Indlæg af TNT

    Quote

    Originally posted by ExobiT
    fint fint


    lyden lyder også rigtig ikke? den hakker ikke ? kører for langsomt? for hurtigt?



    Det gik vildt langsomt her men så loggede jeg bare af og på igen så nu køre det!!

    Har også spillet siden januar startede sammen med alle de andre tweaker dengang hed vores ally The Stronghold :hb:


    Men blev nød til at stoppe da jeg fik et nyt arbejde (ingen internet på arbejde) øv øv


    Var på plads 27 med lidt over 600000 points


    Har dog stadig en bruger i uni 1. og er med i Nest. Men bruger den kun til at følge lidt med i hvad der sker i top 100 og se hvordan det går med Vultures og de andre allye's

    Quote

    Originally posted by Mads321
    Jeg fandt det andet batteri, og har fået indstillet 30 på remoten, så sprang planeten, og har nu sat den til 18, men der sker ligesom ikke rigtigt noget... ahh huske og vande... har jeg lige gjort... Det med den bombeting, det er vel indholdet af den kuffert eller hvad? Kan bare ike rigtigt se hvordan jeg skal åbne den med en plante??


    Hvor er det sidate batteri??


    Er der lige en der gider at godkende ham her ?? så vi kommer op på de 61 Muhahaha

    Quote

    Originally posted by Faering
    Hmm... er en fra min Galaxe der bliver ved med at angribe mig. Får aldrig mulighed for at samle resurcer til at bygge et godt forsvar. Er der nogen mulighed for at gå lidt hjælp. Tror ikke han er så stærk, men han høster meget fra min planet


    Han hedder: metal king1
    Planeten hedder: free world(15 min)
    Er på: [1:364:10]


    Du bliver nød til at skrive en besked til ham, til at starte med for han er med i en gruppe der hedder NEW WORLD Tag = N.W.


    Tror ikke vi er helt klar endnu med at føre krig mod en anden alliance men du må selvfølgelig godt true ham til at stoppe ellers kommer vi efter ham :ph34r:

    Er der nogle der ved hvor mange gange jeg må raide den samme planet??
    Har vært der 3 gange nu.


    Nå fandt det lige selv :O


    §5 Bashen


    I Definition/Forbud
    Flere end 3 angreb per planet i et døgn kaldes for bashen og er ikke tilladt. Derimod er det tilladt at attakere i 3 bølger a maksimalt 3 angreb. En bølge af angreb må maksimalt vare 30 minutter. Det vil sige, at der maksimalt må være 30 minutters forskel fra det første til det sidste angreb i en bølge.


    II Undtagelser
    Undtagelser er følgende:
    1. Krig: Hvis partierne befinder sig i krig, er det tilladt at attakere flere gange. En krig skal mindst blive skrevet 12 timer før man overtræder de i l definerede forbud. Dette skal ske i Ogame-Forumet (underforum: Diplomati). En krig kan kun gå imod andre alliancer, ikke imod enkelte personer. Det er ikke nødvendigt at modtage en krigserklæring.
    2. Fornærmleser. Fornærmede spilleren, der bliver attakeret, så er flere angreb tilladt. En fornærmelse skal eftervises af angriberen. Absolut krævende er at sende gameoperatoren den fornærmende meddelelse. Efter en fornærmelse blev meldt og godkendt, gælder bashreglen i et fest tidsinterval ikke. Tidsintervallet bliver festlagt af gameoperatoren.

    Hæ hæ min andet raide :clap: :clap:


    Angriberen har vundet denne kamp, og får
    6167 metal, 6167 krystal og 2865 deuterium

    Tror i jeg kan raide ham her??


    Råstoffer på Jorden [1:355:7] den 01-26 14:08:11
    Metal: 30891 Krystal: 25757
    Deuterium: 6433 Energi: 897
    Chance på spionageforsvar:0%



    Med 2 store Jægere og en lille transporter?

    Quote

    Originally posted by Zlinky
    Eftersom der var snak om en ventrillio, hvilket i mine øjne er unødvendigt, valgte Jesperkt og mig at lave en IRC channel på Quakenet. #TheStronghold er navnet - så kan I passende smutte ind på #Tweak.dk samtidig. ;)


    Kan i så ikke lave sådan at man kan komme ind via Java webinterface??
    Så man kan komme ind selv om man er på arbejde/skole.