Indlæg af MeTriC

    Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    ja små hjerner små fornøjelser ;) hva der fedt i et *bang* også er det det..


    det forstår du ikke ori, men du kan komme ned i tunnellen i aften... skal hen til de gamle nemlig, så kan du høre :crazyeyes:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    du æder måske blåhval hver aften? :roller: han sagde truede dyrearter.. en ko er ik ligefrem truet ..


    jeg gir ik selv noget, har aldrig gjort og kommer nok heller aldrig til det, ikke engang hvis de er på indsamling.. Synes også det er så mærkeligt at mange folk pludselig bliver så venlige når nogen fra ens eget land er indblandet i sådan en naturkatastrofe f.eks.. det er lidt langt ude?


    det er den da... en blåhval lever da længere end en ko... tænk alle de stakkels køer der dør hver dag, de bliver bare mejet ned... :))


    tak for svaret... s? bliver jeg da ikke snydt...

    kunne v?re fedt at rende rundt med den seje gun der i hele den f?rste del af spillet... men nu er det s?dan er jeg er s? dum at jeg ikke kan finde ud af at f? konsollen frem... hvardan g?r i????

    nu har jeg godt nok ikke nfsu 2, men har da 1'ern, og har os det der momo rat fra logitech... og det virker bare perfekt. den styre imod når du kører galt, du mærker kantsten, hop, grus, vand alt simpelthen... og den slår virkelig i rattet når du dummer dig, kører galt eller rammer en modstander...


    husk jeg har kun 1'ern, men vil da tro at de har gjort det ligeså godt hvis ikke bedre i 2'ern...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    er det hende den rødhårede du kalder gocarten ? ;) :))


    gas - nej fed lille byfræser


    ja hende den lille fræser jeg i, i soveværelset... bilen er min lille skat... og skal passes på og forkæles...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    ja det er det da.. men 5 gange er ik meget :/


    kan det betale sig at du træner de spagettiarme der... knækker de ikke af...??? :))

    Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    He he... Det minder mig om min lillebrors eks-kone. Hun er ikke større end tobak for en skilling og alligevel tror hun, at hun er frygtelig sej. Det endte altid med, at min bror skulle redde trådene ud eller i slåskamp. :roller:


    kender godt det der... min kone/kæreste kan også godt blive mindre hidsig... det har endt med at jeg skulle hive et par folk væk... og så en tur i retten fordi idioten ville slå på mig bagefter... og gjorde det...


    men sådan er det at bo i nordborg...