Indlæg af Anarchy

    Yes... så er det afgjort.


    Det er IKKE hende :boxed:


    Så jeg må give en middag.


    Mailede Berlingeren og en venlig medarbejder svarede tilbage "... at det åbenbart var et populært vædemål, men måtte beklage at det var ikke hende..."


    Ævs jeg må nok hellere få bestilt plads på "vores" restaurant.


    Dog var det en loose/loose situation for jeg var nok kommet til at betale middagen alligevel :crazyeyes:

    Ok vil maile og/eller ringe til berlingeren og spørge ad.


    Om nogen må de da vide det. Jeg er dog sten sikker... som der bliver sagt længere oppe... rødt hår i reklamen og sort i Nynne.


    Nå men hvis nogle skulle være interesseret så poster jeg selvfølgelig svaret her.

    Please hjælp mig med at afgøre et vædemål tweakere!


    Min kone og jeg har sat et vædemål.


    Jeg er 100% sikker på at det er Therese Glahn (Nynne, Nikolaj & Julie) der er med i den nye Berlingske reklame hvor hun sidder på en cykel mens overskrifterne flyver forbi hende. Min kone er så fandens stædig på at det er det i hvert fald ikke! (eller osse er jeg, at det er hende :$)


    Der står en middag på højkant ;) :cheers:

    Min liste må se således ud:



    1. Fight Club


    2. Sin City


    3. Where eagles dare (old school strimmel m. Clint Eastwood og Richard Burton der nakker nogle fæle Nazister)


    AbeTis.... Så vidt jeg er orienteret så hedder filmen Hitchhikers Guide to the Galaxy


    Yes sir... det er de nye versioner. Jeg har prøvet at gennemsøge nettet og forskellige forum for at finde info omkring de gamle versioner på DVD men de eksisterer åbenbart ikke.

    I de gamle versioner (se originale) er det Yoda, Anakin og Obi som hjemsøger de sidste frames af RotJ. Efter de nye film er blevet til har George Lucas valgt at voldbolle de gamle film med nye scener og andre små fikse tiltag såsom at "airbrushe" den voksne Anakin væk og indsætte Hayden Christensen samt Qui Gon. I min verden burde noget sådant være forbudt. Jeg er vokset op med de originale versioner og da jeg så de nye versioner ved indkøb af DVD boxen + genså dem her i week. på TV3 var jeg ved at tude.


    Nå men hvad man ikke ved har man ikke ondt af. Så pris jer lykkelige at nogle af jer ikke har set de gamle versioner... så kommer i jo ikke til at savne dem.


    Jeg tror faktisk jeg har alle 3 originale på et par gamle vhs bånd et eller andet sted. Synd jeg ikke har noget at afspille dem på :)

    Nu har jeg selv alle Eddie Izzard's shows på DVD og er stor fan (lige bortset fra hans transe tendenser). Han har en fed humor.


    Du kan købe alle hans shows på http://www.axelmusic.dk Bare vær OBS på at nogle af skiverne er Region 1 (kan kun spilles på en kodefri DVD).


    Ellers kan du bestille alle hans shows på hans egen hjemmeside (endda i en smart valuepack og signeret hvis det har betydning :D ):


    http://www.izzardmerchandise.com/

    Quote

    Originally posted by SlackeR
    Lidt googling på noget tekst giver dette:
    http://64.233.179.104/search?q=cache:FwjjQGNWcCUJ:[URL]www.lyrics007.com/Jem%2520Lyrics/24%2520Lyrics.html+%22over+tonight%22+%22do+it+for+me%22&hl=da&gl=dk&ct=clnk&cd=1[/URL]
    Som passer på teksten, ihvertfald.
    Jeg synes den ser NOGET bedre ud end RE. Ligner da mere The Matrix, som den ser ringere ud end..


    Mand... proffi googling der :ph34r: ... det var lige det jeg søgte. Takker :cheers:

    Har lige set traileren til UltraViolet som ligner en decideret klon af resident evil bare med mutanter i stedet :$ men det er egentlig ikke det der interessere mig.


    Hvem har lavet det nummer der spilles over sidste fjerdedel af traileren?


    Fed musik imo...


    Håber i kan hjælpe.


    Traileren kan i se her:


    http://www.apple.com/trailers/…res/ultraviolet/high.html


    Edit:


    Læste lige et andet sted på nettet at instruktøren er den samme som har lavet Equilibruim (Cubic på dansk)... det ligner faktisk samme film bare med Milla i hovedrollen i stedet Christian Bale... hvem sagde opkog på gamle ideer?

    Jeg må indrømme at jeg tilslutter mig den skare som mener at det kun skal være film citater og berømte ord fra kendte/berygtede personer.


    Nå men her får i lige et hurtigt citat med på vejen :)


    Quote

    Sorry. Sorry. I got a little agitated. The thought of escape crossed my mind, and then suddenly - suddenly - suddenly I felt like bending the fucking bars back, ripping out the goddamn window frames and eating them - yes, *eating* them! Leaping, leaping, leaping! Colonics for everyone! All right! You dumbasses. I'm a mental patient. I'm *supposed* to act out!


    Excorsisten (staveplade)


    Hende den lille søde besatte pige sender en hilsen :finger: fra præstens afdøde mor 8o :pokey: :boxed: :evil:


    Oops... dobbelt post... en der gider slette det første indlæg?


    Nå men jeg er ret sikker i min sag så her kommer en til:


    Quote

    I would never let a woman kick my ass. If she tried something, I'd be like, HEY! You get your bitch ass back in the kitchen and make me some pie!