Indlæg af Astral_Light



    star wars...? hvad er det...? jeg troede at det for længst var uddødt... :T

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk


    Nej det siger vist alt og de kaldser os dumme danskere :crazyeyes:


    kaldser...? jeg mener ellers ikke at ´kloge´ eller ikke dumme om man vil, skriver sådan... :P :P

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HAM
    Det er en fil Internet Explorer bruger. IE gemmer en masse informationer om hvilke sider du er inde på osv...


    kan man på en eller anden ikke slå det fra eller lign...? jeg syntes at det kan være ret provokerende, men jeg spiller dobbel-moralsk og siger at det samtidig kan blive til en stor hjælp... :lame:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Som regel bliver man da spurgt, om bruger og pass skal gemmes på computeren?


    På skoler plejer det da at være sådan, at man logger på som en bestemt profil? Så den ikke gemmer nogen user-relaterede ting i IE.


    Men tror altså det er noget institutionen skal fikse op. Sådan er det ihf. de steder jeg kommer. Der behøver jeg aldrig tænke på det.


    æh..jeg mener ellers at en af mine lærer gjorde det ved at clicke på noget under instillingerne af internettet...såvidt jeg husker - han loggede på noget med sit eget brugernavn og pass og bagefter for at vi andre ikke skulle - så at sige - misbruge hans adgang, slettede han det...ved at...ja, et eller andet under instilliner...

    jeg har hørt rygter om at der snart kommer et nyt produkt i GTA-serien...er det sandt og hvor kan jeg finde billeder/screen - :camp: af det...?

    Jeg surfer meget rundt på nettet - både skole, fritid og arbejdsplads - og næsten hver eneste sted har jeg mit eget brugernavn og pass. når jeg for eksempel logger på og surfer rundt - logger ind på forkelligt bla forum og lign - og går ud igen, hvor jeg senere så logger ind på computeren og surfer rundt, så er jeg allerede logget ind på de tidligere sites som jeg havde logget på før. Altså det jeg vil spørge om er hvordan sletter jeg brugernavn og pass igen fra de steder som jeg har været logget på? kan i følge mig...? :rolleyes:


    er det virkelig dig eller er det bare et billede af en skæv stodder der burde skydes...?


    :lame:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    Sjovt som folk snakker om "cs2" - der er ingen der ved en skid om det!


    ikk sikkert CS2 udkommer nogensinde..


    det er faktisk rigtigt! der er endnu ingen konkret snak om 2´eren...forventer heller ikke at det kommer (ellers bliver det næsten for ensformet...!!) men Doom 3 og HL2 glæder jeg mig eddermagme til! har set traileren til HL og tro mig gutter - det har været ventetiden værd - jeg skal have det - lige meget hva´ !!! :crazyeyes: :crazyeyes:


    og nu hvor vi snakker om nye spil, så er disse titler værd at kigge på.


    Thief 3 :T
    Battlefield Vietnam
    Farcry :D
    Lineage 2
    Hitman 3; Contracts 8)
    UT 2004 :camp:
    Sacred


    som navnet siger er det vel en data-fil...ikke nogen direkte god ide at kompromere det...det er ikke sikkert at com´en kan læse det når det er pakket ned. filen er vel downloadet eller kunne være en såkaldt cookie

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Kan da ikke passer der ikke er nogen der i det mindste kender det? :)


    jo, jeg kender det godt...har ikke rigtig prøvet det endnu, men det kommer vel...ser meget underholdende og strategisk krævende ud... :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Jeg har nu med Virtualdub forsøgt at åbne nogle film så jeg kan gemme nogle af billedsekvenserne og enkelter billeder, men får følgende fejl:
    [Blocked Image: http://angels-corner.dk/fejl.jpg]


    Fejlen opstår kun ved VCD/SCVD, MPG/AVI m.fl. kan programmet sagtens håndtere. Er der nogen der kender et program der kan klare VCD og/eller SVCD? :crazyeyes:



    du kan jo også bare bruge PhotoShop...det gør jeg da (tryk Print Screen for at ´snappe´ et billede - lige meget hvor det så end er fra, vælg nyt doc og Custom og tryk Ctrl+V .... voila!)

    bah! jeg spiller ikke sådanne skod-spil...dem er jeg for længst vokset/modnet fra...!!!! X(
    næh..jeg bruger tiden på min uddannelse...også at drikke, selvfølgelig :drink: hehe.... :cheers: