QuoteOriginally posted by GummiMogens
Dansk Bredbån, 25/25mbit
blærerøv
Dansk Bredbån, 25/25mbit
blærerøv
CPH Metronet - glad og tilfreds i 2½ år
TDC Webspeed fordi det li var det mest praktiske når man også skulle have kabel tv
Håber dog på at kunne få Fullrate når det bliver klar her i Frederikshavn.
Her er det DLGtele sådan et landbrugsselskab, har dog ikke nogen bondegård. Tror det alligevel det er TDC der levere det, det er i hvert fald deres teknikere der kommer ud. Fik et tilbud hvor de lovede at de altid ville være 10% biligere end TDC, hvis man også oprettede fastnettelefon hos dem... mega niice
DoGK
Vi har TDC herhjemme samt i de gamles butik og jeg må indrømme at vi er meget tilfredse med internettet begge steder. I butikken røg routeren for et års tid siden og efter 2 timer var der en tekniker med en ny(god service som man bliver lovet, men som faktisk også bliver overholdt). Herhjemme har vi aldrig haft nogle problemer med vores linie. Så må sige, at vi får noget for det lidt dyre internet, nemlig stabilitet som er meget vigtigt
lånt arrownet fra naboen da vores er phucket up.....hurra for arrownet og deres support..."jamen det må være jeres kobber det er galt med...selvom det har virket i 2 år iuden probs....flytter snart og så er det vidst stofa der er kabel tv udbyder....håber de er bedre.
Netgroup 20/20 (delt på husstanden) men har en CyberCity 8'er på vej..
QuoteOriginally posted by AbeTis
blærerøv
Yup.. Og den er ikke delt, for lige at hælde lidt ekstra salt i såret
Jeg har noget der hedder "Bolignet Århus"
Pr. 26 Jan 2007 har jeg haft Solo Bredbånd fra CyberCity. (8/½ mbit)
Det har indtil videre fungeret ganske fornemt.
Før havde jeg Webspeed, hvilket egentlig også fungerede fint nok, men syntes jeg fik for lidt for mine penge. Skulle kun give 10 kr. mere i måneden for en langt bedre linie. Rimelig svært at sige nej. Linien bestod i en 1024/768.
Og igen før det havde jeg Struernet, som egentlig også fungerede ganske fint, men blev træt af deres udstyr, som ikke gav særlig god mulighed for at kontrollere åbne og lukkede porte.
Hvorfor kan man kun stemme på én? Vi har 2 linier herhjemme!
bruger tdc kabel tv 2048 mbs
QuoteOriginally posted by tAshDa
Hvorfor kan man kun stemme på én? Vi har 2 linier herhjemme!
Du har 2 bredbåndslinier til privatforbrug, fra 2 forskellige udbydere?
AAU´s forskningsnet. Hvorfor? 100mbit, godt nok delt ud på et kollegie (Får: 41972 Kbit/s og 7272 Kbit/s i tdc´s hastighedstest her kl. 22.08 ) og det koster 200,- om året (Godt nok gratis for mig fordi jeg er formand for vores kollegienetværk).
fullrate 5/0,5 MB.. Overvejer at smide 3 på den bærbare..
Her er TDC de eneste der kan levere..
Så det gjorde valget af udbyder meget let.
Yup.. Og den er ikke delt, for lige at hælde lidt ekstra salt i såret
Så stopper du glæder mig til at vi engang får 25/25 til bar 4 huse
Cybercity 20/1Mbps fordi vores beboernet (http://www.broadcom.dk) var noget lort.
Stemte Dansk Bredbånd, men det passer ikke - tænkte lige der stod Dansk Kabel TV, så var lidt for hurtig der.
QuoteOriginally posted by Brition
Stemte Dansk Bredbånd, men det passer ikke - tænkte lige der stod Dansk Kabel TV, så var lidt for hurtig der.
FUSKER Du manipulere med afstemningen