Indlæg af Temerario

    Har hørt om pokerprogrammer der kan hjælpe ens spil i online poker... er nybegynder... så har læst mig til at dette kan være en god måde at lære spillet bedere at kende. den regner vist oddsne ud. og gør andre ting som at holde styr på hvor mange gange de andre folder osv. er der nogen der kender nogen gode programmer... eventuelt nogen man kan prøve og så senere betale penge for. Har kun hørt om "Poker pal" men kan ikke få det til at virke det hvor jeg spiller. spiller på betsson.


    så derfor, kender i nogen programmer må i meget gerne også fortælle hvilke sider de virker til.


    på forhånd tak for hjælpen

    Jeg har lige installeret EZ eTrust Antivirus og alt ser ud til at være fint. jeg har fået programmet opdateret så det er fint. alligevel siger Windows sikkerhedscenter, at Virus beskyttelse ikke blev fundet. har jeg lavet en fejl så? eller hvad kan det skyldes??

    Som skrevet i emnet, har jeg lidt brug for hlælp til hvordan man laver en update af antivirus programmet etrust. jeg finder "hent signatur nu"
    men den melder vist nok om en fejl, nogen anden måde man kan update programmet - eller hvor kan fejlen ligge?? :)

    Hej er der noger der kan fortælle mig hvordan jeg bruger NetLimiter??
    - af en eller anden grund bliver jeg adgang nægtet når jeg enten vil sætte upload/download op eller ned. det er meget træls.


    håber der er et kvikt hovede der kan hjælpe mig herinde

    ja det er jo ikke rigtig det som det handler om må man sige. :D


    nu er jeg så lige kommet hjem og mit msn messenger fungere uden problemer. - hvad kan det være??
    sys bare det er meget underligt at min makker fra min klasse + en masse andre godt kan komme på uden problemer

    Hej


    jeg har brug for hælp. af en eller anden grund kan jeg ikke logge rigtig på msn messenger henne på min skole. og der er overhovedet ingen problemer hjemme hos mig. I skolen kører nettet over trådløs og derhjemmed med kabel. min naboklassekamerat har ingen problemer med at logge på. vi bruger begge Intel PROset /wireless, ved ikke om det har nogen betydning. i skolen kører vi selvfølgelig over skolens net. som jeg faktisk ikke har noget info om. Bærbarne er begge af samme model. Jeg har Norton antivirus, og han har noget andet. - har prøvet at slukke norton. da jo måske kunne være det som blokerede?? - min windows firewall er også slået fra, så jeg står på meget bar bund.


    håber at der er nogen der kan hjælpe mig


    Mvh. Temerario