Indlæg af GrillRotten

    Quote

    Originally posted by engel
    Okay :). - på The Golden Age Of Grotesque overgår han virkelig hans hidtil gode musik, det album er i særklasse, og virkelig pengene værd ;).


    Okey, så skriver jeg den lige på min indkøbsliste til næste gang jeg skal ud og shoppe. 8)

    Quote

    Originally posted by engel
    Var lige inde og vende på din hjemmeside, sygt casemod du har billeder af 8o.


    <2 billeder>


    Ja ikke ?.... Rimelig syret og 100% hjemmelavet som casemod skal være... og ikke det der TT-snot. *G*


    Jeg har en masse fede billeder som jeg skal have ind på siden af nogle totale syrede casemod.... Har tænkt mig at lave en HALL-OF-FAME der inde over casemod.... Både dem jeg finder på nettet og så evt. af forskellige danskere...

    Quote

    Originally posted by engel
    Nu var det heller ikke lige fordi at jeg kaldte ham for smuk ;). - men ja, musikken holder helt sikkert. Har du hørt The Golden Age of Grotesque albummet?


    He he.... Ved det godt.... Havde bare lige lyst til at skrive det. *G* :D


    Nej, jeg kender ikke det album så godt.... Har ikke fået købt noget nyt musik i et stykke tid, så jeg har kun Anticrist Superstar, Holywood, Mechanical Animals, Smells Like Children og The Last Tour on Earth....

    Quote

    Originally posted by Gribben
    Jeg har en neo et eller andet chip i min ps2, og der skal man altså også boote på en cd der er større end det spil man vil spille... Er i sikre på man kan gøre det helt uden chip? (ellers føler jeg mig da temligt bollet i røven!) 8o


    Skal man det ?.... Hvilken NEO er det ? 3 ??....


    Ja, man kan godt få en boot-CD.... Syntes bare det er noget lort at skulle køre en CD først....

    Quote

    Originally posted by Hoel
    Det er ikke dating det her vel!!! :D


    Næ, det skulle jeg ikke mene, men hvis du ser et par lækre poptøser så...... LAD VÆRE MED AT SIG JEG ER HER !!!.... :D:D:D

    Quote

    Originally posted by OriGiN
    Nope gør jeg ik ... Klatre udstyr?! Til bjergbestigning eller hvad?!


    Okey. Bare nysgerrig... :]


    Klatreudstyret er til mit arbejde... :]

    Quote

    Originally posted by OriGiN


    aaah det er sq ik meget galt... No wonder du har så mange posts :P


    ?( . . . . Fedter du for noget eller har du bare haft en god dag ? ... Det har jeg. Jeg har lige fået en røvfuld nyt klatreudstyr som koster en formue fordi det er noget speciel-udstyr... :]

    Quote

    Originally posted by sebmik
    Hvad er en Boot-cd???


    Det er en CD som du skal køre i din PS2 et par sekunder før den skal køre en brændt disc. Det skal gøres hver gang man vil køre en brændt disc i en PS2 hvor der ikke er chip....


    Det er den eneste løsning medmindre man putter chip i...

    Quote

    Originally posted by Aerial
    Præcis ! Jeg vil nok beskrive mig selv som sidste del ;)


    Det er jo nok også den bedste del at tilhøre. Især etisk og moralsk set...

    Quote

    Originally posted by Aerial
    Jeg tror at grunden til at så mange ripper alt fra mp3 til spil osv er at de ikke ser ulovligheden i det. De sidder jo bare derhjemme i deres stue og trykker på nogle knapper.
    De folk der ripper ville nok ikke være så 'kriminelle', hvis de skulle til at bryde ind nogle steder for at få programmerne og musikken. :)


    Det tror jeg nu du har ret i....


    Jeg tror der findes 2 typer af sådan nogle mennesker. Den ene er den du nævnte. Den anden er den som fx. afprøver en ulovligt kopi af fx Windows Longhorn for derefter at gå ud og købe den originale hvis han er tilfreds med det efter han har gennemprøvet det i et stykke tid.


    Uanset hvad, så er det sgu rart hvis man orden i sine ting. :D

    Quote

    Originally posted by PLauGe
    host det ulovligt at lave kopi af PS2 spil.. :D og desuden kan det prismæssigt ik betale sig ... sådan som det ser ud lige nu ... host


    Ulovligt ja, men det kan godt betale sig hvis man har lyst til at være kriminel... Medmindre man bliver fanget. Det er nok den sidste del der afholder os andre fra at gøre sådan noget. :]

    Quote

    Originally posted by sebmik
    Er der nogen der ved om man kan brænde playstation 2 spil??? please sig hvordan..... Tak


    Altså sådan at man kan brænde dem ud på en normal cd og så de kan afspilles i en PS2 uden chip!!!


    Under de forudsætninger kan det IKKE lade sig gøre. :]