Indlæg af HuleFanden

    Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|


    Så jeg er dum og intetsigende fordi du ikke kan læse? Jeg svinede bare en sviner. Quid pro quo, retard.


    Du er dygtig, og jeg kan sagtens læse, men hyg dig nu nede i Netto, du har en lang arbejdsuge foran dig.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af vanto


    hvem har foltalt at de modarbejder politiets arbejde??? det har jeg da ikke læst nogle steder...


    Jeg tror godt, at vi kan blive enige om at man ikke bliver slået af politiet uden grund.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|


    Ha, ja han nuppede sgu kronen fra dig. Men du fik den tilbage lige så hurtigt.


    Hehe, du er så sjov. Faktisk er du lige så sjov, som du er dum og intetsigende, og det siger ikke så lidt.


    Flot at du kan tage en person som åbenlyst modarbejder politiets arbejde, og faktisk fortæller stolt om det her på siden, i forsvar.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af vanto
    hey jeg ved jo nu det gør nas og blive slået med en politistav og det helt uden og bryde loven jeg har da gjort ting der var meget dummer end det men det holder jeg for mig selv (jackass wannabe dengang man var end 16-17 år ja tak)


    Tillykke, du er nu den officielle konge af Tweak.dk - flot! :clap: :dance: :dance: :dance: :dance:


    Der findes et andet ord for typer som dig, men af ren respekt vil jeg ikke kalde dig for en taber.


    Det lyder i bund og grund som om det er et stort chok for dig, at Blizzard ikke laver disse spiludgivelser for din fornøjelses skyld. Det har alle dage været en pengemaskine, og sådan vil det altid være. Penge er og bliver til evig tid det eneste incitament til at lave disse projekter.


    Og dog, mange kriminelle er gengangere, og jo længere de sidder inde, jo længere går der alt andet lige før de er tilbage på gaden, og dermed kan fortsætte deres kriminelle handlinger.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Bruger han også samme skærm og spiller i 1920*1200?


    Jeg ville vælge enten et Ati HD4890 eller et Nvidia GTX275


    Ja og ja

    Min ven har et pc akkurat som min, og skal have et nyt gfx, hvad vil i anbefale. (se sig)


    Max pris: 3.000-4.000. Men behøves ikke at bruge alle pengene hvis ikke der er "værdi" for pengene.


    På forhånd tak.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Nej. Enhedslisten siger, at man skal stemme blankt - de er heller ikke med blandt de partier der står bag lovforslaget eftersom de undlod at stemme da det blev behandlet.


    Korrekt - beklager. Men jeg regner dem heller ikke for en skid, andet end den underholdning de er.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Ja eller nej til folkeafstemningen? :roller:


    Se nedenfor.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Morten Messerschmidt anbefaler ellers et ja til afstemningen det er hvertfald linien hos DF. 8)
    Så helt enig med ham er du altså ikke. :$


    Lad mig forklare hvorfor;


    Du kan miste mange stemmer til næste folketingsvalg ved ikke at råbe ligestilling i det her tilfælde og skrige på et ja. Derimod er det ikke omvendt. Du kan ikke vinde noget på at sige nej. Meget firkantet set. Ren populisme – velkommen i politik.


    Alle partier siger ja, kun en ungdoms organisation går imod og siger nej - det er KU.

    Husk nu på at hver en krone I får i SU er betalt af almindelige mennesker med normale job, som også har faste udgifter. Samme mennesker betaler også for at jeres uddannelse er gratis.


    Vær nu glad for det i har, alene det at i kan studere gratis er nok til at gøre det. SU eller ej.