Indlæg af Humlegrib

    Hejsa... tak for alle de ovenstående svar....


    Jo det er korrekt at jeg har haft en anden tråd... men problemet er at af en eller anden grund et min computer begyndt at blive endnu varmere end den var før... har konstateret varmegarde helt op til 49 grader..... så enten skal jeg have bedre køling på min cpu eller i mit kabinet. Men da jeg kun har 2 kølepladser bagpå mit kabinet, er det lidt svært at lave ordentlig gennemgang.... (ønsker ikke at demolere min kabinet)
    Har fundet udaf at det IKKE er min cpu køler der larmer, men derimod mit garfikkort og min PSU.

    Har overvejet vandkøling, men syntes det er for dyrt....


    Jeg kan godt gå med til at købe en ny køler, men hvad mener du med costumise den ???
    Kan jeg bruge denne køler til en Amd 64 Venice 3200+? da jeg overvejer at opgardere om nogle måneder

    Hejsa.... tak for rådet....


    Problemet er bare at jeg allerede HAR invisteret i en kraftigere blæser.... og ifølge shg, skulle det være en af de kraftigste til den cpu jeg har, men jeg syntes ikke den køler godt nok.... (kan se i min signatur hvilken blæser det er )

    Hejsa... tillader mig lige at "låne" denne tråd, da der ikke er grund til at have mange om sammen emne....


    Jeg mangler også nogle kølere til mit kabinet.


    Jeg har 2 pladser til 80 mm kølere bag på kabinettet.
    Der udover har jeg kølehuller i den ene side af kabinettet, måske de kan bruges til kølere ? Det ene hul er ca 90+120 mm og det andet er ca 80+80 mm


    Nogen forsalg???

    Hmm, ok.....


    Men jeg får så også en score på lidt over 10.000 i 3Dmark03, efter oc og modd. med standard kort lå min score på ca 5500.


    Var der nogen der kunne sige mig hvordan jeg set temperaturen på mit kort ?

    Til Zweb....


    Er det et Asus V9999LE du har ?
    Hvis ja, så tror jeg godt du kan åbne alle pipes og vertex.
    Mit kort er et Asus V9999LE og det kører uden problemer eller felj af nogen art.... Hvis ikke dit kort kan klare det, må det være defekt....


    Til TwinX.....


    Hvordan kan jeg holde øje med temperaturen på mit grafikkort ? hvor får jeg et program til det ?

    Well...


    Da jeg satte kortet i min computer, fik jeg lige over 15k i pcmark01se, ved normal hastighed og uden modd.
    har lige testet igen med modd og oc, men fik kun 18517. Man undres.....


    Ved PcMark03 var min score hhv. 6320 unden modd og oc, med modd og oc lige over 10k.


    Burde den ydelses % man vinder ikke være højere i PcMark01se end i PcMark03 ?

    Låner lige denne tråd...


    Der er en der skriver at man kan flashe sin bios..


    Spørgsmål.... Jeg har et Asus V9999le > GeForce 6800LE
    Jeg har modd til 16 pipes og 6 vertex
    Skal jeg så downloade en bios til et 6800LE kort eller til et 6800GT kort ?
    Eller skal jeg bare ændre i den originale der er på kortet nu ?