Farcry- Kan ikke komme videre

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Tør jeg sgu ik..


    Får dårlige nerver af det spil!*LOL* :))


    ...Glæder mig ikke til D3's "overraskelser"! :boxed:


    Det er jo det fede ved det når man begynder at lege med AI´en og teste den lidt .... når man skal bruge en god del tid og snilde for at snige sig op på en fra den rette vinkel og så kaste sig ud som rambo med kniven sigtet mod hans skrube og så håbe på man kan nakke ham og så gemme sig igen før hæren kommer efter en .... Det er noget der kan få pulsen op her til tider ... :)) .... Elsker adrenelin ... lever af det .. 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Det er jo det fede ved det når man begynder at lege med AI´en og teste den lidt .... når man skal bruge en god del tid og snilde for at snige sig op på en fra den rette vinkel og så kaste sig ud som rambo med kniven sigtet mod hans skrube og så håbe på man kan nakke ham og så gemme sig igen før hæren kommer efter en .... Det er noget der kan få pulsen op her til tider ... :)) .... Elsker adrenelin ... lever af det .. 8)


    Det er præcis det det spil har, som andre ikke har (endnu)... Bare det at snige sig rundt med et arsenal af en krudtsamling, blandt græstrå og palmer/træer - det elsker jeg! :T


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Det er jo det fede ved det når man begynder at lege med AI´en og teste den lidt .... når man skal bruge en god del tid og snilde for at snige sig op på en fra den rette vinkel og så kaste sig ud som rambo med kniven sigtet mod hans skrube og så håbe på man kan nakke ham og så gemme sig igen før hæren kommer efter en .... Det er noget der kan få pulsen op her til tider ... :)) .... Elsker adrenelin ... lever af det .. 8)


    Har du så overvejet og bliver Ranger i amerika ?( :))


    [Blocked Image: http://oppifjelde.dk/Images/Ranger%20(Small).bmp]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Har du så overvejet og bliver Ranger i amerika ?( :))


    [Blocked Image: http://oppifjelde.dk/Images/Ranger%20(Small).bmp]


    Faktisk ja ... ;) ... Da jeg var yngre trænede jeg hårdt fordi jeg ville være jægersoldat, men pga. jeg fik smadret min milt på et tidspunkt, så er jeg ikke egnet til millitærtjeneste ... Sådan er livet, så nu lever jeg af drenalin på at kravle rundt på master på op til 300m. *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Det er jo det fede ved det når man begynder at lege med AI´en og teste den lidt .... når man skal bruge en god del tid og snilde for at snige sig op på en fra den rette vinkel og så kaste sig ud som rambo med kniven sigtet mod hans skrube og så håbe på man kan nakke ham og så gemme sig igen før hæren kommer efter en .... Det er noget der kan få pulsen op her til tider ... :)) .... Elsker adrenelin ... lever af det .. 8)


    Jeg synes bare de reagerer og ser en lidt for godt, endda på easy. Det med at se en er vel i orden, man er vel ikke usynlig (Splinter Cell, anyone?), men det siger altså bare haps hvis man løber rundt om et hjørne, ind i en :S
    Men sjovt er det da :)
    Du burde prøve Thief 3, som jo er rimeligt nyt, fantastisk spil, der dog desværre også er præget lidt, ligesom de gamle, af hvad jeg vil kalde "Skygge usynlighed" :L

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    Er du sikker på det er en busk og ikke en lille hæk? :)


    Jeg skal ikke kunne sige hvad det er helt precist.. det KUNNE også være en bonsai.


    Jeg har engang set noget lign i Daniels vindueskarm, så det kan være han ved det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Nu skal du være sød. :) Det er jo ikke moderne nu om dage, at stave ordentligt.[Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/lol.gif]


    Jeg ved det, det er lidt skræmmende at det står så galt til med stavefærdighederne hos mange af de helt unge som man af og til ser på nettet.


    Jeg har tit tænkt på om det er en generel tendens eller om unge der bruger nettet er specielt dårlige på det punkt.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasmusvn
    Det var nu kun Dam, som jeg havde probs med.. dog fandt jeg vejen til succes til sidst, opfandt en lille formel til den første del af den. Den bruger jeg så hver gang, og det virker.


    Kunne du så ikke lige røbe den, for der er jeg nu :))

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Den bane er simpelthen så kav. Døjede med den i laaang tid, og min fætter gjorde også, men bare bliv ved med at prøve;) bare skyd den forpulede helikotper med alt hvad du har. Jeg er kommet noget længere, men gider simpelthen ikk mere:D synes ikk missionerne er så gode i længden

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • LOL, unbdskyld, forkert tråd jeg skrev i:/ undskyld!!

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13