Indlæg af ^Genzo^

    Jeg går og leger lidt med tanken om at prøve at begynde skraber, jeg kan nemlig godt lige at lade skægget gro en smule, men maskine er bare ikke glad for det.


    Men jeg har bare aldrig prøvet at bruge skraber, så jeg aner ikke engang hvad jeg skal starte med at købe, eller hvordan man overhovedet gør

    Hey


    Jeg står og mangler nogle nye T-shirts, men jeg kan ikke finde nogen jeg kan lide.


    Det eneste problem jeg rigtig har er at armhule i trøjen sidder alt for tæt på armhulen jeg har nogle stykker hvor de er mere løse i det område, jeg hader nemlig når tøj sidder for stramt og tæt.


    Alle butikker har kun med tæt siddende armhuler.


    håber der er nogle der kan hjælpe, eller i det mindste forstår hvad jeg mener :)

    har nu prøvet 2 noob kampe, først en 1v1 og bagefter 2v2 (zerg/protos) vs (zerg/terran)


    den første vandt jeg uden nogen form for modstand


    den anden udvidede de aldrig deres baser, og da jeg kom med 2 templars var der ingen der gjorde noget, terrans base udraderede jeg fuldstændig med 2 templars, den anden prøvede at angribe med 2 queens, men dem tog jeg mig også kærligt af

    som overskriften, jeg er ved at ryde på i ting jeg aldrig brugere mere, og så finder jeg min vhs maskine, den virker egentlig godt nok, men man gider jo heller ikke gemme på ting man ikke bruger mere.


    så skal den bare kyles ud?

    det er desværre en vane at smadre alt når man bliver fuld


    på kollegiet hvor jeg bor, er der gerne nogle papirs containere der lige bliver rullet på siden, og lidt længere ned ad gaden bliver stakittet gerne ødelagt

    Hehe ja


    Jeg er også en af dem der går og siger at det kun er folk der køber guld eller besøger den slags hjemmesider der får deres account hacket.


    jeg scannede min pc da jeg kom hjem og fandt 3 trojaner så en af dem har sikkert været key-loggeren.



    Det "sjove" var at se hvor meget de ripper ens konto, alt hvad der kunne sælges blev solgt, selv mine poisons til 11 sølv, dog havde de ikke solgt mine enchanting shards og de havde også ladet 5g ligge tilbage

    Jeg har fået kontoen igen, jeg tjekkede via armory og alle chars var rippet.


    Jeg skulle blive kontaktet In-game af en GM, men jeg er spændt på at se hvad der sker når jeg kommer hjem fra arbejde.


    jeg har desuden her på arbejde ændret email på battle.net og kode.


    min game kode er muligt at de har brute forced den, da man kunne slå noget af den op i ordbogen, ja jeg ved det ikke er smart, men jeg lavede kontoen inden jeg lærte om at sikre passwords, og havde ikke fået den bedre sikret.


    Jeg satte min pc til at scanne godt og grundigt inden jeg tog på arbejde, hvis den ikke finder noget, prøver jeg diverse ad-aware programmer osv inden jeg logger på kontoen



    EDIT: her i weekenden har jeg måtte ændre min Bnet konto til en anden email, og det var en email der i forvejen får meget af det spam om at jeg skal følge deres link osv, så jeg tror de har nok bots til at sidde og prøve indtil der er noget der virker.

    Her går man altid og tænker at kun fjolser der besøger gold seller sites eller downloader hacks osv kan blive hacket, men så skete det imorges, først kunne jeg logge på men så blev min konto hurtigt ændret så nu er alt bare væk.


    Jeg har ikke virus, tror jeg(satte AV til at checke grundigt igennem inden jeg gik på arbejde)
    jeg bruger script blocker på FF
    besøger aldrig de sider der sælger guld
    clicker aldrig på links i emails der fortæller jeg skal logge på



    MEN HOLD KÆFT HVOR FRUSTRERENDE!!


    når jeg får min konto igen, hvis jeg kan
    så bestiller jeg en authenticator

    Quote

    Oprindeligt indlæg af pingomann


    De pointerede også i indlægget at de efterfølgende har fjernet den som ekstra tilbehør til bærbare med W7. Og så har de nok også lige tilføjet at den ikke er kompatibel med W7.


    EDIT: har fundet produktet på Kensington's hjemmeside og de skriver intet om WIN7