Indlæg af Humlegrib

    Hmm....


    det første forstod jeg ikke en dyt af....
    Hvad er 1T?
    Og hvordan får man rammene til at køre sådan ?
    Er det godt at køre 1T ?


    Ja, det er mine dividers.....
    Ok... så at jeg kører 3:3 er lige så godt som at køre 6:6 ? og det er altså det samme som at køre 1:1 ?

    Tillægs spørgsmål....


    Det ses også at folk skriver at ram skal køre 1:1.
    I min bios findes denne indstilling ikke....
    Det er kun muligt at indstille:
    by spd
    3:3
    3:4
    4:4
    3:5
    4:5
    5:5
    6:5
    3:6
    4:6
    5:6
    6:6
    Auto


    Hvilken skal jeg så vælge ?

    Thegn:


    Der er vist ved at være rift om dem.... :-)
    Søger også selv efter et socket A bundkort til min Duron 1400 mhz.
    Har ganskevist et bundkort, men dette kan ikke bruges til OC, da det er et ECS.
    Måske du kan bruge det ?

    Hejsa....


    Når jeg kigger rundt på div. tråde, støder jeg ofte på at folk skriver deres ram står til 1T eller 2T
    Men hvad betyder dette og hvordan ved man hvordan rammene kommer til at stå 1T eller 2T ?

    Hejsa....


    Ville bare lige høre om der er nogen der har erfaringer med Win XP 64-bit edition ?
    Kan det betale sig at installere dette system på en AMD 64 3000+ ?


    Hvad er den generelle forskel på de 2 systemer ?

    Hejsa... Er der nogen her der kan fortælle mig, om der findes et godt gratis program, der kan fortælle hvor mange kb/sek der bliver transporteret på mit internet?

    Hejsa....


    Jeg er temmelig sur på min computer for tiden...
    Igår fik jeg lagt alle mine billeder fra min spanien tur ind på min computer, og de var der alle sammen igår.... idag da jeg så ville ind og kigge på dem igen, havde windows lige besluttet at slette halvdelen.


    Nogen der ved hvordan jeg kan få disse igen ?


    Og nej... de ligger ikke i parpirkurven....


    på forhånd tak


    edit: har prøvet en masse forskellige gendannelses programmer, men det virker ikke, eller også skal man betale 119 USD for at bruge programmet....

    Hejsa... jeg tænker på at invistere i et nyt AMD 64 system, så jeg skal nok have solgt det gamle...


    Nogen der har et bud på hvad jeg kan få for dette ?


    Bundkort: Abit NF7 rev 2.0
    CPU: AMD Barton 3000+ kører fint fsb 210 måske højere...
    Køler: NorthQ NQ3315
    Ram: 1x Elixir ddr pc 3200 512 mb + 1x PQI ddr pc3200 512 mb

    Hejsa....


    er der nogen der ligger inde med et gammelt/billigt bundkort, som er godt til oc ? altså hvor man kan ændre fsb'en med 1 mhz ad gangen?
    Jeg har fået en gammel durom 1200mhz af en kammerat da han har skiftet sin computer, og nu vil jeg se hvor meget sådan en svend kan klare...
    derfor mangler jeg altså et bundkort til denne opgave... muligvis incl 256 mb ddr ram, ellers et bundkort der kan køre med SDram.


    MVH Anders