Indlæg af ayu

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HeRo
    Hejsa


    Ved godt det ikke er helt it-relateret. Håber på der er nogle som lige kender de der dvd stores hvor man kan købe serier etc :)


    De er ikke udkommet på Region 2 endnu, men hvis du kan leve uden danske tekster så har AxelMusic dem til 249 danske bananer pr. sæson.

    Kritik skal være konstruktiv, ellers syns jeg man skal klappe kegle. Negativt kan være lige så fint som positivt, men man skal bare sørge for at modtageren har noget at arbejde videre med. Men generelt set syns jeg at Tweak er et af de bedre boards at komme på, stemning er venlig og folk er flinke. Moderatorerne er hårde og retfærdige og ofte med et glimt i øjet :D


    Glæder mig til at bruge den nye sektion!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af learner
    Lyder godt :) er lige ved at bestille nu, kan det lade sig gøre at betale med Dankort?


    Og hvad betyder betalingsmetoden "SPLASHPLASTIC"? :razz:


    Det en Engelsk form for betalingskort, så hold dig til Visaet :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Har også handlet der en del gange og har også kun haft gode oplevelser. Nul fragt er fedt :)


    Ikke blot er det fedt, det er fedest! Det er de 29,- der holder mig fra at bestille fra f.eks. CDon. Syns det er enormt geil at hvis man lige har lyst til noget, så bestiller man da bare, istedet for at vente på at man har skrabet en ordentlig liste sammen så det kan betale sig...

    Handel du trygt der, en af de mest service-mindede butikker der er derude. Jeg handlede 5 CD'er, 4 DVD'er og et spil for ca. en 14 dages tid siden. Der gik én uge og så var de alle ankommet, men man skal lige regne med 5-7 dages leveringstid!


    Husk at brug DVDBargain som tidligere nævnt, syns deres 1£ off på DVD og ½£ off på CD'er er gode, har ihvertfald virket hver gang de sidste 5-6 gange jeg har handlet der. Og husk at de ikke tillader at bruge Rabatlink og voucher på samme tid, de er vist blevet noget mere strikse med det fornyeligt.


    Happy shopping :clap:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Ulrik
    Jeg synes, det er en RIGTIG god idé !!! Endelig !!! Det måtte kom at have været kommer for lang tid siden !!!


    Det vil forhåbentlig fjerne en stor del af dem bilister, som kører alt for hurtigt uden at have kontrol over, hvad de egentlig laver. Jeg synes jeg oplever alt for mange bilister, som kører for hurtigt i f.eks. dårlig vejr (hvor man SKAL holde STOR afstand), eller folk der kører for tæt på andre biler i tæt trafik på motorvejen (hvor der igen skal holdes afstand). Disse ting mener jeg selv, at jeg er god til at overholde.
    Juvel, jeg kører selv tit for hurtigt - f.eks. 90, hvor den er 80, MEN kun hvis vejret, vejen og bilen er til det. Men jeg kører ikke for tæt på andre, og holder pæn afstand. Det er kørsel med omtanke.


    Hvis jeg selv ryger i fælden, så er det MIN EGEN skyld, og sådan er det bare. Så kan jeg lære det !!! :boxing:


    AMEN! Din kommentar ramte plet der, så sent som idag på vej hjem fra arbejde, var der en nar de kørte HELT oppe i røven på mig (og jeg kører selv det jeg må, oftest +ét par KM/T).


    Gid det må sortere ud i nogle af de uansvarlige unge mennesker der ikke fatter at en bil ikke er et stykke legetøj...

    Kunne aldrig drømme om at købe en forbrugsafregnet internetforbindelse. Jeg væmmes hver gang jeg ser en StofaNet reklame med deres "lynhurtige internet", i mine øjne er det rent bondefangeri. Det lader til at jeg også fremover skal væmmes ved TDC's reklamer, nej lad os få noget ordentligt fiber til landet!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Shak
    Med sårn en (undskyld jeg siger det rent ud) skod service, ville jeg ikke købe noget som helst.


    ......15kr for at sende en mail, jesus 8o


    Tror skisme også at de har drukket lige rigeligt julesnaps indimellem :crazyeyes:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Zulu
    Se om du ikke kan finde en version 10.1 (eller ældre) af dBPowerAmp, der er MP3-delen freeware.


    Kører selv med 10.1 men ripper mest lossless til FLAC.


    Version 10.1 med gratis MP3-encoder kan hentes her:
    http://www.dbpoweramp.com/bin/dMC-r10.exe


    Nu bruger jeg ikke rigtig mp3 formattet særligt meget, så jeg vidste ikke at de gamle versioner havde freeware mp3-del, så det er ski' et godt tip der.


    Selv finder jeg dog bare selv en extern lame encoder af en art, når jeg endelig skal bruge mp3. Men jeg foretærkker også selv FLAC-formattet, det fylder lidt mere, men lyder også derefter!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden

    Gør jeg os nu. De filer jeg ikke kan finde via programmet er de allerede mp3 filer ?


    Mon ikke nærmere de ikke er understøttet af programmet, og husk, mp3 funktionen virker kun 30 dage, derefter skal der betales for at det kan benyttes.

    Fik mig lige taget sammen til at se traileren. Og ja den endelige bedømmelse må vente til jeg har fået set filmen, men umiddelbart minder den meget om Resident Evil, dog syns jeg ikke at de skulle have byttet The Rock ud med Milla Jovovich og Michelle Rodriguez, men hva' fan' man kan ikke få sin vilje hver gang :))
    Er dog selv stor fan af Doom spillene, så ses det skal den helt sikkert!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    ville ik kalde Silence of the lambs for en gyser.. mere en thriller.. en psykologisk thriller..


    Kan jeg kun give dig ret i, men det er satme en spooky film når man ikke har set den før og som Burger siger, så skal de ses i de rigtige omgivelser. Men ja, det er en psykologisk thriller, og af bedste skuffe :D

    Spiller for tiden:


    Battlefield 2
    Codename: Panzers Phase One


    Har lige fået Codename: Panzers Phase Two ind ad døren som jeg glæder mig til at prøve når tiden tillader det.


    Kan dog også finde på at spille følgende:
    GTA: San Andreas
    NFSU2
    Day Of Defeat
    CS:Source
    Half-Life 2 (Endnu engang)
    Brothers in Arms: Road to Hill 30