Søger guild @Burning Blade

  • Hey...


    Jeg er en Level 60 Gnome Rogue som søger guild på Burning blade realm'et


    Yderligere info


    stiller faktisk kun et krav... i skal lave større raids... såsom Onyxia, Molten Core osv :)



    Vil i have mere info om mig er i meget velkomne til at skrive... såvel her som til min mail/msn (me_nagazu@hotmail.com)


    /Qoz, Rogue @ Burning Blade

  • haha er du medlem af GA!! iceoel smadrede den guild pga. han invitede alt og alle men vi er 10 x medlemer der er med i britania (kun de gode fra GA ikke alle ninjaerne) vi er med på jeres MC/onyxia raids men hvis du vil ind til det store foreslår jeg du laver en anden char end rogue for de der er så mange af dem lav en priest og join HoD eller norwegan legeons eller hvad den hedder det de eneste der har taget ragna på den server

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af W2B
    haha er du medlem af GA!! iceoel smadrede den guild pga. han invitede alt og alle men vi er 10 x medlemer der er med i britania (kun de gode fra GA ikke alle ninjaerne) vi er med på jeres MC/onyxia raids men hvis du vil ind til det store foreslår jeg du laver en anden char end rogue for de der er så mange af dem lav en priest og join HoD eller norwegan legeons eller hvad den hedder det de eneste der har taget ragna på den server


    Har netop fortrudt jeg joinede det guild... mærkelige mennesker...


    -ja ved godt at der mange rogue's og jeg burde lave en anden... men så skal jeg jo også lvl'e den helt til 60 og det virker ikke så lokkende igen ;)

  • Spil den char som du har det sjovt med, det holder ikke at lave en priest hvis du slet ikke syntes om at være healer.


    W2B: Jeg forstår ikke at du på den ene side siger at den guild er fyldt med ninjalootere, og alligevel tager i på MC runs med dem?

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Spil den char som du har det sjovt med, det holder ikke at lave en priest hvis du slet ikke syntes om at være healer.


    W2B: Jeg forstår ikke at du på den ene side siger at den guild er fyldt med ninjalootere, og alligevel tager i på MC runs med dem?


    en af grundene til de ikke har succes er måske at de netop hader hinanden....har endnu ikke været med på nogle af Runs'ne men udfaldet har hver eneste gang været: tævet ved MC boss, og tævet af Onyxia...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Spil den char som du har det sjovt med, det holder ikke at lave en priest hvis du slet ikke syntes om at være healer.


    W2B: Jeg forstår ikke at du på den ene side siger at den guild er fyldt med ninjalootere, og alligevel tager i på MC runs med dem?


    der bruger de DKS eller hvad det system hedder så der blir intet ninjaloot :) og hvis der gør blir det os sidste gang britania joiner et run (tror jeg i hvertfald hvis det er cov eller cookie et kærestepar der ldeder guilden :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NaGaZu


    en af grundene til de ikke har succes er måske at de netop hader hinanden....har endnu ikke været med på nogle af Runs'ne men udfaldet har hver eneste gang været: tævet ved MC boss, og tævet af Onyxia...

    du siger noget deres rekort å onyxia er 59% :boxed: og de har kun lige taget lucifron ned med meget besvær (kun 5 stykker til sidst eller sådan noget var ikke med der) ved ikke om de har prøvet magmadar eller hvad hunden hedder