Indlæg af Astral_Light

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    undskyld jeg spørger lidt OT.
    men hvorfor uninstall SP2?? det er et helvede når man har uninstalled det..


    men altså jeg er sku glad nok for sp2.. det har ikke gjort mig noget ondt, man skal bare lige sætte det service center op og så er den skid slået?? :P hehe


    men altså nogen kan lide det andre kan ikke. men jeg har selv har MEGET dårlige erfariner med at unistall sp2, min comp blev nød til en format c: ;) hehe. nok også det nemmeste for dig??


    hørt hørt:cheers:

    ok....grunden til alle cracks er fordi at jeg HADER at skulle skifte cd hver gang jeg skifter spil....f.eks når jeg sidder på Sacred og får lyst til at spille Frozen Throne, så har jeg cracket det for at hurtigere kunne komme i gang! jeg har skam de originale! jeg spiller jo stort set kun on-line med alle mine spil, så....de dumme bemærkninger kan i godt spare mig for! :rolleyes:


    og daemon tools er til at back up´e mine slidte dvd-skiver...er der andet i kunne tænke jer at vide om..? :lame:

    Jeg fik dette her på mit skrivebord da jeg tændte min com her til morges! det er noget anti-spyware som man kan hente MOD BETALING! men nu har jeg allerede et GRATIS (SpySweeper) så jeg behøver ikke noget udover at fjerne det skide reklame fra mit skrivebord!!! det irriterer mig gevaldigt! hvordan kan jeg fjerne det...?! har kørt igennem med mit antispy og virus men problemet er bare at det er en html-fil - help me!


    [Blocked Image: http://www.upit.dk/u/desktop_.JPG]

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity


    Har skrevet til dig før at det er en fejl i spillet. Det er IKKE dit HW der er noget galt med.. Ascaron (dem der laver det), har problemer med deres grafikmotor, derfor crasher den til desktop.. Ingen af de patches der er kommet, hjælper - save tit, og ha tålmodighed!


    det gør jeg ogs. jeg tænkte bare på om nogen af jer havde nogen idéer om hvad jeg kunne gøre for at forhindre den i at crashe til desktop...

    ja, hvad er løsningen..?


    jeg spiller Sacred og pludselig crasher den. Why? i don´t fucking know! nogen der har en idé..?


    NOTE! har skrevet på forumet om mit problem, har prøvet at køre spillet på alle grafik-niveauer og formateret HD, opdateret til det nyeste, spiller på single player, osv osv...intet der kunne tyde på at det er noget galt...


    HELP MEEEEE!!!!:ohmy:

    nu er jeg begyndt at spille sacred igen (for dem der ikke kender det, tjek siden http://www.sacred-game.com )
    men problemet er bare at den efter 5-10 min spillen smider mig ud af spillet!! den lukker simpelthen bare spillet ned - uden advarsler eller notes! det er kraftdeme provokerende! jeg har opdateret spillet med det sidste nye update og kører som regel på de min ydelse af grafik-instillinger - da jeg troede at det ville løse mit problem - men ak og ve - INTET! den bliver ved med at smide mig ud! og det er kun i det spil...alle mine andre spil kører ganske fint og udemærket!
    problemet har jeg også haft før jeg formaterede mit HD med stort set alle mine spil, men problemet har ikke vist sig efter formateringen....please, somebody help me!


    BTW - har skrevet i forumet på siden, så don´t bother at komme med det bemærkning....


    sådan ser min com ud...


    [Blocked Image: http://www.upit.dk/files/banner_.jpg]

    Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Jeg ville godt nok opdatere, da det løser mange problemer med lige netop sådanne ting. Er helt sikker på at du har fået noget skidt ind på "compen", fordi den er meget sårbar uden alle de opdateringer. Det er jo ikke for sjov de har lavet dem.
    Kan sige at jeg ikke har oplevet nogen som helst problemer. Opdaterer både XP, Norton, Spybot og Ad-Aware løbende. Og har aldrig nogen problemer.
    Vil påstå - at du aldrig kommer over det problem, før du får lukket det el. de huller du har. Og det gøres altså ved at være up to date.


    ok..det gør jeg så. men tror stadig ikke at det ville hjælpe... :roller:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Muffe
    Har du opdateret windows? SP1, SP2 og alle de nyeste patches?



    nej...alle jeg kender har dårlig erfaringer med det...så det holder jeg mig fra. men næppe tror jeg at problemet bliver løst med et update...skal have slettet filen. det er en seperat fil og ikke et del af et andet, så...hvis du kender et godt program til at force-delete/afinstall så skrig højt.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Muffe
    Tryk på Start -> vælg Kør -> skriv msconfig -> der vil åbne et vindue, vælg den sidste fane, "start" -> Fravælg de programmer der ikke skal starte næste gang windows loader -> Tryk Ok -> Tryk Genstart!


    Hvis LPT står derinde, skal du bare fravælge den, og slette den efter genstart.. :)


    Virus/spyware scan C:\windows\system32


    det gør den ikke..har også søgt på kilde-filer men uden held.. :(
    jeg har virkelig brug for hjælp, drenge! den der løser mit problem bliver belønnet med en MASSE babes! 8)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Får du fejlen når du bare surfer rundt på nettet? Bare i al almindelighed, eller hvornår? "Hele tiden" er så bredt :P


    nej den popper bare op i ny og næ...når jeg spiller, surfer, hører musik - generelt bare viser mig lortet