Indlæg af MeTriC

    ser kanon godt ud det der... hvor meget har det der paralel port relæ noget kostet... er nemlig lidt intereseret i det, kunne jeg nemlig også tænke mig at lege lidt med.


    ellers kunne man jo også bare købe en PLC, hvis du ved hvad det er... har et par stykker af dem...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    hva satan.. er du nu også herinde tommy 8o


    Nej du er ik en heldig satan :P ad bad.. grim jakke.. jakker ska købes i en ordenligt tøj butik som, jack & jones, esprit osv. :D


    rolig nu blomme... og du ved jo opel er det eneste der dur... carsten har også lige fået Corsa B...

    øhhh nej... kadett er opel's største fejl nogensinde... kan ikke lide dem... nej vi kører sku corsa B 16V,astra G GSI 16V, og der er faktisk en del på djævle øen, bl.a ham der stod for jakkerne (så vidt jeg husker).


    alt det der med opel kadett er heldigvis snart ovre da de snart er en uddøende race, de gamle kadetter. :))

    nej nej nej...



    sådan skal en jakke se ud... sådan en her er jeg den heldige ejer af... og der findes kun 32 i hele verden... er jeg ikke bare en heldig satan... 8o

    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Ja, det mener jeg at man skal ... Men er dog ikke sikker ... :))


    det skal man, bare det du har internet, og kan komme ind på dr's hjemmeside, for der kan du også se nyhederne... eller hvis du har radio i bilen, hvis man har sådan en, eller en walkman med radio= radiolicens... lidt plat men sådan er det... jeg er så en at dem der betaler gildet for jer andre slyngler... :T