Indlæg af zero

    ja ved det godt og jeg få også en til at se dem igemmen før jeg poster dem skal bare lige finde en der gider og har tid og ved lidt om world of warcraft selv :) men jeg skal nok finde ud af noget

    så sys jeg du skal være MS er lige bare på vej ud af døen med skiver nå jeg kommer hjem igen

    ja der er kommet en ny Skribent og det er mig :)


    jeg håber i vil blive gald for det jeg skiver nu hvor jeg også er Skribent kommer der til at sker mere på forsiden og selv om jeg måske ikke er den der skiver/staven så godt så vil jeg godt alt hvad jeg kan for at i kan læse det :)

    kunne da godt give jer ret i der ikke sker så meget men det er kun jimmy der kan add news osv på site


    der for der ik sker så meget hvis jeg kunne ville jeg putte news op vær dag (hvis der alså var nogle)

    nu er det bare det at næsten alle MOBs i high end har MEGA FR så alle mages er Cold eller water/food

    sys ikke du har ret måske er der ikke så mange der for tiden bruger dette forum men kan ikke se hvorfor du vil have det væk hvad gør det af det er her hvis der nogle der har lyst til at bruge dette forum

    ja undskyld skulle måske også have slette det topic der bad ham om at lave vær


    nåå ja og i min guild har vorse Main tank 11 K life buff så man kan alså nemt få meget mere ind 5 k ikek er det ikke er nice som lvl 51

    ved alså ikke hvorfor det er at i ikke kan spille jeg update never mine addons nogle af dem jeg har er fra close beta

    spiller nu på en RPpvp server og er med i The elite crusader på den da det er en new server ved vi jo ikek i nu hvad for nogle guilds der kommer til at MC men atm har vi den first lvl 60 og mange lvl 40s

    okay sry så ser vi lige om i fatter det her :)


    dem der har lavet D2 er ikek hos blizzard men men har nu laver Guildwars


    dem der lavet D2 var dem der SKulle have lavet WOW men de smutter så blizzard fik nogle nye folk
    som lavet et pisse fedt spil


    nu er de så også smutter men hvorfor skulle blizzard så ikke bare kunne få nogle nye folk igen ?

    det er jo det samme med en mage den kan jo også nakke nice med ikke en skid på alså det er et skill og sådan er det ikke altid og WOR er snyd

    ud over det ikke er fedt så kan de også mise en masse penge
    1 ham med acc kan lad vær med at giv dem den


    2 eller lad dem spille lidt få beder gear og så tag den


    3 være en fisk

    hvad gear ?= da jeg selv har full mage set fra MC og ikke damg nær de 1200 og en mate har næsten full neverwind og han damg heller ikke så meget