Indlæg af |Ghost|

    Den er da fin...


    MEN der findes en lignede hvor at der står en tekst og hvor alle ordene indeholder de rigtige bogstaver men står i en anden rækkefølge..


    Den er os lidt tankevækkende for man kan uden besvær læse den....


    Du læser rigtig nok... og ser din point...


    Men sys at 7 er lige i overkanten... De ku måske godt ha begrænset sig lidt:


    For lige at få styr på overblikket...


    "Home versionerne"
    Windows Starter 2007
    Windows Vista Home Basic (N-Version til EU)
    Windows Vista Home Premium
    Windows Vista Ultimate


    Her ku man vel bare ha lavet en simple og en ultimate?


    "Buisness Versionerne"
    Windows Vista Small Business
    Windows Vista Business (N-version til EU)
    Windows Vista Enterprise


    Her havde en samlet Buisness version måske været smart? Mange vil garanteret ha svært ved at vælge mellem de 3...


    Det er godt at de tilpasser OS til forskellige områder men tror at det i sidste ende at så meget tilpasning skaber flere problemer for forbrugerne når de står og skal vælge mellem de forskellige udgaver...


    Hvis dette OS skal holde i lige så lang tid som XP så tror jeg at det hurtigt bliver meget trælst at være strandet med en Starter Edition... For det er jo klart at med tiden bruger man mere og mere sin comp. til alt muligt og kan måske lige pludselig ikke længere nøjes med de værktøjer man har.


    Og er også sikker på at det er en del af MS strategi... Så folk simpelthen bliver nød til at købe nyere versioner som tiden går...


    Så vil vove og påstå at lidt færre versioner havde været godt...

    Hmm... Mit Xp som jeg fik med min Dell i tidernes morgen ville også aktiveres da jeg som det eneste skiftede bundbræt...


    Men det må så være dell der har lavet det trick, hvis MS først nu har fundet på det....


    Men sys det er lidt tyndt at nyt bundkort = ny licens... Hvis det står frit for dem at sige sådan hva holder dem så fra at gå videre i systemet..? ny cpu, ram , hdd?... Dårlig stil...


    Eller måske ny licens ved ny mus til dem der har købt OS sammen med mus.. haha... :oops:

    Er du så færdig han er blæst....


    Han må sku da ha en eller anden form for accelereret D.A.M.P :ph34r: eller sådan et eller andet....


    Sindsygt klip....

    Kom sådan til og tænke på... hva nu hvis pool bolden f.eks. bare ikk vil op igen så må den jo den anden vej og ja... :ohmy:


    Ved ikk om man ska håbe det er fake eller bare tro på at han har specielle evner... Skummel film lige meget hvad...


    :9xo

    Er nu mest bekymret over den nye og Bond... og at vi ska se mere til hans følsomme side gør mig lidt urolig for om nu Bond stilen kan opretholdes......


    Hvorfor ku vi ikk ha beholdt pierce... sys han gjorde det godt... ;(


    Men Mads mikkelsen må jo bare bevise at han kan være med på det plan... (hvis han kan?)....

    Nu er der en bette forskel på aids og H5N1...


    Hvis først Fugleinflu. udvikler sig så det smitter mellem mennesker og lige så hurtigt som normal influ. og omgangssyge så er vi på skideren for at sige det rent ud....


    Prøv og forestil jer en omgangssyge med dødeligt udfald...


    Sys ikk vi ska tage så let på tingene som nogen gør, og HÅBER da at de folk der har ansvaret for at tage sig af sådan noget her arbejder på fuldt tryk lige for tiden...

    Endnu en stemme på Jim carrey herfra... Han har nok lavet de fedeste komedier... Ace filmene er jo klassikere og ultra geniale... Liar liar er os feed... Ska da os ind og se den nye med ham her imorgen...


    Han er alt for fed :hb:

    Sys det er lidt tyndt med gode argumentationer for at lave et spil kun til vista lige omkring der hvor det udkommer....


    Det liige stramt nok MS....


    Sys 1'eren var for fed og ærgrer mig ekstremt at man har sku vente... ja hvad må det være en 2år eller sådan noget fra det kom til xbox til man ka spille det på pc...


    Dårlig stil....

    Altså ideen med et "sjæler billed" eller whatever man nu vil kalde sådan et er god nok men det lykkes ikk helt sys jeg...


    Tapetet bagved og ledningen.. Plus det lidt trælse spejlbilled/skær agtige midt i det hele... ødelægger det lidt...


    Men ideen med at et billed langs strengene på en guitar er faktisk ikk tosset...