Indlæg af Skimmer

    Jeg har google lidt på dette, men er sku blevet noget i tvivl.


    Er det kommet????


    Hvis ja, har I læst nogle anmeldelser på den???
    Hvis nej, nogen der ved hvornår den kommer???

    Denne nye er ikke blevet opgraderet, eller isat noget ekstra som kompensation..... endnu... så hvis I læser dette MM-Vision, kunne det jo være en mulighed, som plaster på det åbne blødende sår :boxing:

    Kender ikke så meget til kvaliteterne, men havde bare læst så meget godt om MM-Vision her på siden, så mit første valg var ikke specielt svært.


    Omvendt så er prisen stadig den samme som da jeg bestilte, hvorimod jeg kan se andre bærbarer med 4 kerner falder stille og roligt i pris.


    En skærm lidt større end 15,6 tommer, kunne heller ikke gøre noget.

    Enig, og også derfor mit oprindelige valg faldt der...... Men alle disse udskyldelser er bare så PISSE ...........:!!!!!!! Lidt som DSB. Først forsinket 3 min, så 10 min, så 30, 1 time... osv... man tror hele tiden den er lige om hjørnet, og så får man en ny besked!


    Høre gerne om andre, som har fundet noget andet i stedet for....

    Hejsa,


    Jeg har bestilt denne bærbar hos MM-vision


    http://www.mm-vision.dk/produk…99623&gruppe=PCnotevision


    men efter et noget tvivlsomt forløb, har jeg bestemt mig for at kigge efter noget andet.


    Forløb:


    Bestiller den medio januar. Får at vide at leveringen er sidst i januar. Sidst i januar får jeg oplyst en ny leveringsdato. Den hedder nu 10. februar. Den skubber de så igen til 23 februar (som de er sikker på holder!!!). Det gjorde den så ikke og nu er leveringen skubbet yderligere 2 uger frem, til en gang i marts....! ØV.


    Nogle gode forslag til alternativer?

    Tak for dit svar. Også min umiddelbare mening, men blev i tvivl.


    Jeg overvejer at købe et musiksystem som kan trække musik direkte fra NAS'en (SOROS eller andet). Kan det blive et problem her???

    Den skal være enkelt, og skal blot fungere som ekstra ekstern harddisk som vi kan komme til alle vegne. Så endelig ikke alt for mange funktioner. Simpel og nem brugerflade!


    Regner med den skal have 2 diske, så den kan køre raid og dermed have ekstra sikkerhed såfremt den ene går ned!


    Kom med bud.

    Ja, det ville jeg jo gerne, men der er kun plads til en harddisk. Jeg regner med at købe en NAS som lager.


    Nogle gode fifs til hvilken NAS. VIGTIGT... den skal være nem at sætte op og nem brugerflade. Den skal bruges om familiens harddisk, og behøver ikke have alle mulige vilde funktioner. Primært nem at bruge for hele familien!

    Tak for hjælpen i en tidligere tråd. Vil lige følge op og sige at nu er den bestilt, med lidt ændringer af de orginale speks.


    Tekniske Specifikationer:
    Processor Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel (Nyhed)
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid - Ændret til Intel X25-M 160GB SSD High Performance
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Batteri: 6-cell Li-Ion high-end battery 5200mAH (Op til 4 timer)
    Lyd: High Definition lyd (2 højtalere)
    Drev: Super Multi DVD-brænder DualLayer
    Netkort: 100/1000 Mb/s GIGABIT - samt Intel Trådløst N netkort 300mbps
    Webcam: 2.0M pixel webcam i skærm
    Keyboard/mus DK-keyboard samt touchpad med 2 knapper
    Software: Drivere til Windows 7 medfølger. (Understøtter ikke XP)
    Vægt: 2.7 Kg (with Combo Driver)
    Mål & vægt 373(W)x245(D)x27-36(H)mm
    Service: 2 års garanti (Dog undtaget batteri som der ydes 6 måneder på)
    Stik/forbindelser:
    4 x USB 2.0 alle med power
    1 x HDMI port
    1 x Fingerprintreader
    1 x VGA
    1 x 3-in-1 flash Card Reader (SD/MMC/MS)
    1 x RJ45 connector for Ethernet (Gigabit)


    Tak for hjælpen :boxing:

    Tak for jeres inputs.


    Min tanke har også været på stabilitet/holdbarhed. SDD har jo ikke så mange bevægelige dele, og derfor tænker jeg den "holder" bedre, men jeg har ikke noget historik for om dette også passer? Nogen kommen på dette, og andre kommentarer i det hele taget???


    God dag til alle!