    Cocio er ikke "fed" mad i. Der er ca. 1,5% fedt, og så noget sukker selvfølgelig


    Sandt! Det er ikke mad, men drikkevarer :)
    Og så vil jeg sige at kakao drikkevarer er i den usunde afdeling af "drikkevarer pyramiden" og at det ikke er fedt der gør at man får bumser, men kulhydraterne! (Sidder sjovt nok faktisk lige og laver en fremlæggelse om fedt):D

    Quote

    Og hvorfor så det.. jeg trykker da altid mine...og det virker da..


    Ja det virker, men du kan få nogle ar af det som måske ikke går væk og det er ikke det skønneste at se på ;) Men det kommer nu også an på hvor de sidder henne:)

    Quote

    Bare skær bumsen op, fyld den med sprit og fut lortet af! Så vil du ikke have problemer med bumser mere... Og hår i næsen for den sags skyld... To fluer i ét smæk, hvaa :D


    AV eventuelt:D8o


    Jeg synes du skal gå til din læge og få dig et eller andet bumse-fjerne-middel:)
    (Det koster nada, hvis du får det hos lægen)


    Eller hvis det er helt slemt så gå på bumse-kur, hvor du så nok ikke må drikke i ½-1½ år, men så er de også væk resten af dine dage :)


    Hvilket minder mig om at jeg lige har dukket 1½ liter cola og spist en portion popcorn :crazyeyes:

    Quote

    Bare paspå du ik spiser for fed mad..


    Den har jeg hørt lidt for mange gange :D Måske også fordi jeg drikker 1½ Cocio, på en dag :rolleyes:


    Selvom man spiser sundt osv. så er der altså også mange andre ting der spiller ind.. Det hjælper ikke noget at spise sundt, for så at sidde 24/7 inde foran computeren.. ;)

    Det kan da ikke passe at der ikke er nogen der har sat Battlefield endnu? :ohmy:


    Battlefield: DC Final
    CS 1.6
    CSS
    Unreal Tournament
    Halo


    Halo har virkelig taget meget af min tid i vinterferien og så er det et genialt spil synes jeg :)

    Dine links dur ikke rigtig?


    Anyways, så er der flere måder at gøre det på:


    1)
    <script language="javascript" type="text/javascript">
    window.location='link_til_den_nye_side.htm';
    </script>


    (Det er dog ikke smart hvis brugeren har slået javascript fra!)


    2) (Har igen kendskab til denne, men du kan da kigge på den, hvis du vil)


    http://www.seologic.com/faq/meta-refresh-tag.php


    <html>
    <head>
    <din meta refresh />
    </head>
    <body>
    <p>Du bliver nu viderstillet til en ny side.<br /><a
    href="ny-side.dk">Ny-Side.dk</a>
    </body>
    </html>


    Jeg synes du skal bruge 2'eren med javascript og så kan du lægge et link til den side de skal sendes videre til, hvis de ikke bliver det automatisk ;)

    Quote

    Jamen kan se mine .dem filer med Fraps?


    Nej det kan du ikke.. Jeg ved ikk lige hvorfor dine mænd er smuttet ud af demoen, men brug Fraps fra nu af, så kører det :P


    Fraps optager det på din skærm, ned til en almindelig videoklip :clap:

    Er du SÅ færdig! :ohmy: Havde godt nok hørt den sang: "If Your Mother Only Knew", der troede jeg godt nok ikke på det, men vil da sige at de film beviser det vist meget godt! :dance:


    Tror han er rimelig tør i halsen efter sådan et beat:D

    Quote

    over 100 vil jeg gætte på.


    Hmm, det ved jeg nu ikke.. I mn Thermaltake Lanfire er der indbygget temparaturmåler og som standart var dens alarm sat til 70 grader, men det betyder jo ikke at den ikke kan gå højere end det ;)


    Jeg vil dog sige at den ALRDIG har været så høj; det højeste jeg har været oppe på var 60 grader, men så kørte den så meget ustabilt :))

    Jeg syntes at den er bedre en 1'eren! Det er nok også fordi jeg er ved at dø af grin, hver gang med så det stakkels lille egern og dets agern:D


    Den er virkelig det værd at gå i bioen for!:9xo

    Quote

    Fast weaponswitch via scroll på musen, så jeg skifter mellem guns osv. via musen :)


    Okay.. Jeg kender ikke helt commanden, men jeg er ret sikker på at du skal binde dem til Slot1, Slote2, Slot3 osv.!:)


    Måske ikke megen hjælp, men det kan være der er andre der kender lidt bedre til det :P

    Tak for linket PaW^:) Men jeg tør ikke rigtig bruge det eftersom jeg ikke ved hvordan VAC2 reagere på det:rolleyes:


    Quote

    Hmm, hvordan får i fastswitch til at virke, virker fint i source, men i steam virker det kun på 1,2,3,4 - scroll på musen derimod kommer den klamme menu frem


    Hvilken funktion siger du det er det ikke dur ved? Det forstod jeg nemlig ikke lige..:)

    Hmm.. Det er der måske noget om, med det Vac2 :ohmy:


    Nå men hvis der er nogen der kender mere til det så vil det da være rart lige at høre fra dem:) Nu vil jeg ind og checke min nye config! :ph34r:


    Tak for oplysningerne alligevel:)

    Quote

    cl_fastswitch 1 mener jeg den hedder.

    Det er ikke den nej, men jeg vidste ikke lige hvad emnet skulle hedde:)


    Quote

    Det kaldes animationer, og de bliver fjernet når du recorder en demo - Derfor kan du ikke se det.


    Jamen jeg er næsten 92,3% sikker på at man kan slå det fra, på en eller anden måde..?