Indlæg af PaW^

    Jeg skal sælge min dejlige edderkop, kaldet Lotte.


    Det er en Grammostola Rosea og hun er rimelig ung, så hun har stadig en del år at gå på :)


    Hun ligner meget denne: http://www.biopix.dk/Photo.asp…9&Photo=Grammostola-rosea
    Hun er ikke giftig, men kan godt blive sur hvis man prikker lidt til hende:P Hun har skiftet ham for ca 4 måneder siden, så der går lidt tid før hun skal det igen.



    Der følger et terrarie(30*30*30cm) med et par stykker bark og en vandskål. og så har jeg en hel kultur med Blaptica Dubia, som er mad til hende. hun spiser en hver 14. dag ca, så der er nok til foraltid af dem :) De er en slags kakerlakker, som ikke er til fare for at bygningen bliver overtaget af dem, hvis det er.


    Der kræves ikke meget pasning og hun er god som begynder edderkop, da arten er forholdsvis stille og rolige.


    Aner ikke hvad prisen bliver, så det må i hjælpe med at bestemme..



    Befinder mig i Viby J, men Lotte er pt. i Tranbjerg og jeg kan godt bringe hende ud til jer, hvis det er forholdsvis tæt på.


    Jeg har ingen billeder af terrariet pt, men det er straks på vej.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Storkraft
    så man kan pgså programere dem ?


    selvom de jo nok ikke lige sidder særligt brugbart,


    Ja du kan ændre dem som du har lyst. du kan sætte dem til bare at være standard "Button 3" og "Button 4", men du kan også lave dine egne makro funktioner, hvor du også kan bruge tastaturet. altså så du f.eks. kan sige at når du trykker på den ene knap i cs så: Hop, vent, hop, vent. osv. så du kan f.eks. lave en lille bunnyjump funktion :P


    Men de sidder faktisk rigtig godt de 2 knapper. de sidder så man ikke kommer til at trykke på dem ved en fejl, men samtidig så sidder de så de er nemme at ramme. man skal overhovedet ikke tænke over hvor de sidder. man trykker bare

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Storkraft
    jeg mener de 2 knapper under de 2 knapper til tommelfingeren.


    Jep de er bare ligesom alm. f.eks. i firefox/internet explorer. sådan at man kan gå frem og tilbage. ligesom der er på de fleste muse. hvilket gør at de kan bind'es til f.eks. ventrilo eller spil.

    sæt øret derned og lyt hvor det kommer fra. er det harddisken, så find dig en ny og lav backup nu!, men er det de andre ting, så frygt ikke så meget.




    1: Den er rigtig god at holde på. hånden ligger lige til. når man kigger på den , så ligner den en venstre hånds mus, men det er den slet ikke. lille og ring finger har hver deres "rille" så de ligger, så de har et godt greb om musen.


    2: Den under hjulet er til at skifte dpi med. De to på siden er til frem og tilbage/ hvad man nu sætter dem til i spil. Det skal siges at knapperne(alle sammen) og scroll-hjulet har en god klik lyd, hvor man både kan mærke og høre når man klikker. Dette er meget dejligt når man spiller og laver andet.


    Scroll-hjulet kan man skubbe til venstre, hvilket også giver en knap. den er pt. det samme som hvis man klikker på scroll-hjulet normalt.


    3:
    Software er enkel og nemt at arbejde med. Når man indsætter cd'en og dobbeltklikker på cd'rom drevet, så begynder installationen. og det virker lige bagefter. ingen genstart eller noget. Alt hvad man laver i det stykke software, bliver gemt på musen, så sætter du den til på en anden pc, så har du de samme indstillinger stadigvæk.


    Desuden så kan man hente f.eks. Sk-gamings profiler til dpi osv. du kan også gemme dine egne, hvor det navn du vælger til profilen, kommer til at stå under musen i LCD dispayed :D f.eks. i min står der pt "Gud er sej". bliver kaldt gud nemlig :P


    Men det gode er oss at du kan ændre dpi on the fly, ved at holde dpi-knappen nede. så kan du scrolle dig frem til den spi du vil have. dette har jeg ledt efter meget længe.


    Men softwaren er meget nem ja. og overskuelig og professionelt. dog kunne jeg godt bruge at den havde et ikon nede i højre hjørne, så man hurtigt kunne åbne programmet. men det ser jeg ikke som et problem.

    Jeg køber også ting som jeg føler er godt. det gælder spil, musik, programmer og alt muligt andet. jeg downloader ting for at prøve dem af og se om det er noget værd, hvis ja, så køber jeg det.


    En anden ting er at nogle programmer koster det hvide ud af øjnene og det har jeg som studerende ikke råd til. et eksempel er photoshop. forstår ikke hvorfor sådan nogle programmer skal koste så meget.