Indlæg af joe313

    hejsa kan huske dengang der var hol.dk vs tweak.dk i ut2004 demo'en



    tænkte lidt på om man ikke også kunne gøre det samme bare med den fulde version af spillet, hvor man feks tog flere modes og konkurrerede i, ville anbefale


    Onslaught
    Team Death Match (evt også instant gip)
    Capture The Flag (evt også instant gip)



    kunne være MEGA fedt hvis man kunne få samlet nogle folk til sådan en lille "venlig" konkurrence, om man så _skal_ bruge de samme spillere til alle 3 modes eller om det er noget alt efter hvem der er bedst til hvad kan man jo finde ud af hvis nogle har lyst.


    eneste ting man jo lige skal have fat i er vel en TeamSpeak/Ventrilo server, og kan jeg vist nok skaffe da en af mine venner lejer sådanne ud.


    og næste er self en der kan sætte en server op på en ordentlig forbindelse.


    et hold skal vel bestå af enten 5vs5 eller 6vs6 i onslaught og 2vs2 til 5vs5 i TDM og CTF er vel også noget ala 4vs4 til6vs6


    er selv frisk på at deltage i TDM og CTF (onslaught kan jeg også dog ikke lige det jeg har sat mig ind i)



    hvis der så kunne blive samlet et hold fra hver hp af brugere der har være MINDST aktive i et stykke tid (så det ikke bare er folk der melder sig til for at lame rundt)



    syntes selv det kunne være fedt nok med sådan nogle konkurrence i forskellige spil (i dette tilfælde ut2004) mellem hol.dk og tweak.dk (eller en anden hp, eller flere hp's :)





    hvis der er flere der godt kunne tænke sig sådan en venskabs duel kunne det da godt være noget aktuelt jeg (eller en anden/flere) vil prøve at sætte op


    fra hol har vi samlet "måske" et team der består af flg:


    Joe313 aka TeWiC
    JaKe (har fået mail fra jake)
    MSB.dk
    Hagman
    Stefan Conradsen


    nogle folk her på tweak.dk der er friske?


    så skriv da lige, og send en mail til mig (sig lige om i er fra hol.dk eller tweak.dk)


    joe313@ofir.dk



    såå bring it on :camp: :chain: