Indlæg af Skimmer

    Jeg skal til at bestille denne bærbar, og overvejer at sætte en Intel X25-M 160GB SSD i, men er det pengene værd?


    http://www.mm-vision.dk/produk…99623&gruppe=PCnotevision


    Jeg vil også købe en NAS harddisk, så pladsen bliver ikke problemet, men er kr. 2.400 for meget i forhold til ydelsen. Jeg har set nogle videoer som viser performanse ved opstart (og det ser jo lækkert ud) men er det kun her man kan mærke ydelsen, eller er det også f.eks. når man spiller eller tæller kun grafikkortet her?


    På forhånd tak.

    OK..


    Så er den bestilt med anden harddisk.


    Tekniske Specifikationer
    Processor Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel (Nyhed)
    Harddisk: Intel X25-M 160GB SSD High Perfermence hardisk
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Batteri: 6-cell Li-Ion high-end battery 5200mAH (Op til 4 timer)
    Lyd: High Definition lyd (2 højtalere)
    Drev: Super Multi DVD-brænder DualLayer
    Netkort: 100/1000 Mb/s GIGABIT - samt Intel Trådløst N netkort 300mbps
    Webcam: 2.0M pixel webcam i skærm
    Keyboard/mus DK-keyboard samt touchpad med 2 knapper
    Software: Drivere til Windows 7 medfølger. (Understøtter ikke XP)
    Vægt: 2.7 Kg (with Combo Driver)
    Mål & vægt 373(W)x245(D)x27-36(H)mm
    Service: 2 års garanti (Dog undtaget batteri som der ydes 6 måneder på)
    Stik/forbindelser:
    4 x USB 2.0 alle med power
    1 x HDMI port
    1 x Fingerprintreader
    1 x eSATA
    1 x VGA
    1 x Express Card
    1 x 3-in-1 flash Card Reader (SD/MMC/MS)
    1 x RJ45 connector for Ethernet (Gigabit)

    Regner med at tage W7 Home Premium...


    Ville også gerne have en lidt større skærm, men det har de desværre ikke.


    Er der andre ting/andre bærbarer jeg skal overveje???

    Den er godt nok nice. Selv om jeg har købt flere ting i England p.g.a. det lave pund, så ville jeg dog helst købe min bærbar i DK.


    Jeg har set at Zepto og Dell er begyndt med i7, så mon ikke snart flere følger efter.


    Tak for inputs. Hører meget gerne om flere muligheder.

    Hejsa,


    Skal have ny bærbar, men har ikke kigget på speks læænge, og har derfor brug for lidt inspirationen. Har et budget på ca. 10.000. Har kigget på disse to.


    http://www.mm-vision.dk/produk…99623&gruppe=PCnotevision


    http://www.mm-vision.dk/produk…99624&gruppe=PCnotevision


    Der hvor min viden halter, er processor og grafikkort. Vil gerne kunne spille f.eks. GTA4 uden problemer. Er der kommet noget større/bedre siden de 2 jeg har fundet.


    Er der andet jeg skal være opmærksom på? Er prisen ok??


    Mange spørgsmål. Håber I kan være med til at besvare nogle af dem.


    /Lars B.

    Hejsa,


    Jeg har 3 harddiske, 2 interne og 1 ekstern. Den ene interne harddisk er begyndt at "falde" lidt ud. Nogle gange kan jeg se den i "Denne computer", men andre gange kan jeg ikke. Kan ikke se noget mønster. Det er meget tilfældigt om jeg kan se den eller. Som I sikkert kan regne ud, er det ikke den disk hvor mit styresystem ligger.


    Håber meget I har løsningsforslag, da det er ret belastende :crazyeyes:


    På forhånd mange tak!


    /Lars B.

    Kan det virkelig passe at inden har fulgt dette glimrende spil op, og kommet med noget ligende???


    Det må der være penge i.


    Kom endelig med flere bud. Gad godt finde noget ligende. Ellers må jeg over på hylden og finde MAFIA og starte forfra????

    Hejsa,


    Jeg kan huske jeg spillede Maria for år tilbage. Er der kommet noget der ligner siden. Jeg synes den havde en rigtig god stemning.


    På forhånd tak.


    /Lars B. :9xo

    Hejsa,


    Vi kan ikke se billederne af vores "friends" på vores PC'er herhjemme, men har ikke problemer andre steder fra, eller fra vores bærbar.


    Nogen som har et løsningsforslag til hvilket flueben som skal vinges af/på eller andre ting vi kan gøre???


    På forhånd mange tak!

    Takker.


    Fik det ikke til at virke, men bruger også en gammel pop-server hos get2net så det er måske derfor.


    Roede lidt med nogle gamle papirer, og fra ind på deres hjemmeside, og kunne lave den herfra i stedet for (selv om deres webmail ikke havde opdateret nogle mails siden 2006).


    Men nu virker det.

    Hejsa,


    Jeg skal sætte "Ikke til stede" eller "Out of office" til i vores outlook da vores pc'er skal på værksted, men jeg kan ikke finde den under funktioner (hvor jeg mener den bør findes, jeg bruger ofte funktionen på arbejde.)


    Nogen som kan hjælpe? Er det noget som skal slåes til, eller ligende???


    På forhånd tak!