Hvilken IBM bærbar?

  • Hej. Jeg overvejer at købe en ny bærbar og den her gang skal det være en IBM. Jeg har kigget lidt på en T43 og Z61M men jeg ved ikke helt hvilken jeg skal vælge.. Jeg spiller ikke så meget mere men engang imellem spiller jeg lidt så må gerne kunne køre lidt spil :)


    Hvad siger i til det?


    Tak på forhånd.



    Mvh Piter

  • T43 er efterhånden en gammel hund, måske skulle du kigge på T60 istedet.


    Skal du køre spil så skal du satse på en 'p' model hvis det skal køre nogenlunde ordentligt, men så kan du også forvente at prisen ryger i loftet.


    Mht Z og T serierne, kommer det helt an på hvilken slags bærbar du vil have. T-serien er den letteste og tyndeste af de to, og kan fås med 4:3 skærm. Z-serien er så (surprise) mere buttet, vejer mere og kan kun fås som widescreen.


    Det er lidt svært at komme med forslag når du ikke har angivet et budget, men umiddelbart ville jeg gå efter sådan en her: T60, 1,83GHz, 128MB X1400.
    http://www.laptops.dk/product_…59db5625fa0d97ca3de4dcf1f


    X1400 er ikke vanvittig god til pris, men det går an. Til gengæld har du en solid maskine i den T60.


  • OG meget dyr.

  • Quote

    Originally posted by Maverick


    OG meget dyr.


    Synes tværtimod det er en fornuftig pris man giver. Smid 1.000 kr. oveni og man har 2gb ram i maskinen.


    Langt hellere smide 12k efter sådan en end Zepto, Dell, Acer - You name it :)