Indlæg af WTF

    Hey igen alle sammen,


    Så det tid til at jeg skal af med mit dejlige anlæg, først skal det siges at det har nogle skrammer på fronthøjttalerne bagpå, men det har ingen betydning for lyden, billeder har jeg på com, så hvis i er intra i billeder, så tilføj CJJoergensen@hotmail.com.


    så til specs på anlæg,


    Fronthøjttalere: SS-LB 355 110W max i 6 Ohm


    Centerhøjttaler: SS-CN 10 70W max i 8 Ohm


    Baghøjttaler: SS-U 10 50W max i 8 Ohm


    Monarcor P-SUB15 : http://www.discoworld.dk/shop/…8_40_128&products_id=4544


    IMG stage line forstærker 200W max : http://www.discoworld.dk/shop/…h=38_124&products_id=4687


    RadioTuner Sony FMStereo-FM/AM tuner ST-SE300


    Alle Kabler følger med.


    HBO 4500. Byd løs, efter aftale kan det afhøres.


    alle retigheder forbeholdes


    VH Christian

    jo tak:D og ja, men samtidig også noget af det mest ekstreme ever jo.


    men kan godt lide tanken om at ligge med den vildeste riffel og så bare klik, bang og splat:D ej er self meget mere seriøs, men ja, lidt den vej jeg gerne vil gå...

    Tja, lidt mere ekstremt end de fleste, regner med at komme til specialstyrke enten SAS i strobritanien eller GSG-9 i tyskland forhåbentlig som skarpskytte, i hvert fald ryger der ca 4 - 5 timer dagligt med løb og styrketræning...

    [quote]Originally posted by GrillRotten
    Med den opførsel som de har lagt sig for dagen fortjener de slet ikke et hus. Længere er den nu ikke.


    Læste at "talsmanden" for ungdomshuset ... ham som ikke har noget efternavn ... :crazyeyes: ... Udtalte at retsagen og demokratiet må sættes til side for de unges skyld. Er han spejlblank ? ... Blev fandme arrig da jeg læste det. Hvad fanden bilder den idiot sig ind ? - med den holdning, så skal han fandme være glad for at han overhovedet får lov til at blive i landet. Hvis man ikke kan respektere at der er love her i landet, et land som er styret på en demokratisk måde (sådan da), så kan han sgu godt smutte. Det samme er gældende de amøber der støtter sådan en klaphat.


    Vi kan også gøre det på den tøsede pædagogiske måde og sende dem alle på opdragningsanstalt :))


    Personligt syntes jeg dog at de skal lære det på den hårde måde hvis de vil. Har de lyst til at "forsvare" huset med brosten osv, så lad dem ... Politiet trænger vel også til at lufte deres pistoler lidt. Det er jo efterhånden nogle måneder siden at de har skudt nogen ? ... Hvis politiet har lyst til at springe over, så har hæren nok en deling som godt kunne bruge lidt øvelse i urban combat :boxing:


    Kunne være et godt billede .... Jægersoldater der rapeller ned fra en helikoper på taget af ungdomshuset for at flække hoveder :))[/quote]LOOOOOOL for griner det der:D helt enig, men desvlrre nok ik den bedste måde at løse det på:D men kraftsteilme om ik det ku se sjovt ud:D jeg er klar med optageren:D

    Quote

    Originally posted by Carlsen


    Jeg er helt enig. For hvis man giver sig her, vil det bare sende et signal om at man idag kan true sig til at få hvad man vil. For min skyld må de hellere end gerne involvere militæret her, hvis politiet ikke har nok resourcer - bare man viser at man står fast, og ikke lader retssystemet bøje for en flok mennesker der reelt set truer med et kæmpe "slag" hvis de ikke får deres vilje. Hvad bliver det næste, som konsekvens hvis det lykkedes dem? At kajak-klubben i Kolding (kolding-kajak-klub, KKK, høhø) truer med at tæve alle der kommer i nærheden af den grund de gerne vil have klubhus på?

    Her er jeg HELT enig, og til alle jer der siger at politiet går amok med deres knipler knepler eller hvordan det staves må i altså tro om, 3 uger siden jeg var i pratik hos politiet i glostrup hvor vi fik at vide hvor ubehageligt det er at slå med en knippel.


    udover det har politiet "ret" til at skyde folk der er en trussel for dem selv, kolegaers eller andres folks liv, dvs. hvis hr jensen i tjeneste ser en autonom komme løbende mod fr. sigvaldsen med en kniv så har hr jensen ret til at skyde den autonome, og en brosten kan nemt være livstruende.


    Hermed opfordre jeg ikke til at politiet skal skyde omkring sig mod alt der kaster med brosten, men må sige at de autonome kan ikke forvente andet end hvis der ryger en betjent i gulvet med kraniebrud og jeg f.eks. stod ved siden af ville jeg da nok trække pistolen og plante en patron i benet på den keg** der kastede med brostenen.


    men nok om det, synes bare det skal ryddes det hus, og om det er politiet eller militæret der skal rydde det er for mig sagen uvedkommen. om PIS og jægerkorpset kommer for at rydde det, fint med mig, politiet har ikke helt så mange penge til at købe "udstyr" for som visse andre har.


    men må indrømme synes der er latterligt at de "kæmper" for en sag som:


    1: ikke er deres(huset)
    2: de kommer ik til at vinde den
    3: deres utrolig flotte måde at opføre sig på er da også vildt meget med til at et EVT(hvilket jeg ik tror sker) videresalg bliver lukket mere og mere.


    og så lige en sidste kommentar til den med at huset er blevet solgt bag de unges rygge, Bahhh cmon, jeg har sku oss et hus til salg, det ved ½ af dks befolkning da heller ikke, de er da kun dem der er intra i at købe der læser aviser, kigger på nettet osv. HVIS de autonome var villige til at købe, havde de nok kigget lidt mere, men det må vel bare vise at deres ihh så ohh køre hjem egentlig ik betyder så meget for dem?


    håber ik jeg pisser nogen af, eller for deres urin i kog ved dette indlæg, det er self ikke meningen, men blev lige nødt til at komme af med trykket, efter at have læst denne artikel over 3 dage WHOOOT:D

    Quote

    Originally posted by Freakshow


    Der er også snart en million genrer, så jeg bliver ofte forvirret omkring hvad det enligt er jeg hører.

    det vigtigeste er da også bare at man hver især kan lide det man hører, så op i rø*** med hvad de andre tænker... sådan har jeg da lært at tænke efter de mange timers hardstyle i folkeskolen,

    Quote

    Originally posted by Brition
    Primært hardstyle og trance. En sjælden gang techno.

    hehe tænkte det samme, hvor blev det lige af i valgmulghederne:D Hardstyle, Hardtrance, Harddance, Jumpstyle er også genielt og så Niarn - bare sig til, siger for meget den sang, manden gider jo ik mere, nå sry for OT:D

    ja ved ik, har haft både Remus og 1 2 pipe på en MR2, nu sidder der en HKS HI-power på min supra^^ shit den er vild:P meget godt træk i sådan en fætter selvom den står standart(næsten)


    Rund men why ikke købe Remus?

    ahh det kanon, henter en ø12 så, mange tak!

    Quote

    Originally posted by DXC
    Har selv en Rally 01. Den er også tunet lidt, render 110. På min sidder der 12, men standard er 10 så vidt jeg ved. Hvor meget skifter du på din rally? Kun cylinder?


    nej nej nej, hehe dog ikke, der er skiftet til doppler knæk, Stage6 CNC racing drive remskive, racerklodser i kulfiber, 28mm original keihen halvmåne karburator. Der skal skiftes: cylinder, krumtap, bagstøddæmper, forgaffel, bremseskive, kobling, variomatik, og så skal der speedometer på, omdrejningstæller er på, der skal inderroter på den, gearingen skal ændres, der skal slicks på til banerace, nye fælge... tja det planen lige foreløbigt, håber den kommer til at løbe mindst 160...