Indlæg af Firedog

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Firedog: Hvad betyder det og hvilken forskel gør det?


    DeT gør vel ikke den store forskel. Andet end at du har de settings i notificationer centeret end i sbsettings. Så istedet for et program osv så er det et plugin. Jeg syns det fungere bedre. Men det har sine buggs. :P



    prøv at hent BB settigns. den kan det kan det samme men kommer i notifications center.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Hvad har du forresten jailbreaket din iPhone 4 med?
    Går ud fra det er et tethered jailbreak..


    Glæder mig til at se hvad DevTeam kommer med af untethered jailbreak til A5 chippen.
    Og i det hele taget et untethered et til iPhone 4 også.


    ye har et tethered ios 5 :D
    Min telefon går aldrig ud alligevel :P og hvis den gør så er det fordi jeg hjemme :P


    Men jeg vil have min ipad 2 JB'et :D


    Men ja jeg glæder mig sygt meget, til det også. Der er en lille ulempe ved cydia nu.. du skal virkelig vente på den er loadet færdig ellers så crasher den.



    ja det er bare af ren vane i alt den tid ios4 har været ude har jeg haft den mulighed at trykke en gang.. men ja den multitouch feature er nice, og vil da lige prøve MT gestures :D selvom jeg har Multiflow som fungere super godt til det overblik over apps der er åbne :D


    Men jeg prøver, og Takker!! :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Blackbrizz
    okay, så er det godt nok droppet, godt jeg ikke har fået det købt ;)


    jeg ved ikke om du har prøvet det eller ikke bryder dig om det.


    Men ellers er der jo Razer Anansi.
    Har læst gode reviews og bliver mit næste tastatur.
    Hvor meget det larmer, håber jeg ikek er så meget i forhold til mit nuværende. I følge reviews skulle det være et lækkert keyboard til pengene, og de ekstra knapper er meget lækre, men fylder ikke mere.


    http://www.tweak.dk/nyheder2.p…ert_MMO_Gaming_tastaturet

    Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    tænker du på multitasking? der skal du trykke 2 gange på home knappen..



    nej nej langt fra :)


    Jeg vil sige jeg er rimelig ios guru. Det eneste er at jeg ikke kan huske hvad jeg gjorde for at aktivere denne feature.. :(


    Altså hvis du tager din iphone, åbner Mail, finder en mail, ser et link, clicker på det, så åbener den Safari f.eks
    Når du så har læst det du vil i safari, hvis du så trykker på Home(luk) knappen 1 gang, så istedet for at hoppe ud til sprinboarded, så hopper den tilbage til Mail programmet.


    Jeg ved næsten med sikkerhed at den skal være jailbreaket da jeg mener det er noget jeg installerede i cydia..

    Juice!!! Det kan være du har bedre held med det!
    Men et app til det her forum.
    Det kører ikke godt på iphone med alle de reklamer osv.
    Eventuelt notifikationer når man havde fået svar i et forum eller en privat besked.
    det kunne være så genialt. Det behøver ikke være et reklamefri app men bare ikke det laggy noget når man skriver på forummet.


    Ps skriver fra min iphone 4 ios5


    Det kunne være helt perfekt, jeg har forsøgt men opgav da tiden ikke var til dey. :(

    Hey alle (bubbi) hehe


    Jeg havde før min ios5 opdatering noget innstalleret som gjorde at hvis jeg havde mail app åben og jeg clickede på et link i mailen, så ville safari åben op. Men det den feature så gjorde det var når jeg så ville tilbage til mail så kunne jeg bare clicke på home button 1 gang og den ville vende tilbage til mail app.


    Det samme ville ske i spil hvis jeg clickede på en reklame eller lign. Det var super lækkert bare at kunne gåtilbage til det app som videresendte til mig et andet app


    Nogen der har nogen ide om hvad det er for en feature jeg har haft installeret?? Jeg har forsøgt lidt google men syns ikke jeg kan finde det rigtige at søge efter, som skulle være det jeg leder efter.


    Rigtig mange tak!! :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx
    Magic packets er nemme at lave, men det kræver at wake on lan er sat til i bios og computeren sender strøm til netkortet selvom den er slukket. Det er faktisk forholdsvist nemt.
    Man kan dog ikke slukke computeren via magic packets. Her skal man kunne sende en shutdown kommando til styresystemet. Det er nemt at gøre på POSIX systemer (OSX, UNIX, Linux) via SSL, men via windows ved jeg sq ikke lige hvordan man skal bære sig ad...


    btw... har Logmein og de andre online "tænd-min-comp" sider ikke apps til deres ting?


    Teczas idé er faktisk rigtig god. En prisliste over de lokale tankstationer. Problemet er nok at det skal være community driven... så man kan få en upartisk prisliste...



    Der er da den hjemmeside der hedder Benzinpriser som også har en app.. :)


    logmein virker også til at tænde maskiner ja. men jeg kan kun få det til at virke hvis der er andre aktive enheder på netværket som er i logmein

    Ja okay :)


    Det er godt nok længe før man finder noget, eller "tør" købe noget man kan føle sig sikker i, men nu har jeg set et par skærme, og også set på de 2 i har postet.. men jeg har nu fundet frem til at jeg køber 2 Samsung 2443BW til omkring 1700 kr stykket..


    Men super tak for forslagene.. Og det stod mellem den dell og Samsungen jeg havde fundet.

    Budget omkring 2500.
    Skærm størrelse mellem 24-27.


    jeg har set på lidt forskelligt, men jeg må være ærlig at sige at jeg er helt blank og man faktisk kunne bilde mig hva som helst ind.


    Jeg har set lidt på Flatpanels og forsøgt at danne mig et overblik.
    en 27 ville være perfekt. Men den skal primært bruges til gaming, og den skulle nok også helst kunne enten hænges op eller hejses..


    Jeg har set på disse:
    Samsung 27"



    Lidt forskellige hos BenQ da jeg har set deres reviews er gode i forhold til prisen. Men jeg bliver så forvirret over priserne og jeg ikke kan finde nogen logik i hvad jeg skal se efter og hvad jeg skal holde øje med..


    F.eks så koster en BenQ 24" 2700 mens deres 27" koster 2000.. :S logisk, nej ikke for mig.


    Lidt hjælp eller bare forslag til skærme ville være dejligt.. :)


    På forhånd tak.


    TV tuner ville bare være en bonus hvis det, men langt fra et krav..

    præcist, og med Bitesms kan du skrive fra låseskærm af, og bruge kode for at komme i sms'er og du kan få en Delay på din sms så du faktisk kan nå at stoppe den hvis du ramte send istedet for å.


    Der er mange fede features ved bitesms som jeg ikke kan undvære.. og JB med tema og mine programmer, er bare ikke at undvære.. så jeg venter på Untethered JB til iOS 5.
    Men det ser rigtig rigtig lovende ud, og det er dejligt de har fået implementeret så meget nu.
    Især den lockscreen info!
    Håber bare der er mulighed for at fjerne sms'er eller lign, eller i hvert at den ikke skriver hvad der står i den lille besked der på.


    Jeg har allerede den Callbar, men den kan jeg da godt smide væk med iOS 5 :D


    Jeg glæder mig sygt til jeg kan smide den på :)