Indlæg af Gokke

    Ved ikk om man kalde det en horror film, men House Of 1000 Corpses af Rob Zombie, er rimelig klam på den fede måde. En masse nasty ting og en masse sort humor :D

    YES SIR !


    Så var jeg en smut i Ålborg med damen i dag, og var så i Salling.
    Og guhjælpme om ikk de havde Jelly beans, så fik da købt en rimelig pose, men de var nu ret dyre,men kæft de er gode :D

    Jeg bruger Winamp, med mordern skin. Har egentlig altid brugt Winamp, og det vil jeg blive ved med :hb:


    Til film bruger jeg VLC player, da man ikk selv skal til og rodde med codes og så spiller den alt :D

    Kender desværre ikk lige sangen, der bliver spillet.


    Men ellers hører jeg rigtig meget dansk undergrund, altså Kontra Crew, Pede B, Blodsbrødre, Lex_L og lign ;D


    Tjek forresten Gadehiphop.dk ud, der er en masse med Gravens kunstnere som er rigtig fedt dansk rap :D

    Arh Bikstok er da ikk rap, nærmere en dansk fortolkning af reagge.


    Altså udover Blæs Bukki han er cool as always, men de kører nu mere reagge stil end rap. Tror os det var deres intenion med pladen, men som sagt synes jeg pladen er fed og kan nu stadig ikk se de minder om Nik & Jay :boxing:

    Synes det er ret fedt, selvom det er Pede B - Et Barn Af Tiderne der kører på mit anlæg nu. Men fedt album med fede tekster og beats, dog var jeg lidt mere til Suspekt. Og nej teksterne er ikk som en anden sagde, langt fra og det er helt klart værd at høre :clap:

    Tror den bliver fed, det er ihvertfald en fed trailer. Men som i andre siger, har den da noget at leve op til. Men glæder mig mega til den kommer, skal helt klart ses i bio :hb:

    Playstationen er afsat til Ultima, spillene er stadig til salg. Og hvis der var nogen der er intereseret, kan de godt erhverves rimelig biligt.

    Playstation 2 med 8 spil sælges, den er i god stand og ca. 2½ gammel. Der er følgene spil med -


    NBA Street
    WWE Smackdown - Just Bring It
    WWE Smackdown - Here Comes The Pain
    WWE Smackdown - Shut Your Mouth
    WWE Smackdown - Smackdown Vs Raw
    Backyard Wrestling - Dont Try This At Home
    Jak and Daxter
    State Of Emergency


    Desuden medfølger der en original controller og et originalt memorycard.


    Pris ved jeg ikk, kom med bud ? Sælges både med og uden spil =)