Indlæg af |Ghost|

    Trist at høre.... :(


    Sys selv at Saw filmen var genial og de næste 2 ska i hvert fald ses...


    Nu ved jeg ikk om han var HJERNEN bag det hele, men lad os da håbe at der er nogen der kan tage over og ka føre det geniale videre i filmene....

    Havde på et tidspunkt en meget ihærdig virus/adware eller hva det nu for en... Men prøvede med div. programmer som AVG, Officescan, Ad-Aware og spybot osv, men de ku ikk tag livet af den lille s****....


    Men så downloadede jeg en trial af et program der hedder Spyroot Spysweeper, og det ku dælme nogle tricks de andre ikk ku... For det første fik den fat i hver eneste popup min virus åbnede, og det viste sig også at den ku fjerne det....Den fandt også lidt andet "guf" som de andre heller ikk fik fat i.... Detsværre var det en trial og de har det jo med at udløbe ;(


    Men ville bare lige anbefale det da jeg har haft gode oplevelser med li præcis det program.... :D

    Quote

    Originally posted by KarGa
    TrackMania Sunrise


    Lige præcis :D


    Altid godt med noget tms... ikke alt for alvorligt, dog stadig sjovt og underholdende......


    Anbefaler det til alle der mangler et stener spil en gang imellem....


    Enig..


    Hvis man lægger mærke til nogne af de kommentarer dolph kommer med i de nye afsnit, sys jeg der er nogen gange hvor han "tåger" lidt rundt i hans "helte" og "dødsfjender". Sys dog det er positivt at morgenthaler og specielt tukandrengen er blevet smidt ud af serien


    Sys de skulle have holdt stilen fra de tidlige afsnit.... Men det er sku stadig en mega fed serie.... god underholdning...