Prob. med at se mine demoer

  • Hej.


    Jeg ville lige kigge nogle af mine CSS demo'er igennem, da jeg gerne ville prøve at lave en film. Men jeg kan ikke se mine modstandere i demo'erne. Jeg ved, at jeg har kunne se dem. Men det kan jeg ikke mere :rolleyes:


    Er der nogen som ved hvad det kan være? Jeg prøvede to og der virkede det ikke. Dog virkede det i en ny som jeg lige lavede for sjov i dag.


    Det giver bare igen mening for mig X(


    EDIT: Jeg kan se alle de nyere. Jeg kan bare ikke se dem i nogle af de gamle.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

    Rettet en gang, sidst af Don_Jabbe ().

  • Hvorfor bruger du ikke bare Fraps, så slipper du for alt det bøvl der er med cs demoere ?

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Originally posted by celfa
    Hvorfor bruger du ikke bare Fraps, så slipper du for alt det bøvl der er med cs demoere ?


    Jamen kan se mine .dem filer med Fraps?


    For problemet ligger jo i at jeg ikke kan se mine gamle demo'er. Eller kan jeg godt, men kan ikke se mændene. Og det er kun i de ældre det problem er.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Jamen kan se mine .dem filer med Fraps?


    Nej det kan du ikke.. Jeg ved ikk lige hvorfor dine mænd er smuttet ud af demoen, men brug Fraps fra nu af, så kører det :P


    Fraps optager det på din skærm, ned til en almindelig videoklip :clap:

  • Quote

    Originally posted by K.Hvoldal


    Nej det kan du ikke.. Jeg ved ikk lige hvorfor dine mænd er smuttet ud af demoen, men brug Fraps fra nu af, så kører det :P


    Fraps optager det på din skærm, ned til en almindelig videoklip :clap:


    Okay, men er det ikke noget med at Fraps ikke kan optage særlig lang tid af gangen?


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina