Indlæg af Temerario

    Hvordan virker proxy servere?


    Og findes der nogen gratise man kan connecte til?


    hvilken risiko er der for det??


    Findes der evt. nogle guides på nettet i kan linke til?


    Temerario

    Hej... Når jeg vil hente torrent filer, når jeg er komplet op på mit tådløse netværk får jeg problemer. Det er mig ikke muligt.??? :S


    Jeg har webspeed??


    Kan jeg gøre noget ved det??


    Temerario

    Jeg har lidt problemer med Windows media player. Har version 11


    Jeg kan ikke afspille videoerne fra nettet som jeg har betalt for. Derfor de er drm beskyttet.


    Min fætter prøvede at afspille de selvsamme film, uden problemer. Han har også WMP 11


    Kan det være nogen forkerte indstillinger??


    Hvordan sætter man billede ind?? så kan jeg vise et print screen af hvad problemet er

    Jeg skal have et nyt bateri til min Zepto Znote 6615WD.


    Så jeg er stødt på disse 2:


    http://www.zeptoeksperten.dk/D…entid=XUelg7B4cvcjYNSAscL


    Den som jeg foretrækker da levetiden skuller være længere 4½ timer.


    og den anden:


    http://www.zeptoeksperten.dk/D…mponentid=OLY2RyJ70lw6x86


    Den her kan vist kun holde i 2 timer.


    Men spørgsmålet ligger i at de jo ser forskellige ud? men der står at de kan anvendes til samme model, nemlig min blandt andre.


    Temerario

    Efter at min lillebror har lånt min computer, har den haft mindre problemer. Af én eller anden grund er der blevet problemer med harddisken.


    Når jeg putter min windows cd ind for at formatere og indstallere windows skriver den nu således.


    NTLDR mangler...


    Jeg har fundet ud af at det betyder at der


    ingen windows installeret er, eller korrupt hdd.


    Jeg har prøvet at ændret rækkefølgen af boot, så den skal prøve at komme uden om harddisken.
    Men dette hjælper heller ikke.


    Er der andet jeg kan gøre??


    Og hvordan kan jeg finde ud af om der skal en ny harddisk til, eller det blot er windows.?


    Temerario

    Jeg har endelig fået købt mig et fantastisk samsung fladskærm.... :clap:
    Dog uden digital tuner...


    Jeg har så læst at TDC som jeg i forvejen er kunnde hos, tilbyder digitaltv + at de har et tilbud hvor man kan få en digital modtager med i købet. Har prøvet at finde lidt informationer på deres hjemmeside... Men må indrømme at jeg ikke rigtig forstår noget af det.


    Kan det passe at det hele går over nettet?? - altså et modem. Og så sys jeg at jeg læste at tv tager ca. 4 Mbit.... hmm tænker jeg så... det vil sige at min 2 Mbit forbindelse heller ikke er nok?? - Så det vil sige at jeg skal til at opgradere mit internet, plus at jeg surfer langsomt hvis jeg nu ser fjernsyn??


    Håber der er én der kan hjælpe med forståelsen. :idea:

    Hvilke alternativer er der til windows media player??


    Det er sådan at jeg skal kunne se diverse filmklip på nettet. Og det kører jo gerne over windows media player.


    og eller skal man fastsætte i hvilken player man bruger når man surfer??
    Har eks. VLC... kan det på nogen måde kører over det?? eller hvad kan man gøre`??


    Temerario

    Det lyder Interessant... Men må nok hellere begynde fra en ende af... så det ikke bliver alt for indviklet....


    man må jo starte i det små... Og kan forstå at det er noget af en omvendning at gå fra windows til linux på én gang.....

    Nej det er ikke kun til "leg" - Vil gerne sidde og rode lidt med det også...
    Så måske det godt kan gå lidt galt??


    så må jeg lede efter en guide.


    Men hvad med min idé om at købe en ekstern Harddisk, hvor jeg har alle mine vigtige filer på?
    Nu hvor vi er ved det, kan jeg installere programmer på den eksterne??


    Og kan i anbefale en ekstern?? gerne 500 GB


    Temerario

    Jeg kunne godt tænke mig at prøve at lege lidt med linux, men eftersom at jeg bruger min coputer meget til min skole, vil jeg gerne beholde noget jeg også kender. Udover det ville jeg stadig gerne kunne spille CSS :D


    Min lillebor har min anden computer, så den mulighed er ude af verden.
    Jeg har tænkt på at købe en ekstern harddisk til de vigtigste filer??


    Nogen erfaringer?? Nogen råd....??


    Temerario

    Jeg synes jeg har set at man kan få en guide hæfte til adobe premiere pro 6, ved ikke om der findes til 7? som jeg jo selvfølgelig har fået :D


    men ligner programmerne ikke hinaden så meget at man sagten kan bruge hæftet?!


    Eller måske der findes guides på nettet??


    Temerario

    Leder efter et program til at redigere video på pc'en.
    Prisen har ikke den stor betydning, da jeg nok kommer til at bruge det en del.


    Hvad er det bedste på markedet??


    Vil gerne have at progammet har en masse gode funktioner.


    Jeg er indforstået i at der skal bruges en masse tid på at sætte sig ind i programmet.


    håber i kan hjælpe.


    Temerario

    Er der nogen der er inde i hvordan man kan overføre hvad man har optaget fra sit digitalekamera. Kunne godt tænke mig at få det ned på computeren så jeg kan måske kan redigere i det. Hvis det skulle være nogen hjælp er mit kamera en model:


    Canon MVX30i


    Temerario

    Hey...
    Har et problem når jeg spiller counter strike source.
    Kan kun spille ca. 10 min, så lukker computeren helt ned. Efter et minut kan jeg så tænde den igen. og igen spille ca. 10 min. Har lidt en mistanke om at det måske kunne være blæseren/køleren der ikke virker optimalt - nogen måder man kan tjekke dette på?? For min bærbar bliver sindsygt varmt, ¨på meget kort tid. Ved ikke hvad der ellers kunne være, det sker kun når jeg spiller.


    Min computer er en zepto 6615WD, hvis det skulle være nogen hjælp for nogen.
    Håber i kan hjælpe.


    Temerario

    Hey, mit spørgsmål er simpelt. Ville gerne høre om der nogen kender et sted hvor man kan få poker på mobilen. Jeg har en SE k800i.


    det er ligegyldigt om det koster penge.