Indlæg af Firedog

    hmm.. doh?? så vidt jeg ser ude på nettet, ikke på nogle hjemmesider, så siger folk at der er en AMD64 bit version ude.. ikke beta.. men jeg ved det self ikke :)

    jeg vil nok give ham ret.. lige meget navnet.. har ikke hørt om at sp2 skulle gøre noget ved højre click?? lol?


    men jeg bruger http://www.adawre.com til mit spyware. og det SE jeg bruger :D hehe har ikke fundet noget andre programmer kunne finde som adaware kunne.. :)


    men prøv da først og tænkt på det kan være spyware

    hvorfor er det lige folk skal have en sviner lige så snart de har noget der ikke er så lovligt??


    jeg har ikke været ude for det problem før.. har du husket at formatere hele disken fuldt??
    og så prøv en anden key hvis det er...


    men ellers er nok den eneste mulighed er at købe den originale, da der ikke er nogle problemer med dem da der ikke er blevet fixed ved dem :]

    sig hva du vil..


    men læs dig frem her.. du kan købe det.. det vil sige det er ude?? der står ikke noget om beta.. men jo det er ikke ude i danmark.. men i usa er det?? eller er det bare mig og 3 andre mennsker der ikke kan læse ??
    64bit

    så vidt jeg kan se er det betaen.. og det var sikkert lige da den kom ud.. nu ved jeg at inde på microsofts hjemmeside siger de den er udkommet.. så den prøver jeg lige at få fat i... og så må vi se.. :D

    Hey..


    nu har jeg forhørt mig lidt omkring andgåenden den XP 64bit, og den er stadig kun i beta.. men den skulle være rimelig god alligevel..
    men så spørger jeg dem om jeg skal installere det? så siger de nej.. hmm , why? fordi det snart kommer ud...


    men nogen her inde der ved hvornår det kommer ud?? er der sat en dato for det eller?


    og nu kommer der jo snart min amd 64 3800+ ind af døren, så vil lige vide hva jeg skal installere, om det skal være normal XP eller beta XP 64bit...


    Takker på forhånd :P