UT2K4 Hol.dk vs Tweak.dk

  • Har også smidt en mail nu. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • UPDATE:


    indtil vidre er der smidt mail/tilmeldinger fra flg. personer:


    Hol.dk's team:


    Joe313 aka TeWiC (mig)
    JaKe
    Oddj0b
    Svinefar


    Tweak.dk's team:


    Wolf_of_dk
    SjQLunD
    Engel





    dvs vi mangler muligvis en mere til hol's team (da jeg havde regnet med 5 vs 5 i både Onslaught og CTF, ved ikke helt om det bliver for mange til TDM dog, om det bliver en omgang 4 vs 4 eller om vi finder nogle større maps hvor 5 vs 5 godt kan gå)


    og mangler så 2 til tweak's team.


    imorgen vil jeg lige kigge på at få smækket en IRC channel op hvor vi kan få de sidste ting lagt på plads

  • Fair nok..
    Håber vi kan få noget Insta CFT, med rigtige aim skills :P


    Men det skal vi jo diskutere i morgen..


    Desværre er jeg nok ikke meget på, da jeg skal op i engelsk, og bagefter arbejde.. :rolleyes:


    Men kommer da online i morgen aften :)


    Go'nat

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Sker der noget med en IRC channel? :)

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Sker der noget med en IRC channel? :)


    har ikke lige fået lavet noget her idag, beklager.


    men har været til dansk mundtlig eksamen, fik da 11 :clap:


    og holder lan PT, så har ikke lige "giddet" gøre noget ;) håber det er ok, må se om jeg kan få taget mig sammen imorgen :))


  • Hehe, fair nok
    Hastværk er lastværk - eller det der :crazyeyes:


    Men nice med 11 ;)
    Fik også selv 11 idag, dog i engelsk :cheers:

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Jeg er osse frisk, bliver det i aften eller hvornår ??


    Hvis vi mangler en server, har jeg en 34/34Mbit hvor der altid køre en UT2004


    Jeg kan osse smide en TS op hvis det er


    Mail mig hvis det er, så jeg kan have serveren klar


    Hvad tid er det vi skal game da jeg først har tid efter Kl 19 pga den lille skal i seng


    Tweak Rulz :))


    PS: konen fik lige 13 i engelsk mundtlig på HG, :boxed: hun er sku skrap :boxing:


  • En 34 mbit server? Det lyder kanon :cheers:
    Jeg er sikker på Joe313 vil være glad for det. Husk at smide en mail til ham ;)


    Det samme med dig bobcat, smid en mail til ham

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Bare en computer gad køre lortet acceptabelt så var jeg sku frisk :boxing: Det må blive en anden god gang.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm



  • hey, har du msn eller noget hvor vi lige kan snak sammen så?


    det lyder vildt godt med den server, btw med TS server, kan man lave flere rum så vi kan få de 2 hold skilt i hvert sit rum? :T (er ikke så meget inde i det TS, men kun VT jeg lige har brugt sådan til hverdag)



    men hvis vi kan få det server op og køre, så laver jeg hurtigt en lille kamp plan, over hvilke maps der skal spilles og hvilke modes jeg stiller op til kampene, den server har selv AntiTCC på right?


    regner med hvis det kan arrangeres med server osv at afholde her i aften, får stillet et tidspunkt osv op, og så sender jeg mail til dem som har mailet mig så de får første rettighed, og når der så mangler nogle (hvis der gør) så kan folk skrive her på hp'en og komme med.



    PS: hvad bruges den server til for tiden? FFA? eller CW/PCW


    OPSUMMERING:


    flg er tilmeldt fra flg hold


    Team hol.dk:


    Joe313 aka TeWiC
    JaKe
    Oddj0b
    Lightspeed



    Team Tweak.dk:


    Wolf_of_dk
    SjQLunD
    Engel
    Hayes
    -:[CC]:-


    edit: nu ser vi ud til at have et fuldt tweak.dk team, dog plejer man jo at game ons 6 vs 6 så hvis der er en her fra tweak.dk der kun lige vil være med ons så skriv da lige en mail, tak :D


  • Du kan skrive til min icq/trill efter kl 16.30 da jeg er hjemme fra job der


    Så kan vi lige finde ud af det der ;)
    ICQ/Trill : 157544102

  • UPDATE:


    så har jeg lavet en liste over de maps der skal spilles, alle maps er valgt ud fra at de skal være temlig kendte så alle folk kan være med. og ved CTF og TDM valgt ud fra en indendøres og en udendøres map


    TDM:


    DM-DE-Grandelkeep
    DM-Antalus
    Scorelimit: 50-75 (ved ikke helt endnu hvad det er mest passende, kommer an på antal players)
    Timelimit: 60 min


    Onslaught:


    ONS-Severance
    ONS-Torlan
    Scorelimit: 3
    Timelimit: 60 min


    CTF:


    CTF-Chrome
    CTF-Citadel
    Scorelimit: 3
    Timelimit: 60 min


    såå hvis man vil være med og der er nogle maps man ikke kender kan det jo anbefales at man lige tager og spiller dem igennem et par gange.



    lige et sidste punkt.


    hvis det kan lade sig gøre vil jeg MEGET gerne have at folk der deltager optager demo'er af dem selv under hele "kampen" og så bagefter lige sender dem til mig, vil så prøve for sjov at lave en lille UT film (er ikke så vildt god til det men kan da lidt, så vil prøve at fixe noget sammen)


    (samme oplysninger er postet på hol.dk)

  • Hejsa alle, så skulle faktisk talt alt være på plads ang aftenes match.


    Vi starter ud klokken 20.00 med TDM som har timelimit på 30 min og Frag limit på 50, det vil forgå som en 4 vs 4 match i flg maps:


    DM-DE-Grandelkeep og DM-Antalus, der vil ikke blive brugt nogen form for mutators eller andre ændringer.


    vi bliver sikkert færdige før timelimiten, så man lige kan få en lille pause væk fra skærmen før vi går over til Onslaught hvor score limit er 3 og timelimit er på 30 min (da det ellers vil blive for lang tid at sidde, da med 2 even team kan det trække MEGET ud)
    Onslaught er på flg. maps:


    ONS-Torlan og ONS-Severance, og her vil der heller ikke blive brug nogen form for mutators eller andre ændringer.


    CTF vil ikke blive afholdt i dag, da som de fleste nok kan forstille sig så er næsten 2 timers konstant UT gaming temlig hårdt for øjene, og generelt at kunne konsentrere sig om (vil overveje at også lave iCTF imorgen hvis det bliver muligt)
    CTF er på flg. maps:


    CTF-Chrome og CTF-Citadel, og her vil der heller ikke blive brugt nogen form for mutators eller andre ændringer (bortset fra det evt mulige iCTF)


    Regler for at deltage:


    Ingen cheat
    ikke overspamme TS channel med feks at høre musik (der påkræves headset, eller at man binder en knap når man skal snakke så der ikke dannes ekko)
    Ingen svinen til af folk på sit/modstanderens team som klare sig knapt så godt (dette er en match hvor alle har low til at være med)
    Ingen Brug af UT's speak funktiun, brug chat funktion til at snakke med modstander og TS med medspillere.
    Ingen quitters. (man skal være sikker på man kan spille i den tidsperiode som man har accepteret)
    Hold al chat på et acceptabelt plan så det er sjovt for alle.
    Ingen enespændere i ONS (ting som feks at køre afsted i en hellblender og efterlade teammates bagefter som kunne have være med)
    Ingen HighPingers, stop jeres DL/UL før i connecter så vi slipper for lag(og whinen derover)
    Hav en Mic til TS.




    Sender denne besked med mail til alle som har tilmeldt sig via mail, og de vil self få første priotet til at komme med ind og game. hvis der er folk der melder ud at er ikke kan feks være med til TDM men godt kan deltage til ONS er det helt iorden, så vil jeg underrette på den pågældende hjemmeside som mangler en spiller, og der vil være mulighed for at komme med (så husk at tjekke tråden)



    og til jer alle, håbver vi får et par fun aftener ud af det :)


    MVH Joe313 aka TeWiC

  • Ku' du ikk ha' sagt det var i aften?
    Rimelig sent du siger det - og jeg havde slet ikke forventet det var i aften.. Måske først engang i næste uge.


    Det er jo heller ikk alle der checker email / Forum hver 30. minut :P
    Hm.. :roller:

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

    Rettet en gang, sidst af SjQLunD ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Ku' du ikk ha' sagt det var i aften?
    Rimelig sent du siger det - og jeg havde slet ikke forventet det var i aften.. Måske først engang i næste uge.


    Det er jo heller ikk alle der checker email / Forum hver 30. minut :P
    Hm.. :roller:


    my bad :( blev heller ikke rigtigt til noget andet end en omgang fun mellem et par af dem som var klar :) og test af server og TS server, men vil måske prøve at arrangere noget mere seriøst :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    kunne ikke engang joine serveren skulle have været afprøvet


    hvilken server? TS, pga de password's blev lidt fucked osv....



    men det hele blev os aflyst og endte med vi bare sad og stenede for sjov, men da jeg lige er blevet medlem i 9b clanen og også skal være med til at betale server har jeg self en del i den = det er muligt at jeg kan få lavet noget bedre arrangeret her om ngoet tid (og vil også forsøge)


    hvor alle maps er valgt osv, hvor folk bare skal melde sig ind (vist det jeg gjorde fejl denne gang desværre)


  • Jeg synes da også klart at vi skulle prøve igen, det ville da være fedt :)


    Men som du selv siger mere organiseret.


    Feks 2 dage før vi skal spille får vi en mail med Tid, maps osv.. Og 2 timer før, får vi ventrilo IP og Server IP.

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP