Indlæg af tAshDa

    Hermed solgt..
    Jeg har et par SATA kabler liggende hjemme hos de gamle, så jeg får sendt snarligst hvis det er i orden?
    Jeg får enten sendt torsdag, fredag eller mandag.. Skal de sendes som brev eller pakke?

    Jeg vil sige at 100 for begge er for lidt.. 100 for en er god pris.. Et skur og et skur - det lyder måske som om de ikke er passet ordentligt på.. "Skuret" er min fars serverrum, hvor han har sine to servere stående og en masse andre computere som han sidder og leger med og ordner.. Så der er ikke noget med at de ikke er passet ordentligt på - skuret er veltempereret og rent.


    Jeg vil sige at 200 + porto for begge er en rimelig pris..

    De hedder Hitachi Deskstar.
    Det er to SATA diske - jeg ved ikke hvad størrelsen hedder, men jeg plejer at kalde sådan nogle for "stationær computer harddiske" ;)


    Nummer - jeg kan ikke helt fange hvad jeg skal skrive der?

    Hej tweakers..
    Min fatter har ryddet op i skuret og har fundet disse to overflødige, så derfor tilbyder jeg dem nu videre. Der er snakke om 2 harddiske, på hver 250gb. Den ene fra OCT-2005, og den anden fra NOV-2005.. Der er ingen kvittering på diskene. Begge er 7200RPM.


    Jeg har ingen idé om hvad disse diske ligger i, i disse dage, men skriv hvad I vil give og så skal jeg give svar om det er nok..

    Man kan også selv gå ind på hjemmesiden og blive medlemmer - istedet for at du skal sende en invitation og få point for vores deltagelse... Jeg er hermed medlem, men klarer det gerne uden andres hjælp - jeg hader at folk skal få gevinst på min deltagelse (pyramidespil). :D


    Men jeg prøver at buzze...

    Gode råd..
    Som jeg kan læse ud fra jeres svar, så er elevpladsen i en butik ikke at foretrække hvis det ikke er det man vil gøre karriere indenfor. Også værd at tænke på, at man optager pladsen for nogle der måske kan have brug for den. Planen lige nu er at læse markedsføringsøkonom med speciale i event managing (ihvertfald i den retning), men udover det er fremtiden åben. Jeg vil ihvertfald bruge rådet med elev-kortet, og vil prøve at lave sådan en liste. Med min eventuelle elevplads, er målet ikke at lære bogføring og debet/kredit, men derimod nærmere på hele produktafsætning og markedskommunikation. Der er dog den hage, at jeg ikke har bestået Matematik B (grundet dovenskab på 2. år), så jeg skal læse det op en sommerferie hvis jeg vil læse videre. Dog tænkte jeg netop også på en elevplads som merit på en uddannelse, eller eventuelt kvote 2..


    Jeg vil ihvertfald prøve at lede efter en hulens masse elevpladser, og eventuelt 'søge nye drømme'.
    Tak for råddene.

    Hej folkens..


    Jeg sidder her og er lidt i tvivl.
    Min sidste SU falder her i slutningen af maj, og i slutningen af juni er jeg så færdig med HHX og parat til at komme videre.. Jeg har dog intet job og huslejen skal jo betales..


    Jeg har desperat brugt de sidste 2 år på at finde job, uden held. Jeg er bosat i Slagelse, og her synes jobbene ikke ligefrem at hænge på træerne. Jeg har derfor søgt lidt rundt på forskellige jobs, og har fundet en del elevpladser i Slagelse..


    Det er mest elevpladser i tøjbutikker, men mit spørgsmål lyder på - kan man bruge det til noget?
    Jeg har ikke tænkt mig at arbejde i butik resten af livet, men vil en sådan uddannelse kunne hjælpe mig i fremtiden når jeg eventuelt læser videre til markedsføringsøkonom?

    Dengang jeg meldte mig ind på Tweak var det med henblik på at vise casemod, få hjælp til at overclocke og generelt bare snakker hardware med andre mennesker. I disse dage køber unge en laptop som der fungerer, og hvis den ikke virker - så ryger den til reperation. Der kommer ikke nye folk til, fordi færre og færre interesserer sig for det. Og jeg skal da også være ærlig - når jeg er på Tweak, er det for at se hvad der sker i Off-topic sektionen eller for at se de nyeste billeder i Foto sektionen :) Jeg elsker Tweak, og vil altid gøre det, men interessen for emnerne er simpelthen dalet..


    Jeg skrev en lignende tråd med denne for nogle år siden (lignende med hovedtråden), og Tweak er som en stor familie - den er ikke altid lige nem at samle under ét formål :)


    Men hvad kan der gøres ved sidevisninger? En flashspil funktion a lá onemorelevel.com... sikkert hit :T

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Sagen er mere eller mindre gået i orden.
    Sælger og køber var i Tyskland i går og hente
    en tilsvarende bil der skal bruges til reservedele.
    Sælger skifter selv de dele der er i stykker.


    Så det hele skulle ende godt.


    Lyder som en ærlig sælger.. Godt at høre! :)

    Ville Bonus Pater sælge en bil der havde en næsten ødelagt motor? Nej.
    Men hvis den er købt som beset, skal der være en god forklaring på hvorfor din kammerat ikke har opdaget at motoren har været helt ad helvede til. Undersøg eventuel skadeshistorie på motoren - det kan måske give en god sag.


    Held og lykke med det.
    Og hold os endeligt opdateret!


    Jeg lader tvivlen komme dig til gode, og tror det er en joke det der.
    Hvordan kan nogen - uanset alder, køn og kendskab til nfl - synes at Bubba er bedre end nogen som helst anden NFL vært?
    Ikke at jeg bryder mig vitterligt meget om nogen af dem (dog var jeg svært glad for Levysohn dengang jeg ikke fangede spillet), men Bubba var simpelthen den dummeste at høre på - og hans udskiftning med Tommy er det bedste TV3+ har gjort i mange år !



    Og her, lidt efter SB, sidder jeg stadig og er sur over Saints vandt.. Saints spiller amerikansk fodbold på den nedern måde. De smadrer QB så snart de kan komme til det (og nej - det er ikke bare almindelig sacks), de er oftest glade for den voldelige løsning og så prøver de stadigvæk at bruge en katastrofe der skete for 5 år siden til at skabe medlidenhed med dem.... Typisk amerikansk!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dwmc
    jo man er så man er nordamerikaner men man er ikke fra usa...


    Er man så centralamerikaner hvis man kommer fra usa? Næppe..
    Jo, man er amerikaner hvis man er fra Canada :)

    are we there yet, are we there yet, are we there yet, are we there yet, are we there yet, are we there yet, are we there yet, are we there yet, are we there yet, are we there yet? :rules:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Han har vist indiske forældre, men er født og opvokset i Canada, og havde aldrig været i Indien - så man kan vist godt kalde ham Canadier.


    Russell Peters er simpelthen for skæg ! Hans 'african names' grinte jeg i lang tid over... Han er også at finde på Comedy Channel på iTunes Radio nogle gange :)


    og forresten... er man fra Canada er man også amerikansk!


    Quote

    Amerika er den samlede landmasse indeholdende Nordamerika (inklusive Mellemamerika) og Sydamerika og dækker 8,3% af jordens totale areal (28.4% af dens landareal) og ca. 14% af jordens befolkning.
    Betegnelsen Amerika med tilhørende adjektiv amerikansk bruges dog også ofte som en kort betegnelse for Amerikas Forenede Stater (USA), og dette kan indimellem føre til forvirring, men det korrekte er imidlertid, at Amerika er en verdensdel, og at USA er et land i verdensdelen Amerika.

    off topic:
    man kan ikke sammenligne IT-Crowd og Friends.. det er to vidt forskellige serier og humoren er LANGT fra hinanden.
    Jo, Friends er en klassiker og en af de bedste serier der nogensinde er lavet.. Tror du mig ikke, kan du tjekke seertallene fra da den kørte i fjerneren.. Der er vidst ikke meget diskussion - om man kan lide det eller ej, er selvfølgelig en smagssag.
    IT Crowd fanger ikke så mange danskere, men er især populært i England... IMO en ret ringe serie, som jeg dog stadig kan finde på at se fordi der ikke er noget bedre i fjerneren.


    on topic:
    ingen idé... jeg havde bare brug for at komme af med ovenstående! :rules: