Indlæg af Anarchy

    Quote

    Originally posted by _WHAT_


    Tager vi lige en svær en kommer ikke fra en film men er udtalt af en kendt personlighed dog ikke nulevende


    Mark Twain :pokey:


    Min tur:


    Quote

    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former


    Heller ikke ligefrem en film, selvom der er lavet mange gode film om ham eller om hans opdagelser.


    Batman is the right answer


    Jokeren (jack Nicholson) er og bliver en af de bedste bad guys ever.


    Så kan Justin Timberlake hoppe på tungen i havet (hvis han skal være den nye Joker that is)


    WHAT har ordet :)


    Det er fra "the incredibles"


    Jan Gintberg og Frozone redder nogle personer ud af en brændende bygning.


    [Blocked Image: http://images.amazon.com/images/P/B00005JN4W.01.LZZZZZZZ.jpg]

    Quote

    Originally posted by Firedog


    ja rigtigt.. ved du hvem der siger det?? :D


    btw.. Det er nu Rams tur igen :D


    Er det ikke Dr Zoidberg?


    Har alle afsnit på DVD :) Skal snart have set dem igennem igen...

    Quote

    Originally posted by Macimuz


    braveheart


    Anyway, synes folk poster citater på kryds og tværs af hinanden 8o


    Det er fordi folk ikke poster deres citater når de har gættet det foregående.


    Men det kunne være man bare skulle være tålmodig? ;)


    Har bestilt en staveplade som skulle være på vej med posten ;)


    Mit sidste citat er nu det bedste fra filmen IMO ;)


    Nå men Ramaskriget har en tur sammen med Zlinky :)

    Yes... den svære er gættet :D


    Den nemme får du lige en ledetråd mere:


    "First of all, I'd like to thank whichever one of you donut-munching, barrel-assed, pud-pulling sissies leaked this to the press. That's all we need now: some sensational story in the papers making these guys out to be superheroes, triumphing over evil. Let me squash the rumors right now: These two are not heroes. They're just two ordinary men who were put in an extraordinary situation and just happened to come out on top. Yes, nothing from our far-reaching computer system has turned up diddly on these two. All we know is what we found out from the neighbors, and the general consensus is, they're angels. But angels don't kill. And we have two bodies in the morgue that look like they've been "serial-crushed by some huge friggin' guy"

    Den "nemme":


    "And shepherds we shall be, for Thee, my Lord, for Thee. Power hath descended forth from Thy hand that our feet may swiftly carry out Thy command. So we shall flow a river forth unto Thee, and teeming with souls shall it ever be, In Nomine Patris, Et Fili, Et Spiritus Sancti"






    Den "svære":


    "What is that? Smells like a turd covered in burnt hair."

    "Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."


    Tom Hanks:
    Forrest Gump



    "And there I was killing them softly with my song. Or rather being killed. And not so softly either"


    Hugh Grant:
    About a boy


    o.0 jeg ser for mange film....

    Yes den kommer her:


    "Who were you that I lived with, walked with? The brother, the friend? Strife and love, darkness and light... are they the workings of one mind, features of the same face?"


    IMO en af de mest indsigtfulde film længe...

    Hvad hedder den sang (og hvem er den lavet af) der er med i den nye Sony reklame for deres LCD TV linie Bravia?


    Det er den med alle de forskelligt farvede hoppebolde der suser igennem hvad der for mig ligner San Fransisco's gader.


    Den minder meget om Simon & Garfunkel's musik.


    Please help me.


    Edit: fandt lige et link til den:


    http://www.bravia-advert.com/commercial/braviacommhigh.html


    De fortæller dog intet om hvilken sang det er.


    Fed reklame ellers....


    Connecktors... spiller du osse MP i DoW? Hvis det er tilfældet hvad er dit nick? jeg har meget sjældent stødt på DK spillere i det spil. Kunne være grineren at ha en dansk spiller med i et par kampe.

    Ok... vil det sige at du har en FX-55... kombineret med et 9800 LE... :boxed:


    Er der nogen ud over mig der syntes det er en psykopat mærkelig blanding?


    Lidt ligesom at have en lada med en ferrari motor? :pokey:


    Nå men jeg går ud fra at du har en helt logisk forklaring... :razz: