Indlæg af Piter

    Hej. Når jeg joiner en server så når jeg kommer ind på serveren er min skærm helt GRÅ. Hvorfor blir den lige det? Kan spille men kan jo ikke se en skid pga farven.. :roller:


    Tak på forhånd..

    Quote

    Originally posted by noxon
    Inden i alle fare i bilka, så ville det måske være billigere at køre til tyskland, der får man 3 kasser dåser for 99kr som regel. Altså en noget lavere literpris.


    Tror jeg ikke. Benzinen skal også betales jo..

    Quote

    Originally posted by |Henrik|


    Det er ikke nemt at få billede ned i 150 pixel i højden, og jo det kan såmen godt men så bliver bredden ikke længere end ca 300 Pixel, kan du få øje på det. ? ;)


    Læg et andet billede op, hvor bilen er lidt længere væk.


    Arh tis. Så må jeg tage et nyt længere væk :cheers:

    En venlig person som kunne lave en til mig? Har uploadet et billeder af min pug som jeg gerne ville have som baggrund :) Noget alla den jeg har nu bare hvor hele bilen er med..
    Specs:


    Zepto 6625WD
    1,5Ghz Intel Core2 Duo
    2x512MB DDR2 RAM PC5300
    Hitachi 60GB SATA 7200 Omdr
    Nvidia Geforce 8600GT 512MB
    15,4" WSXGA+ 1680x1050 Crystal Clear View


    Tak på forhånd.


    Det lyder da heller ik særligt godt må jeg sige.


    Men nu er sagen endelig færdig. Jeg har modtaget en sprit ny 6625WD idag, som lovede ringede de igår og sagde at de sendte den afsted fra Sjælland. Om det er de 2 måneder hver ved jeg sku ikke, har ikke haft andet end bøvl med at ringe til dem hver uge, næsten..


    This case is done


    Mvh Piter

    Nyt i sagen..


    Så fik jeg snakkede med Zepto.dk igen igen. Den her gang skete der endelig noget godt i sagen. Jeg snakkede med en og fortalte at jeg havde ventede i over 2 måneder på at få min bærbar lavet nu, han sagde så lige med det samme at jeg ville få en ny bærbar 6625WD og den ville blive lavet senest på mandag.


    Det er så en god nyhed, men at jeg har blevet holdt ved nar i over 2 måneder kan fandme bringe mit pis i kog X( De kunne forhelvede have givet mig en første gang i sagde at jeg ville få en ny i stedenfor at bringe sådan noget lort på banen at dele er i f**king Kina....


    /Piter

    Hej igen.


    Det kniber med pengene desværre troede jeg havde lidt flere, men sådan var det sku ikke. Så jeg beklager og held og lykke med salget..


    Mvh Piter

    Hej. Jeg overvejer at købe en ny bærbar og den her gang skal det være en IBM. Jeg har kigget lidt på en T43 og Z61M men jeg ved ikke helt hvilken jeg skal vælge.. Jeg spiller ikke så meget mere men engang imellem spiller jeg lidt så må gerne kunne køre lidt spil :)


    Hvad siger i til det?


    Tak på forhånd.



    Mvh Piter