Indlæg af Chronic

    Hey


    For en måneds tid siden sendte jeg min N8910 ind til reparation, pga. den havde svært ved at tænde/slukke... Jeg fik den så tilbage igen, hvor de skriver at den har vandskade . Det synes jeg så er umuligt, siden den ikke har været i nærheden af vand eller saltvand eller noget som helst, men det er der ikke noget at gøre ved...


    Jeg vil gerne sælge/bytte den. Der medfølger oplader, batteri, org. emb., kvitt.


    SOM SAGT FØR, ER DEN VANDSKADET. DOG FUNGERER DEN UDEN PROBLEMER. POWERKNAPPEN ER RIMELIG MEDTAGET, OG SIDDER FAST NEDE I MOBILEN. DET VIL SIGE, AT NÅR MAN SÆTTER BATTERI I, TÆNDER DEN AF SIG SELV!


    Indtil videre er der budt 500 kr. afhentet 8 km. fra Skive. Auktionen løber til i morgen kl. 18!


    MVH
    Jesper | Chronic

    Ved ikke om det kan hjælpe noget, men inde i enhesshåndtering ligger den ikke under Diskdrev. Den ligger under USB-controllere... Jeg har prøvet at fjerne den derfra, og dermed tvinge den til at installere sig selv igen, men det giver stadig det samme resultat med det G drev som ikke vil åbne pga. den fejl jeg har nævnt et par gange nu :(

    ARGHH, jeg er krafteddeme ved at blive godt pissed off over den her fucking ekstern!!!!!!!


    Jeg har installeret VIA Hyperion 4in1, hjalp ikke...
    Jeg har installeret AGP Driver, hjalp ikke...
    Jeg har installeret Mobo driver, hjalp ikke...


    HVAD F#NDEN SKAL MAN GØRE???

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SadButTrue
    Har du været inde i Administration - Computeradminisrtation - Diskhåndtering. Der er noget med at man skal godkende nye diske, eller noget, men det er klart når man er der


    Hmm, den viser den godt nok derinde når jeg tænder for den, og der står også den er Aktiv og I orden, men det er stadig som G drev, og den hedder stadig Lokal Disk, hvor den skulle hedde Maxtor Xtern ligesom jeg har døbt den første gang jeg brugte den...


    Og jeg får stadig samme fejl som før når jeg prøver at gå ind på den :S
    Og foruden det går det herre langsomt, når jeg har tændt for den :(

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse
    hmm er det bare windows der finder en driver?? prøv og gå ind på produksentens hp og se om de ikke har en dreiver til den


    Nu har jeg prøvet at installere driveren til den externe. Den fandt også drevet som den skulle.


    Men nu hedder den G drev i stedet for X drev, som den SKAL hedde, og når jeg trykke på Lokal Disk (G) som den hedder nu i stedet for Maxtor Xtern som den skal hedde kommer den med følgende fejl:


    G:\ er ikke tilgængelig.
    Anmodningen kunne ikke udføres, da der opstod en I/O enhedsfejl

    Hey


    Jeg har lige så lige formateret min spand. Men da jeg så var kommet ind i Windows, satte jeg strøm på den Xterne, hvorefter den viser at den har fundet ny Hardware (OneTouch) ligesom den skal. Den skriver, at den blev installeret og var klar til brug.
    Men den finder den ikke inde på denne computer, og jeg kan heller ikke komme ind på den via kør... Til gengæld finder den et eller andet G drev, som jeg heller ikke kan komme ind på :S


    Hvad skal jeg gøre?


    MVH
    Jesper | Chronic

    Quote

    Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven
    Hvis du er helt noob , som du siger , så lad være med at eksperimentere med sådan noget , jeg kan dog også se at netop den jeg har IKKE understøtter NEC og visse andre og at der ikke er nyere firmware til den , andet end Beta og jeg vil IKKE bruge Beta , men op til dig , og så mange dvd skal du vel ikke brænde at man ikke kan vente på det?
    He he jeg kender det selv , utålmodig , men vent og se om der ikke snart kommer en ny firmware .



    The_Unforgiven


    Okay, så venter jeg utålmodigt :] Tak for hjælpen!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven


    Det er ikke helt korrekt.
    Du kan godt få din brænder til at brænde skiver godkendt til 4x , til eks 8 x.
    Du kan eks tage din fil og noget der hedder omnipatcher og selv sætte din hastighed til forskellige plader.


    Jeg bruger Verbatim 4x i 8 x , og har ingen problemer.
    The_Unforgiven


    Okay. Jeg er som sagt fuldstændig n00b til det her, så er det muligt du lige kan poste et link til programmet jeg skal bruge for at sætte hastigheden op? Og så lige forklare hvordan og hvorledes?


    Hmm, nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre igen :D Der er 3 .exe-filer i den ZIP-fil jeg har downloadet, hvilken af dem skal jeg køre? Der er følgende 3:


    3520ORIG.EXE Original version as supplied
    3520FAST.EXE Rip Lock Patch
    3520RPC1.EXE RPC1 and Rip Lock Patches


    Hvad er RPC1??? Hvilken af de 2 sidste skal jeg bruge?


    Okay, så lader jeg være med at brænde 8x på 4x medier... Tak for linket! Bare lidt surt når man er kommet til at købe 4x medier i stedet for 8x, når man har en 16x brænder :stupid:

    Hey


    Har lige fået en 16x NEC ND-3520A DVD brænder, men har kun 4x DVD medier. Så derfor leder jeg efter en firmware install til min brænder, så jeg i det mindste kan få den op og køre 8x...


    Jeg har fundet det her: http://tdb.rpc1.org/#ND3520A Men siden jeg aldrig har brugt firmware før, aner jeg ikke hvilken en jeg skal tage... Håber lidt, det var der i kunne hjælpe ;)


    MVH
    Jesper | Chronic

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Chronic


    Hmm, det kommer an på hvor meget du skal have for dem ;) Jeg vil også gerne bestille flere, men pengedamen er ved at tabe kjolen...!


    Havde du nogen, eller hva?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af John H
    Jeg kan sælge dig nogen, kan vist finde dem til 35-40,-kr pr stk her på østsjælland, var det noget ?? 8) ;)


    Hvorfor ikke bare bestille lidt flere, så bliver de da billigere pr stk ?


    Hmm, det kommer an på hvor meget du skal have for dem ;) Jeg vil også gerne bestille flere, men pengedamen er ved at tabe kjolen...!