Indlæg af DGK TheHppChickn

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    det kan bestemt også være tale om psuen der er stået af på nogle af linierne...det plejer det ofte at være når den laver det nummer...


    prøv dog også at resettet bios engang..og tag ramklodserne ud og prøv med 1 ad gangen..duer den slags ikke er jeg ret sikker på det er din psu....


    Helt enig!!


    Har prøvert, hvot pdu kun virkede på nogle linjer. Der resulterede i at den slugte alt strømmen på nogle få linjer, og atx stikket blev helts sort, og de enkelte ledninger blev helt varme. Kunne heldigvis reperes med nogle gamle dele.


    DoGK

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    det kan bestemt også være tale om psuen der er stået af på nogle af linierne...det plejer det ofte at være når den laver det nummer...


    prøv dog også at resettet bios engang..og tag ramklodserne ud og prøv med 1 ad gangen..duer den slags ikke er jeg ret sikker på det er din psu....


    Helt enig!!


    Har prøvert, hvot pdu kun virkede på nogle linjer. Der resulterede i at den slugte alt strømmen på nogle få linjer, og atx stikket blev helts sort, og de enkelte ledninger blev helt varme. Kunne heldigvis reperes med nogle gamle dele.


    DoGK

    Hey


    Leder efter en 15" flaskærm, helst meget billig. Der er nok nogen som vil gøre alt for at komme af med sådan en!! Skal være med VGA indgang, og kanten må helt sikke være for stor.


    DoGK

    Quote

    Originally posted by Burger


    Det kan godt ske det er sjovt, men det er jo ikke en fejl ;)


    Vil jeg også sige, det hedder en horeunge når man har en hel side, og der kun er én linje på den næste. Det er sådan noget der trækker ned i orden!


    DoGK

    Her nogle probs med min lyd, når jeg afspiller mp3 filer fra mine ata-133 diske, hakker lyden. Tror det er når ata-diskene loader eller læser, for det bliver værre hvis man kigger i filer på de diske. Når den hakker i lyden, springer den lige et 1 sek over. Gør det også med film spor.


    Håber nogen ved hvad der er galt møg irriterende.


    DoGK

    Everybody hates him, everybody fears him,
    he hates everybody, he fears everybody,
    I love him, I am save around him,
    He hates me, he fears me,
    Everybody knows i am bigger than him.


    Det er sq lidt grinereren. huuuuhuuu..


    DoGK

    Har lige købt nyt batteri til til bilen pga. det gamle sulfatiserede til. Har nu fundet denne hjemmeside, hvor der er det her produkt kaldet propulse, mod sulfatisering. Mener i det er for godt til at være sand, tror i det virker??


    DoGK

    Her er det DLGtele sådan et landbrugsselskab, har dog ikke nogen bondegård. Tror det alligevel det er TDC der levere det, det er i hvert fald deres teknikere der kommer ud. Fik et tilbud hvor de lovede at de altid ville være 10% biligere end TDC, hvis man også oprettede fastnettelefon hos dem... mega niice


    DoGK

    Er selv ateist! Jeg selv tror ikke på nogetm, men derfor mener jeg ikke at andre ikke må tro på noget. Jeg tror på det der kan bevises, og det der kan og gør verden til et bedre sted.


    Min egen uforbeholdte mening om relegion/kristendom:


    Hvis jeg skulle tro på noget så ville det helt sikkert være kristendommen. Alle de fede tanker der er bag kristendommen, og alt det fede kristendommen har været med til at udrette. De 10 bud er jo geniale; hvis alle bare fulgte dem ville der jo ikke være nogen for for kriminallitet eller "misforståelser." Men gud eksistens kan desværre ikke bevises, eller måske kan den: CERN i schweis antistof-teorien.


    Når Gud ikke kan bevises, vil jeg mene at Gud er skabt i billedet som noget Mennesket ikke kan nå, noget nogle kloge mennesker har skabt, for at ingen skal føle de er det største man kan opnå som menneske.
    For så ville de have alt for meget magt; fx som vores allesammens Hr. Goerge W. Bush. Hvis han ikke troede på Gud ville han vide at han var den magtfuldeste i verden. Men eftersom han er troende tror han, at der er en person oppe i himlen; måske, der bestemmer over ham. Så han ved at der er en der er mere magtfuld en ham, så han ikke får magt begær, og tor han kan lege gud. For at få guds ankekendelse bliver han nød til at følge de 10 bud, ellers kommer han jo i helvede. Fordi alle kristne, i hvert fald, vil prøve at få guds anerkendelse følger de også de 10 bud, så er chancen for at komme i himlen måske større, hvad ved jeg? Derfor også trykket på amerikanske pengesedler: "In God we trust" ingen skal føle de er over gud.
    Sådan mener jeg ordet: "Gud" skal forstås!
    Sådan er de fleste relegioner mener jeg; gud er noget uopnåeligt, eller ikke bevisligt.


    Næsten alle vores love er bygget op omkring de 10 bud, og det kristne menneskesyn. Vildt genialt!


    DoGK


    ps. Nøøj, hvor er det svært at udtrykke sine holdninger on relegion på skrift!


    pps. Næstekærlighed, hverdens bedste tanke! Der skal være plads til de svage i vores samfund, også narkomaner på Vesterbro

    Bruger ikke briller eller kontaktlinnser, er hældig man kan lave mange flere ting uden. Tror jeg skal til at have det, for nogle gange kan jeg have problemer med at fokusere på ting tæt på. Og når jeg har kigget på noget langt væk et stykke tid, går der lang tid før jeg kan se ok tydeligt tæt på.


    DoGK

    heya
    har probs med at min com hakker nogle gange i alle spil, hvor den står og siger den samme lyd efter 5 sekunder, hvor den så virker indtil den ahkker igen


    Nogen der ved havd der er galt??


    DoGK


    Det der med at lyden går kommer i bølger, kan tyde på at dens rystelser går i sving med nogle andre rystelser, og derfor skaber nogle sammensatte rystelser. Folk med mange HDD's eller case blæsere kender nok problemet.!!


    DoGK

    De nægter sikert at lave en RMA sag, hvis du selv har lavet ridserne.. X( Og så skal den også lige testes for fejl som de tror du har lavet...Der er altid et problem


    DoGK