Indlæg af p3t3r

    Nogle der ved hvornår World of warcraft kommer? Kan satme snart ikke vente mere! Kan ikke se nogle steder hvor der står hvornår det udkommer-,,-

    Jeg ville gerne købe et webcam. Det skal kunne filme, og må sådan set max koste 500 hvis det kan lade sig gøre. Hvis der er nogle herinde der har et til salg der udfylder disse krav er jeg interesseret, men ellers et link til nogle gode steder.

    Nogle der ved hvor mange missioner der er i far cry? synes jeg bliver ved med at gennemføre missioner, men kunne godt forestille mig der er mange igen. Jeg er kommet til: Catacombs. Er der stadig mange igen? Gider bare næsten ikke far cry mere, så håber ikk der er for mange igen;)

    Jeg har championship manager 2000 hvis i kender, mig og min fætter ville lige installere det for sjovt, og prøve det igen. Da jeg installerede det, og ville gå ind i et spil stod der noget med "You dont have enough virtual space!" Så vidt jeg ved er virtual space, ram. Jeg har 1 gb ram, og der står bagpå spillet kræver 32 mb. Hvad er der galt? har jeg forresten også prøvet da jeg ville installere min printer:/ stod næsten det samme. Men er det noget med at gamle spil som championship manager 2000 ikke virker med 1 gb ram? har nogle af mine venner også prøvet med ældre spil:S

    LAN Menu:
    Cola.. Gerne 3-4 liter i døgnet
    Chips, 4-5 poser i døgnet
    og så 2x jumbo burger til aftensmad


    For gudskyld medbring IKKE tandbørste eller skiftetøj, og gå slet ikke i bad..


    Min Formel til LAN :)

    Den bane er simpelthen så kav. Døjede med den i laaang tid, og min fætter gjorde også, men bare bliv ved med at prøve;) bare skyd den forpulede helikotper med alt hvad du har. Jeg er kommet noget længere, men gider simpelthen ikk mere:D synes ikk missionerne er så gode i længden

    Søger denne gang gammel bærbar:)
    Den skal nu ikke have noget specielt, bare lige måske 128 mb ram eller højere, og så skal den selvfølgelig virke:)


    Hvis nu der var en der gerne ville sælge mig en stationær med 256 mb ram, og onkring de 500 mhz ville det også være fint (med skærm)