PS2

  • Er der nogen der ved om man kan brænde playstation 2 spil??? please sig hvordan..... Tak


    Altså sådan at man kan brænde dem ud på en normal cd og så de kan afspilles i en PS2 uden chip!!!

  • Quote

    Originally posted by geek
    Det kan man godt men du skal bruge en speciel chip i din ps2 før du kan spille dem


    Han spurgte om man kunne brænde dem ;)


    Det burde godt kunne lade sig gøre .. MEN det er jo en DvD skive spillende er på så det er ikke lige som til en normal PS1

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    Han spurgte om man kunne brænde dem ;)


    Det burde godt kunne lade sig gøre .. MEN det er jo en DvD skive spillende er på så det er ikke lige som til en normal PS1


    Mener bare du kan bruge clone-cd til at rippe det ned som ISO. Derefter er det jo bare at brænde det ud på en alm skive.


    (Dette er selvfølgelig kun hvis du er sådan en type der brænder spil ;) he he)

  • Quote

    Originally posted by sebmik
    kan i hjælpe mig



    øøøøh ! Jeg er da kommet med et forslag !:)


    Hvis du tænker på direkte kopiering fra et drev til et andet tror jeg ikke det er muligt. :(


  • Det skulle det være hvis du har en DvD brænder.. men jeg er ikke sikker...

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    Det skulle det være hvis du har en DvD brænder.. men jeg er ikke sikker...


    Se den havde jeg ikke lige forudset :)


    Har heller ikke en, så det bliver nok lidt svært at teste :(


  • men hvor kan jeg finde clone-cd???

  • jeg har kun prøvet det med ps2 spil jeg har downloadet
    og de skal brændes som cue sheets da det er bin og cue filer man bruger
    jeg bruger nero 5.8 :D


    ind under burn image og så vidre der fra

  • Quote

    Originally posted by Roscoe
    jeg har kun prøvet det med ps2 spil jeg har downloadet
    og de skal brændes som cue sheets da det er bin og cue filer man bruger
    jeg bruger nero 5.8 :D


    ind under burn image og så vidre der fra


    Grunden til at jeg foreslog Clone var hvis det først skulle rippes ned fra en original skive :)


    Men ellers holder jeg mig også til Nero

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Grunden til at jeg foreslog Clone var hvis det først skulle rippes ned fra en original skive :)


    Men ellers holder jeg mig også til Nero


    undskyld men måske er jeg lidt dum... men er der en der kan fortælle mig direkte hvordan jeg gør det der inde i nero??? men cue sheets.....

  • Quote

    Originally posted by sebmik
    Er der nogen der ved om man kan brænde playstation 2 spil??? please sig hvordan..... Tak


    Altså sådan at man kan brænde dem ud på en normal cd og så de kan afspilles i en PS2 uden chip!!!


    Under de forudsætninger kan det IKKE lade sig gøre. :]

  • havde sgu ikke lige læst det ordentlig.
    uden chip kan det jo ikke lade sig gøre at spille dem kun hvis du har en dvd brænder

  • Quote

    Originally posted by Roscoe
    havde sgu ikke lige læst det ordentlig.
    uden chip kan det jo ikke lade sig gøre at spille dem kun hvis du har en dvd brænder


    What ???


    Uden chip kan du ikke afspille et brændt spil.
    Og uden dvd-brænder kan du ikke kopiere et spil direkte :)

  • host det ulovligt at lave kopi af PS2 spil.. :D og desuden kan det prismæssigt ik betale sig ... sådan som det ser ud lige nu ... host

  • Quote

    Originally posted by PLauGe
    host det ulovligt at lave kopi af PS2 spil.. :D og desuden kan det prismæssigt ik betale sig ... sådan som det ser ud lige nu ... host


    Ulovligt ja, men det kan godt betale sig hvis man har lyst til at være kriminel... Medmindre man bliver fanget. Det er nok den sidste del der afholder os andre fra at gøre sådan noget. :]