Indlæg af GrillRotten

    Quote

    Originally posted by AtoM!C
    Jep.. Der er også den fejl med at Den sidste besked kommer til at stå først.. Se f.eks. posten om hvem der har vand.. nederst første side..


    Jeps... Utroligt der kan være så mange problemer med Tweak Forumet....


    Har ALDRIG oplevet at der kunne være så mange problemer med et forum før.....

    og så gemmer den ikke de tråde man har set når cookies er slået til.... og nej, jeg har ikke slettet den. *G*

    Quote

    Originally posted by Tweak.dk


    :))


    Der må være rotter på din server for den var der sgu før..... Hmm.... Det kunne være min computer der lige skulle varme op før den virkede ordenligt. *G* :D

    Spøjst.... Nu er fejlen der sgu ikke mere.... *G*... Nå, men så længe det bare virker, så er det jo godt nok.... :D

    Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    ---OFFTOPIC---


    kender i det der med at man har været i byen og ens hænder lugter for vildt af cigaret rød. føj det er ulækkert


    Ja, det er dejligt..... Det er først lidt skræmmende hvis man har været i byen og ens hænder lugter LIDT for meget af fisk. *LOL*


    He he.... Jeps, det kan man jo.... *G*

    Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    32bit.


    ... Okey, så vent med at kigge til dine tømmermænd er vær for det ser helt fint ud her.... og mit syn fejler ikke noget.... Så håb på at det er dine tømmermænd der fås dig til at se forkert for ellers er det jo lidt skummelt. *G*

    Quote

    Originally posted by b_ball


    der er 5-6 post der heletiden viser at de er nye men det er de ikke....


    Jeps.... Det samme her.... De gider ikke forsvinde selvom jeg HAR været inde og glo i dem..... Belastende. *G*

    Quote

    Originally posted by WizZarD


    Du må meget undskyld - men i hvert fald farverne sucks da for vildt..... :(:(


    Her gør de, men på OC-Central Forumet kan man vælge mellem en del skins så man kan lave forumets farver som man kan li det. DET syntes jeg er fedt for det er jo langt fra alle som syntes lige godt om noget...

    Quote

    Originally posted by Dalingo
    Et forslag der måske er lidt langt ude... Man kunne give et lille beløb hvis man ville spille på den f.eks man gav 100 kr hver for at få købt en server og derefter 10 kr om måneden for omkostninger såsom internet og vedligeholdelse. Man fik et nyt pass hver måned når man havde betalt. Der er godt nok lidt spejder over det men det kunne være pænt griner!


    ... Du har helt ret.... Det er langt ude. *G* :D

    Quote

    Originally posted by WeedStream
    hehe grineren nok, det er også netop de to som jeg må lytte til når jeg er alene hjemme,
    da ingen af mine venner og bekendte heller ikke er til dem :D


    he he.... 8o


    Det kan jeg også godt være med på..... Undtagen Sweet & Queen.... :D

    Quote

    Originally posted by engel


    Ja, desværre.. Sum 41 er endnu et af de mange bands i rækken der valgte at slutte sig til den store gruppe af mainstream pop/punk bands og så tjene kassen på bare at smide en masse egentlig ligegyldig musik ud mens det er den slags der er populært blandt mange unge. Trist, trist..


    Ligesom Popstars ? *LOL*...... ad ad..... 8o

    Quote

    Originally posted by engel
    Til dit HALL-OF-FAME, kunne du måske tilføje dette billede:


    [Blocked Image: http://www.cyberbox.dk/gallery/b1/83.jpg]


    - det er også noget bedre end at det premoddede stads ;).


    Har det allerede liggende.... Når min kæreste smutter ud til en veninde i aften, så har jeg tænkt mig at lave lidt på siden da jeg så har arbejdsro til det... 8)