Indlæg af Humlegrib

    Min cpu er "idle" i øjeblikket og den er 41 grader, og ikke overclocket.
    Hvis jeg kører 3Dmark 01 se og 3Dmark 03 kommer temperaturen op på 47.5 grader

    Min strømforsyning kører forresten 11.92 volt.


    Hvorfor kører den ikke 12 volt som den skal ? har det nogen betydning for evt cpu og ram ydelse ?

    Hejsa....


    har lige et par spørgsmål...


    Er det normalt når man køber en ny køler, at den så kører langsommere end angivet fra producenten ???
    Har købt en NorthQ 3315, den skulle køre 3000 omrd. men den kører kun 2800 omdr.


    Kan man evt overclocke sin køler til at køre hurtigere ?

    Ok... tak for rådet....
    så har jeg lige endnu nogle spørgsmål....


    Hvilke tal er det bedst at ændre på ?
    Hvor højt og hvor lavt kan tallene gå i forhold til hinanden ???

    Hejsa......


    Jeg har lige et lille problem....


    Jeg har nettop udvidet min ram mængde med endnu en ram blok, så ledes at jeg nu har 2 x 512 mb ddr3200.


    Problemet er at da jeg kune havde een ram blok i computeren kunne jeg uden problemer ændre deres timing til "turbo" i bios, men efter at jeg har sat den nye ram-blok i vil computeren overhovedet ikke starte, hvis jeg bare ændre det mindste på ram timings i bios.
    Mit bundkort er et Abit NF7.


    Hvad kan der være galt ?
    Den gamle ram-blok er en Elixir og den nye er en PQI

    Min kabinet køler sidder bagpå....
    Hvordan kan jeg se om den blæser eller suger ?
    Hviken side blæser den med ?

    Hejsa.... et nyt spørgsmål trænger sig på....


    Kan man vende en kabinet køler forkert ?
    Og hvis ja... Hvordan skal den så vende ?

    Hejsa... ja altså mit computeren går ned og mit bundkort begynder at hyle.....
    Har nettop købt en ny køler... de havde godt nok ikke TT silent boost, så jeg købte en NorthQ istedet for.... den virker fint... nu er jeg nede på 41 grader

    Hejsa... jeg er lidt i tvivl om denne tråd skal være her eller under OC?


    Jeg har et problem med min computer, den kølger ganske forfærdeligt.....


    Jeg har et Abit NF7 bundkort, en AMD Barton 3000+ 512 mb ram og en Spire WhisperRock IV køler ca. 3200 rpm.


    Lige i øjeblikket kører min computer kun ca 2000 mhz, da jeg, hvis jeg sætter den til at køre som 3000+, kommer over 55 - 60 grader og min computer ganske enkelt lukker ned når jeg kører programmer og spil.
    Jeg har pillet begge side pladerne af mit cabinet, så min computer larmer forfærdeligt..... men stadig er CPU omkring 55-60 grader.


    Jeg har et problem med at min køler til CPU sidder 2/3 dækket af PSU, idet at det er et mini atx og PSU sidder lodret.


    Hvad kan jeg gøre for at afhjælpe dette problem ???


    På forhånd tak.

    det er direkte.... og ja kablet virker.... han haft brugt det før, men ikke på disse computere.....
    Jeg har nu fået internet forbindelse igennem til den bærbare, men computerne kan stadig ikke se hinandens delte mapper. og den bærbare kan end ikke finde sig selv....

    Hejsa.....
    Jeg har et problem....
    Jeg har lige købt ny bærbar og nu vil jeg så gerne lave et netwærk mellem den og min almindelige computer, men det funker ikke.
    Jeg har prøvet at køre "guiden netværksinstallation" flere gange, og har prøvet at angive IP adresser manuelt, men intet virker..... Jeg har dog haft internettet til at fungere på begge computere, men stadig ingen fildeling... Hvad kan jeg gøre ?


    MVH Anders

    Hejsa.....


    Hvor meget burde man kunne oc'e en AMD Athlon XP 2200+ T-bread ???


    I øjeblikket har jeg den til at køre 1979 mhz
    FSB CPU/PCI/RAM 146.6 / 36.7 / 146.6


    Hvis jeg sætter den til næste trin som er 150/30/150 går comp'en kold. Er det fordi CPU'en ikke kan klare mere eller er det måske mobo eller ram???


    Mobo: ECS K7S5A pro rev 5.0
    Ram: 512 mb sd-ran pc 133
    Køler: Q-tec AMD cooler


    Kan det være rigtigt at min køler kun kan køre 3000 rpm?


    MVH Anders

    Hejsa!!


    Er der nogen der ved hvordan man laver en bootdisk til win XP pro, når man nu har formateret og skal installere igen?
    Eller hvordan man laver en bootable install cd med nero?


    MVH Anders