Indlæg af mazdaz

    Hej. jeg har et galaxy 6600GT som jeg gerne vil oc. men det vil ikke. har både prøvet med rivatuner og coolbits og lige så snart jeg sætter Mhz op siger testen at jeg skal sætte den ned igen. hvad skal jeg gøre?
    på forhånd tak.


    Anders..

    Jaja.. selfølgelig.. men jeg tænkte på at når jeg så hæver systembussen tilsvarende altså 9x222 så hastigheden stadig er den samme

    Hey.. jeg vil bare høre om der er nogen fordele/ulemper ved at sænke sin multiplier på en amd64? hvad sker der når man gør det? jeg synes at min bliver mere stabil når jeg sænker den fra 10 til 9.. kan det passe?

    Hey.. undskyld jeg låner tråden.. men står i samme situation.. jeg har et asus a8n sli deluxe mobo og en amd 3200+ venice.. jeg kan få den op på 10x230.. på 10x235 stopper den prime 95 efter 2 minutter.. med 9x261 stopper den efter 4 minutter.. volten er sat til 1.5375 og htt til 4,0.. hvad kan jeg gøre? er der nogen ulemper ved at sætte multiplieren ned på 9 eller måske endda lavere? jeg har nogle ringe ram men får sanrt nye.. kan jeg ikke gøre noget så jeg ikke overclocker ram men kun cpu?


    på forhånd tak..

    Hey.. jeg er begyndt at overclocke min amd 3200 venice og jeg er nået op på 2250mhz indtil videre.. men hvor varmt må chipsettet blive?min cpu er 34 idle og chipset er 41 idle

    Jeg stjæler li min egen tråd og kommer med et sidespørgsmål. når man kører load og skal se temperaturen mens man spiller går man jo ud af spillet hurtigt men hvor hurtigt falder temperaturen? er den faldet på den tid man bruger til at gå ud eller holder den i noget tid?

    okay.. tak for svarene.. jeg plejer at bruge sprit men mine fingeraftryk går ikke væk fra køleren når jeg bruger det så jeg tror jeg prøver med isoprpyl alcohol eller hvad det hed.. :D

    okay. jeg læste et sted at der var nogle ting man ikke måtte bruge pga de udfyldte revnerne i køleren.. men kan ikke huske hvad.. dur køkkensprit?

    Hej.. jeg sælger the sims+the sims houseparty+the sims makin makic... kom med et bud.. de har det fint og er i original emballage.. alle bud godtages.. med grænser self.. hehe