Indlæg af joe313

    alt på low ofc..



    wasd = movement
    q = shok
    e = lightninggun
    3 = linkgun
    4 = minigun
    c = bio
    2 = assault
    f = flakcannon
    r = rocketlauncher
    tabulator = weapondrop
    shift = hammer/shield
    space = jump
    ctrl = duck


    er en temlig standard setup men fungere som den skal for mig.


    gamer ikke public games, men du kan altid hive fat i mig inde i #ut.hs @ q-net (nick = tewic)

    Hey tweak.dk, har fået lavet en ut2k4 movie, og da den blev temlig populær blandt ut2k4 gamere ville jeg se hvordan den tog sig ud blandt andre g33ks :)


    (btw da det ikke er noget jeg på nogen måde tjener penge på regner jeg ikke mde det bliver betragtet som reklame, hvis det gør så må jeg bede en admin om at slette denne post igen)


    Fra UnrealNorth.com



    [Blocked Image: http://www.scandinavianopen.ne…s/aaxess/aaxess2small.jpg]

    hey ville være fedt at se nogle her fra tweak.dk komme til lan så man kan få ansigter på de folk man sidder og skriver med osv.


    har lige tilmeldt mig til thejuleparty.dk som den åbenbart første (nogle m8's gør det imorgen)


    nogle her fra played der kommer til det kolde og skumle jylland for at game noget ?


    pt ser præmie summerne ganske fede ud for mig, der er noget for enhver smag.


    kom frisk MANGE så vi kan få præmierne pumpet i top.


    dato osv kan findes her:


    thejuleparty.dk

    der bliver budt løs på hol.dk så tjek lige linket for at se hvad budende er oppe på :) kom nu tweakere i kan da også være med om denne cpu :D


    (testet fra shag.dk før jeg fik den op til 2.4 ghz så den har da alligevel noget saft der kan presses ud af den :))

    hej alle



    *VAREN ER SOLGT*


    har denne cpu til salg pga mit bundkort futtede af og besluttede mig for at flytte over til amd 64.


    der er tale om flg cpu:


    Amd XP2500+ Barton AQXDA0315XPMW


    den har kørt som en XP3200+ den tid jeg har haft den på mit vandkøl, uden problemer.


    ved stock volt


    multiplier er locked, men burde ikke være ret svært at fyre mere op for den, gad ikke selv da har haft probs med min psu undervolter og generelt ustabil ved for meget oc (min gamle XP3200 AIUHB ville feks ikke køre 2.5 ghz helt stabilt og knapt nok boote ved 2.6 ghz :()
    alle 4 "puder" der er til at støtte blæser er der stadig.
    lad os starte budende ved 150 kr.


    ang forsendelse, så regner jeg med at køberen selv bestemmer hvilken type forsendelse der skal forgå, og budende er uden fragt, dvs i selv betaler for den type i nu vil have.


    sørger self for den er forsvarligt pakket ind (har sådan en plastic "socket" til at pakke den ind i, så den kan godt sendes med brev, men anbefaler det ikke)


    PS: denne salgs tråd er også på hol.dk


    http://www.hol.dk/traad.asp?fID=11&tID=206814

    regner med at lave noget lignede igen (nu ved jeg ihvertfald hvordan man ikke skal gøre :roller: )


    er blevet medlem af clanen nightbreed, så der håber jeg da jeg en aften hvor der ingen wars er at vi kan bruge den, ang ventrilo, bruger vi ikke, bruger Teamspeak, hvilket også bliver et krav for at deltage næste gang, med server ip den bliver givet på TS severen og samme med pass :)


    regner med at det bliver en omgang TDM i første omgang, kan se hvad det bliver til senere hen


    MEN hav tålmodighed, da jeg har lidt travlt for tiden, skal snart flytte, står for TDM kampene i 9b (dog ikke det sværeste håber jeg) + jeg også gamer med på JB.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    kunne ikke engang joine serveren skulle have været afprøvet


    hvilken server? TS, pga de password's blev lidt fucked osv....



    men det hele blev os aflyst og endte med vi bare sad og stenede for sjov, men da jeg lige er blevet medlem i 9b clanen og også skal være med til at betale server har jeg self en del i den = det er muligt at jeg kan få lavet noget bedre arrangeret her om ngoet tid (og vil også forsøge)


    hvor alle maps er valgt osv, hvor folk bare skal melde sig ind (vist det jeg gjorde fejl denne gang desværre)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Ku' du ikk ha' sagt det var i aften?
    Rimelig sent du siger det - og jeg havde slet ikke forventet det var i aften.. Måske først engang i næste uge.


    Det er jo heller ikk alle der checker email / Forum hver 30. minut :P
    Hm.. :roller:


    my bad :( blev heller ikke rigtigt til noget andet end en omgang fun mellem et par af dem som var klar :) og test af server og TS server, men vil måske prøve at arrangere noget mere seriøst :)

    Hejsa alle, så skulle faktisk talt alt være på plads ang aftenes match.


    Vi starter ud klokken 20.00 med TDM som har timelimit på 30 min og Frag limit på 50, det vil forgå som en 4 vs 4 match i flg maps:


    DM-DE-Grandelkeep og DM-Antalus, der vil ikke blive brugt nogen form for mutators eller andre ændringer.


    vi bliver sikkert færdige før timelimiten, så man lige kan få en lille pause væk fra skærmen før vi går over til Onslaught hvor score limit er 3 og timelimit er på 30 min (da det ellers vil blive for lang tid at sidde, da med 2 even team kan det trække MEGET ud)
    Onslaught er på flg. maps:


    ONS-Torlan og ONS-Severance, og her vil der heller ikke blive brug nogen form for mutators eller andre ændringer.


    CTF vil ikke blive afholdt i dag, da som de fleste nok kan forstille sig så er næsten 2 timers konstant UT gaming temlig hårdt for øjene, og generelt at kunne konsentrere sig om (vil overveje at også lave iCTF imorgen hvis det bliver muligt)
    CTF er på flg. maps:


    CTF-Chrome og CTF-Citadel, og her vil der heller ikke blive brugt nogen form for mutators eller andre ændringer (bortset fra det evt mulige iCTF)


    Regler for at deltage:


    Ingen cheat
    ikke overspamme TS channel med feks at høre musik (der påkræves headset, eller at man binder en knap når man skal snakke så der ikke dannes ekko)
    Ingen svinen til af folk på sit/modstanderens team som klare sig knapt så godt (dette er en match hvor alle har low til at være med)
    Ingen Brug af UT's speak funktiun, brug chat funktion til at snakke med modstander og TS med medspillere.
    Ingen quitters. (man skal være sikker på man kan spille i den tidsperiode som man har accepteret)
    Hold al chat på et acceptabelt plan så det er sjovt for alle.
    Ingen enespændere i ONS (ting som feks at køre afsted i en hellblender og efterlade teammates bagefter som kunne have være med)
    Ingen HighPingers, stop jeres DL/UL før i connecter så vi slipper for lag(og whinen derover)
    Hav en Mic til TS.




    Sender denne besked med mail til alle som har tilmeldt sig via mail, og de vil self få første priotet til at komme med ind og game. hvis der er folk der melder ud at er ikke kan feks være med til TDM men godt kan deltage til ONS er det helt iorden, så vil jeg underrette på den pågældende hjemmeside som mangler en spiller, og der vil være mulighed for at komme med (så husk at tjekke tråden)



    og til jer alle, håbver vi får et par fun aftener ud af det :)


    MVH Joe313 aka TeWiC

    UPDATE:


    så har jeg lavet en liste over de maps der skal spilles, alle maps er valgt ud fra at de skal være temlig kendte så alle folk kan være med. og ved CTF og TDM valgt ud fra en indendøres og en udendøres map


    TDM:


    DM-DE-Grandelkeep
    DM-Antalus
    Scorelimit: 50-75 (ved ikke helt endnu hvad det er mest passende, kommer an på antal players)
    Timelimit: 60 min


    Onslaught:


    ONS-Severance
    ONS-Torlan
    Scorelimit: 3
    Timelimit: 60 min


    CTF:


    CTF-Chrome
    CTF-Citadel
    Scorelimit: 3
    Timelimit: 60 min


    såå hvis man vil være med og der er nogle maps man ikke kender kan det jo anbefales at man lige tager og spiller dem igennem et par gange.



    lige et sidste punkt.


    hvis det kan lade sig gøre vil jeg MEGET gerne have at folk der deltager optager demo'er af dem selv under hele "kampen" og så bagefter lige sender dem til mig, vil så prøve for sjov at lave en lille UT film (er ikke så vildt god til det men kan da lidt, så vil prøve at fixe noget sammen)


    (samme oplysninger er postet på hol.dk)



    hey, har du msn eller noget hvor vi lige kan snak sammen så?


    det lyder vildt godt med den server, btw med TS server, kan man lave flere rum så vi kan få de 2 hold skilt i hvert sit rum? :T (er ikke så meget inde i det TS, men kun VT jeg lige har brugt sådan til hverdag)



    men hvis vi kan få det server op og køre, så laver jeg hurtigt en lille kamp plan, over hvilke maps der skal spilles og hvilke modes jeg stiller op til kampene, den server har selv AntiTCC på right?


    regner med hvis det kan arrangeres med server osv at afholde her i aften, får stillet et tidspunkt osv op, og så sender jeg mail til dem som har mailet mig så de får første rettighed, og når der så mangler nogle (hvis der gør) så kan folk skrive her på hp'en og komme med.



    PS: hvad bruges den server til for tiden? FFA? eller CW/PCW


    OPSUMMERING:


    flg er tilmeldt fra flg hold


    Team hol.dk:


    Joe313 aka TeWiC
    JaKe
    Oddj0b
    Lightspeed



    Team Tweak.dk:


    Wolf_of_dk
    SjQLunD
    Engel
    Hayes
    -:[CC]:-


    edit: nu ser vi ud til at have et fuldt tweak.dk team, dog plejer man jo at game ons 6 vs 6 så hvis der er en her fra tweak.dk der kun lige vil være med ons så skriv da lige en mail, tak :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Sker der noget med en IRC channel? :)


    har ikke lige fået lavet noget her idag, beklager.


    men har været til dansk mundtlig eksamen, fik da 11 :clap:


    og holder lan PT, så har ikke lige "giddet" gøre noget ;) håber det er ok, må se om jeg kan få taget mig sammen imorgen :))

    UPDATE:


    indtil vidre er der smidt mail/tilmeldinger fra flg. personer:


    Hol.dk's team:


    Joe313 aka TeWiC (mig)
    JaKe
    Oddj0b
    Svinefar


    Tweak.dk's team:


    Wolf_of_dk
    SjQLunD
    Engel





    dvs vi mangler muligvis en mere til hol's team (da jeg havde regnet med 5 vs 5 i både Onslaught og CTF, ved ikke helt om det bliver for mange til TDM dog, om det bliver en omgang 4 vs 4 eller om vi finder nogle større maps hvor 5 vs 5 godt kan gå)


    og mangler så 2 til tweak's team.


    imorgen vil jeg lige kigge på at få smækket en IRC channel op hvor vi kan få de sidste ting lagt på plads

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk


    går ud fra at jeg er med alligevel


    hvornår begynder vi :T


    vil helst have folk dropper en mail da jeg så har styr over det hele.


    ang hvornår det begynder, bliver nok ikke lige idag eller imorgen, men skal se hvad jeg kan få gjordt, mangler lidt et par stykker her fra tweak.dk for at vi har 2 hold oppe og køre, skal snakke vidre med min ven ang lån af VT/TS server til hol's team (regner med tweak's team inbyrdes finder ud af ligende ting ang komunikation under selve "Kampene")


    og snakker lidt med en fra Nightbreed clanen i håb om man kunne låne deres CW server som sidder på en 100 mbit hos jaynet, hvis ikke må vi vel bare finde en der sætter noget privat op

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Twilight
    Jeg venter desværre på nye ram, ellers havde jeg også været med på en omgang. Damn.


    Men måske om nogle dage.


    er slet ikke sikkert det bliver idag eller imorgen, da det lige skal op og køre, og skal nok også når alle der vil deltage er fundet lave enten en tråd på hol eller tweak eller lave en IRC channel hvor der kan diskuteres map valg og kamp tidspunkt og ting med server

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Hvis der stadig er plads, er jeg da helt klart frisk! Evt. en Deathmatch, eller Onslaught!


    regner med det bliver en TDM + CTF og Onslaught


    smid en mail (som jeg har skrevet 1000 andre gange ;)) til mig joe313@ofir.dk og skriv dit nick + hvilken hp du stiller op for



    vil hurtigt sige at dem der sender mail's self får første ret iforhold til dem som bare har skrevet på hjemmesiden

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    holdet står her på siden


    men har sendt dig en mail


    vil i bruge det samme hold som sidst da?


    men ok da, har så fået mail fra 3 fra hol (+ der er mig selv) dvs 4 og så nu 1 fra tweak der er kommet mail fra


    edit: din mail er ikke kommet endnu :(

    alle der vil være med smid lige en mail til mig på joe313@ofir.dk


    skriv lige at i melder jer til, hvad jeres nick er på hjemmesiden og om det er hol.dk eller tweak.dk i kommer fra.


    dem der smider mail først er dem som jeg sætter på selve "holdet" for tweak og hol.dk


    (kan ellers ikke holde styr over det)

    hehe opdagede den edit knap efter alle mine post's (er for vant til hol's læk på denne funktiun, men det ser da ud til vi har 2 her så der vil game :)


    så mangler vi vel bare 3 mere og en server, kan en 512/512 godt rykke 10 players uden at komme over 100 i ping? :roller:


    engel og dark wolf send lige en mail til joe313@ofir.dk om at i stiller op for tweak.dk


    (lige så jeg har styr på hvem der er med osv)